Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
schaduw15 schreef:Daarnaast ga ik niet alleen met hem in gesprek en ik zou hem graag willen vragen waarom hij me in een afgesloten gymzaal heeft gezoend terwijl ik had aangegeven niet verliefd te zijn. Daar kan hij toch weinig anders mee dan eerlijk antwoorden? Zeker met zijn leidinggevende erbij.
schaduw15 schreef:Daarnaast ga ik niet alleen met hem in gesprek en ik zou hem graag willen vragen waarom hij me in een afgesloten gymzaal heeft gezoend terwijl ik had aangegeven niet verliefd te zijn. Daar kan hij toch weinig anders mee dan eerlijk antwoorden? Zeker met zijn leidinggevende erbij.
Tieneke schreef:Persoonlijk, als ik jou was, zou ik nu de afspraak al maken voor na de tentamens. Maar dat ben ik, jij moet dat doen wanneer het jou uitkomt. Ik zou het dan eerder van me kunnen afzetten omdat er een datum is. Maar dat is aan jou.
Ik zou er echter echt wel rekening mee houden dat hij hier mogelijk niet/nooit mee wilt instemmen. Want het lijkt me sterk dat hij je nog recht in de ogen kan kijken en je vragen zou willen beantwoorden. Ga je het dan kunnen loslaten?
Goof schreef:schaduw15 schreef:Daarnaast ga ik niet alleen met hem in gesprek en ik zou hem graag willen vragen waarom hij me in een afgesloten gymzaal heeft gezoend terwijl ik had aangegeven niet verliefd te zijn. Daar kan hij toch weinig anders mee dan eerlijk antwoorden? Zeker met zijn leidinggevende erbij.
Hij kan het altijd nog ontkennen, het op jouw grote fantasie toespelen, het op een miscommunicatie gooien. Hij kan het zelfs nog zo spelen dat jij degene bent die toenadering zocht en niet hij.
Ik denk niet dat je hier ooit een eerlijk antwoord op gaat krijgen, zeker niet als zijn collega's/ leidinggevenden erbij zitten. Hij heeft zelf ook nog een reputatie groot te houden.