Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cerastes

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:34

En paypal is idd ook makkelijker....

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:36

Heeft er verder iemand ervaringen met de waxmelts van Smellies.nl?
Heb er tot nu toe 1 aan gehad, en vind die erg lekker.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-15 17:49

Cerastes schreef:
Listiano:

Die jars zijn toch heel duur??

Ja, maar in verhouding tot de tarts niet. En de geuren die ik in jars heb vind ik echt heel lekker.
Ze zijn ook iets minder zwaar.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:53

Cerastes schreef:

Ik heb er geen ervaringen mee, vind de site wel heel erg leuk.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 18:31

Heb zelf van de week een bestelling gedaan bij smellies maar pas volgende week thuis en kna dan pas ruiken en branden :P

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 19:31

Heb hier nu Caramel buns opgezet want die vond ik zo lekker ruiken, kreeg al binnen 2 minuten commentaar van vriendinlief dat hij prikt in haar neus. Hij was nog nauwelijks gesmolten :') Mag hem gelukkig nog ff aan laten staan, hopelijk vindt ze hem zometeen wel lekker.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 19:57

Had een doosje scentchips meegenomen bij de Trendhopper.. Maar vind het niet echt een succes, de geuren vind ik al snel vervelend.. Is dit bij waxmelts anders?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 20:27

Alwiene schreef:
Heb hier nu Caramel buns opgezet want die vond ik zo lekker ruiken, kreeg al binnen 2 minuten commentaar van vriendinlief dat hij prikt in haar neus. Hij was nog nauwelijks gesmolten :') Mag hem gelukkig nog ff aan laten staan, hopelijk vindt ze hem zometeen wel lekker.

Dar doet mijn vriend nou ook.
Een keer had ik de brander ergens anders neer gezet met de geur wintergarden, dat is een fris geurtje. Anyway toen stond de brander, was ook een andere brander ergens anders en zag hij dat de andere brander uit was. En hij zij heb je net lekker de vloer een soppie gegeven? en het ruikt hier zo lekker.
Ik heb niks gezecht. Maar een paar dagen later het zelfde luchtje in de standaard brander op de salontafel, kwam hij al binnen en zag de brander aan zegt hij, wat een putlucht krijg last van mijn ogen haha en hij stond net twee minuten aan en je rook nog niks.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 20:31

_O-_O- _O-
Leuk zo'n vent :P !

Eight: Tot een paar weken geleden wist ik niet beter dan de ScentChips en andere, niet hervatbare goedkopere dingen. Vond de ScentChips prima te doen én het waren ook tot dusver de enige die mijn huis genoeg konden laten geuren. Heb nu dus een totaal andere mening.
Vooral de tarts van Yankee Candle zijn veel zachter, niet zo gigantisch in je neus aanwezig maar toch geven ze het huis een mega lekkere geur. Ik had toevallig zondag even een Patchouli van ScentChips aan en alhoewel ik dus nog geen 2 weken geleden erbij zweerde, denk ik niet dat ik ze nog heel vaak ga branden..

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 20:41

Gelukkig is hij verder wel heel lief hoor haha

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 20:43

Hahaha ja herkenbaar waxmeltsenzo :j Vriendinlief ruikt wel braaf aan alle cupjes die ik binnen krijg, en is het af en toe met me eens dat iets wel lekker ruikt, maar vind ook vaak geurtjes die ik vies vind wel lekker ruiken, ook zo handig. :')

Maarrrrrrrr hij staat nog steeds aan :Y)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 20:52

Hier is het heerlijk Lotus flower and sandalwood geworden.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 21:00

Lisitano schreef:
Cerastes schreef:
Listiano:

Die jars zijn toch heel duur??

Ja, maar in verhouding tot de tarts niet. En de geuren die ik in jars heb vind ik echt heel lekker.

Ja ok dan snap ik het wel...

Minder zwaar als in; minder sterke geur?

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 21:02

waxmeltsenzo schreef:
Cerastes schreef:

Ik heb er geen ervaringen mee, vind de site wel heel erg leuk.

Ik vind ze ook leuke vormpjes en kleurtjes hebben.
Mn dochtertje dacht zelfs dat het snoepjes waren :P

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 21:04

Iloveiswan schreef:
Heb zelf van de week een bestelling gedaan bij smellies maar pas volgende week thuis en kna dan pas ruiken en branden :P

Ik heb nu de 2de geur erin..ben benieuwd...heb nu Black linen erin. :)

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 21:08

Eight schreef:
Had een doosje scentchips meegenomen bij de Trendhopper.. Maar vind het niet echt een succes, de geuren vind ik al snel vervelend.. Is dit bij waxmelts anders?

Heb voor mijn verjaardag ooit eens van pure soap waxmelts gehad en dat was zo'n verademing dat ik de scent chips nooit meer heb gebrand :=

Heb er alleen nog best veel en moet ze nu van mijzelf opbranden. Echt teleurstellend als je zoveel lekkere geuren zoals die van waxmeltsenzo, pure soap en Yankee Candle gewend bent.

Scent chips doen het bij mij 1x branden (ca. 3 uur) en s ochtends ruik je niks meer. De melts doen het minstens twee keer zo lang en mijn huis ruikt een volle dag lekker <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 21:29

Ik heb gisterenavond de Fireside Treats geprobeerd en deze was zeer lekker! Die mag op de wenslijst voor een jar. De pink sands is ook lekker maar iets te licht voor mij :) Misschien dat een jar sterker ruikt :) Kan niet wachten om Christmas cookie te proberen. Door de verpakking heen ruikt hij echt héérlijk!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 21:32

Over het algemeen begrijp ik hier uit het topic dat de jars minder sterk zijn dan de tarts.
Ik heb zelf geen ervaring met jars, wel met votives en inderdaad, die kregen mijn huis niet lekker ruikend helaas.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-15 21:37

Cerastes schreef:
Lisitano schreef:

Ja ok dan snap ik het wel...

Minder zwaar als in; minder sterke geur?

Ik ben daar nog niet echt over uit. Je ruikt het wel net zo goed en de verspreiding is misschien zelfs beter. Maar de geur is minder aanwezig. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.
Waxmelts kunnen aardig op je keel slaan of zo sterk zijn dat je er niet bij in de buurt kan zitten. Bij de kaars is het echt anders, die zou ik ook zo bij bezoek aan laten staan, een waxmelt nooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 21:41

Yv_ schreef:
Over het algemeen begrijp ik hier uit het topic dat de jars minder sterk zijn dan de tarts.
Ik heb zelf geen ervaring met jars, wel met votives en inderdaad, die kregen mijn huis niet lekker ruikend helaas.

Ja, had ik ook al begrepen maar hoop dat een jar beter de geur verspreid, want het zijn hier allemaal grote ruimtes. Heb nu een large berry triffle jar en die ruik je al als je van de trap naar beneden gaat. De waxmelts halen dat gewoon niet.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-15 21:42

Yv_ schreef:

Bij de votives heb ik hetzelfde, die laten alleen een bepaald deel van het huis lekker ruiken.
De jar laat echter het hele huis, zelfs de hal, lekker ruiken. Wij hebben een langwerpige woonkamer en 1 brander redt vaak niet het hele huis.

Toch blijft mijn favoriet de melts. Lekker afwisselen en een stuk minder duur :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 21:47

Hier in overleg overgeschakeld op de Spiced Grape. Heb net nog even heerlijk aan al mijn geurtjes zitten snuffelen en toen deze uitgekozen.
Moest wel lachen, mijn hond is altijd nieuwsgierig dus als vrouwtje ergens aan snuffelt dan wil de hond ook wel even snuffelen. So far so good, maar de bewuste cup rook blijkbaar wel lekker dus hij nam er ook een likje van!! :') Toen maar gauw een schapenvetbonbon gegeven, lijkt ook wel op een waxmelt maar dan wél eetbaar hahahaha.

Heb voor de lol ook even geteld en heb nu 41 cupjes, grote en kleine samen geteld. Heb er een stuk of 5 a 6 verplaatst naar het toilet omdat ik ze daar beter op hun plek vind dan in de huiskamer, dus daar staat nu ook een brander aan :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 21:51

Ik doe bij bezoek een klein waxmeltje of een deel ervan maar wel wat verder weg dus niet op de salon tafel.

Maar de yc tarts worden door beezoek nooit gewaardeerd veel vinden het te zwaar.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 21:52

Alwiene schreef:
Hier in overleg overgeschakeld op de Spiced Grape. Heb net nog even heerlijk aan al mijn geurtjes zitten snuffelen en toen deze uitgekozen.
Moest wel lachen, mijn hond is altijd nieuwsgierig dus als vrouwtje ergens aan snuffelt dan wil de hond ook wel even snuffelen. So far so good, maar de bewuste cup rook blijkbaar wel lekker dus hij nam er ook een likje van!! :') Toen maar gauw een schapenvetbonbon gegeven, lijkt ook wel op een waxmelt maar dan wél eetbaar hahahaha.

Heb voor de lol ook even geteld en heb nu 41 cupjes, grote en kleine samen geteld. Heb er een stuk of 5 a 6 verplaatst naar het toilet omdat ik ze daar beter op hun plek vind dan in de huiskamer, dus daar staat nu ook een brander aan :)

Die is een stuk sgterker nog dan de cinnamon buns haha :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 21:55

Oooooooooh Lisitano!! Hou op!!!!! Je snapt dat ik nu natuurlijk ook een jar wil gaan proberen _O- _O-

Ik heb vooral in de gang een probleem. Dat ding is slechts een ruime meter breed (en dan nog een gedeelte van 2,5 meter van weer 2,5 meter breed), maar 11 meter lang. Voordeur en open deur naar de eetkamer zijn de enige "ventilatie"mogelijkheden en gezien de voordeur niet zo heel goed alle kiertjes afsluit (lang leve een huis uit heeeel oud :P ) merk ik vooral met nat weer een beetje een muffe geur. Alleen kaarsen krijgen die gang dus echt niet lekker ruikend. De tarts wel :D, Nouja... Als ze niet van de muur afvallen hahaha _O- _O-.

Candy Cane Lane is er ook in jars he? Neeeee ik mag niet _O- _O-
*heeft even ruzie met zichzelf*