Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:Heb hier nu Caramel buns opgezet want die vond ik zo lekker ruiken, kreeg al binnen 2 minuten commentaar van vriendinlief dat hij prikt in haar neus. Hij was nog nauwelijks gesmoltenMag hem gelukkig nog ff aan laten staan, hopelijk vindt ze hem zometeen wel lekker.
waxmeltsenzo schreef:Cerastes schreef:Heeft er verder iemand ervaringen met de waxmelts van Smellies.nl?
Heb er tot nu toe 1 aan gehad, en vind die erg lekker.
Ik heb er geen ervaringen mee, vind de site wel heel erg leuk.
Eight schreef:Had een doosje scentchips meegenomen bij de Trendhopper.. Maar vind het niet echt een succes, de geuren vind ik al snel vervelend.. Is dit bij waxmelts anders?
Cerastes schreef:Lisitano schreef:Ja, maar in verhouding tot de tarts niet. En de geuren die ik in jars heb vind ik echt heel lekker.
Ze zijn ook iets minder zwaar.
Ja ok dan snap ik het wel...
Minder zwaar als in; minder sterke geur?
Yv_ schreef:Over het algemeen begrijp ik hier uit het topic dat de jars minder sterk zijn dan de tarts.
Ik heb zelf geen ervaring met jars, wel met votives en inderdaad, die kregen mijn huis niet lekker ruikend helaas.
Yv_ schreef:Over het algemeen begrijp ik hier uit het topic dat de jars minder sterk zijn dan de tarts.
Ik heb zelf geen ervaring met jars, wel met votives en inderdaad, die kregen mijn huis niet lekker ruikend helaas.
Alwiene schreef:Hier in overleg overgeschakeld op de Spiced Grape. Heb net nog even heerlijk aan al mijn geurtjes zitten snuffelen en toen deze uitgekozen.
Moest wel lachen, mijn hond is altijd nieuwsgierig dus als vrouwtje ergens aan snuffelt dan wil de hond ook wel even snuffelen. So far so good, maar de bewuste cup rook blijkbaar wel lekker dus hij nam er ook een likje van!!Toen maar gauw een schapenvetbonbon gegeven, lijkt ook wel op een waxmelt maar dan wél eetbaar hahahaha.
Heb voor de lol ook even geteld en heb nu 41 cupjes, grote en kleine samen geteld. Heb er een stuk of 5 a 6 verplaatst naar het toilet omdat ik ze daar beter op hun plek vind dan in de huiskamer, dus daar staat nu ook een brander aan