Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 20:39

Ik ben soms stiekem boos op mijzelf. Zeker wanneer ik woorden/discussie heb en daarna ineens een heel gevat antwoord of opmerking bedenk. Dan kan ik echt pissed zijn dat ik daar niet eerder op kwam om het te zeggen.

voorbeeld: Op vakantie ging ik met mijn vriend mee naar de mannen kant van het badhuis om tanden te poetsen. 1 man die naar de wc ging maakte daar een heel probleem van (terwijl als er schoongemaakt werd je dus ook bij de andere afdeling moest douche etc.). Want ik als vrouw hoorde daar niet en het was schandalig want alles zonder ballen en piemel mocht daar niet binnenkomen.

Toen we terug liepen naar de tent bedacht ik mij ineens dat ik had moeten zeggen als grap dat ik transgender was en dat ik het al moeilijk genoeg heb. Dan praat je zo'n vent een heel complex aan en is het gelijk stil :'). (heb trouwens niks tegen transgenders, het lijkt mij verschrikkelijk om in het verkeerde lichaam geboren te worden).

Andere confession: als het echt heel druk is bij de dameswc's ga ik gewoon naar de heren :o

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 20:44

miss_lizje schreef:
Ik ben soms stiekem boos op mijzelf. Zeker wanneer ik woorden/discussie heb en daarna ineens een heel gevat antwoord of opmerking bedenk. Dan kan ik echt pissed zijn dat ik daar niet eerder op kwam om het te zeggen.

voorbeeld: Op vakantie ging ik met mijn vriend mee naar de mannen kant van het badhuis om tanden te poetsen. 1 man die naar de wc ging maakte daar een heel probleem van (terwijl als er schoongemaakt werd je dus ook bij de andere afdeling moest douche etc.). Want ik als vrouw hoorde daar niet en het was schandalig want alles zonder ballen en piemel mocht daar niet binnenkomen.

Toen we terug liepen naar de tent bedacht ik mij ineens dat ik had moeten zeggen als grap dat ik transgender was en dat ik het al moeilijk genoeg heb. Dan praat je zo'n vent een heel complex aan en is het gelijk stil :'). (heb trouwens niks tegen transgenders, het lijkt mij verschrikkelijk om in het verkeerde lichaam geboren te worden).

Andere confession: als het echt heel druk is bij de dameswc's ga ik gewoon naar de heren :o

Die struggle met gevatte opmerkingen te laat bedenken komen bij mij ook altijd nét te laat. :\
En dames, herentoilet .. Whatever. O:)

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:11

Heerlijk topic!

Na een tijdje samen wonen bekende mijn vriend en ik allebei plaste onder de douche.... Hoewel we dat best ranzig vonden bleven we dat lekker doen we woonde toch in huur flat die heel oud was. Heb in due 3 jaar 1 keer de badkamer schoongemaakt :P

Nu we verhuisd zijn naar koophuis met spiksplinter nieuwe badkamer afgesproken dit niet te doen, hij houdt zich er ook netjes aan (denk ik) maar ik stiekem niet altijd. En geef toe dat ik boos wordt als hij het zou doen maar dat ik vind dat ik het mag omdat ik elke 14 dagen de douche helemaal boen.

Chasingmood

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:13

Ik plas ook weleens onder de douche hoor :=

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:13

Uh, wat is daar het probleem van :? Je spoelt alles toch weg met water en de zeep waar je je mee wast?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:14

Ik ook :P en bijzonder vies vind ik het stiekem niet eens. Het water en alle zeep en shampoo spoelen het allemaal mee :)

Esit: dezelfde gedacht als Froukje dus :P

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:46

Plassen onder de douche is heel milieu bewust toch? :p

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:49

Ik pies altijd onder de douche, zonde van het wc water. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:53

Ik ken letterlijk niemand die niet plast onder de douche :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:54

Emmaa_ schreef:

-steekt hand op-

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:55

Zou ook niet weten waarom je het niet zou doen. Alles spoelt gewoon weg! Niets vies aan, het is zelfs nog schoner dan het op de wc doen en een stukje wc papier te gebruiken.

Eske_B

Emmaa_ schreef:

Misschien doen mensen het zonder te vertellen? :')

Ik heb het nog nooit gedaan.

_Yasmine_

Heerlijk onder de douche :j

MarlindeRooz

Meisjes poepen en plassen niet. :n :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:56

Echt?! Plassen jullie echt niet onder de douche?! Ik kan het door het geluid 9 van de 10 keer al niet inhouden :+

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:57

Vaak doe ik een grote boodschap als mijn vriend onder de douche staat. Heb ik tenminste iemand om tegen te kletsen. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:58

Emmaa_ schreef:
Echt?! Plassen jullie echt niet onder de douche?! Ik kan het door het geluid 9 van de 10 keer al niet inhouden :+

Jawel hoor haha.

Anoniem

MarlindeRooz schreef:
Emmaa_ schreef:

Jawel hoor haha.

Ik had het meer over de twee boven je :))

Selina

Emmaa_ schreef:

Ik ga voordat ik ga douchen eerst naar het toilet :+ Ik vind het gewoon een vies idee :P

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:00

Ik vind het zittend gewoon... comfortabeler ofzo :')
Heb het nog nooit geprobeerd verder.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:01

Ik ga voor het douchen ook altijd haha, maar ik vind het vooral veel werk om de douche helemaal droog te maken als je tijdens het douchen zeiknat naar de WC gaat. :')

edit: haha zeiknat, ik ben grappig. :')

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:10

Ehm nee, dat doe ik niet, kan het echt alleen op het toilet...
Heb op vakantie op de camping het 1x gedasn. Toilet zat bij onze tent en douches niet en terug naar de tent was een giga klim. Moest echt een giga mentale drempel over...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:13

Ik plas voor het douchen , maar ik krijg ongemakkelijk gevoel als ik mijn plasspier niet ontspan dus ik ja plas standaard onder de douche := . Beetje gevoel dat je super nodig moet

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:27

Ik heb een probleem met het ophouden. Ik moet vaak opeens heel nodig plassen en dan houd ik het niet meer. Dus plas ik soms in de douche, maar alleen als ik echt niet anders kan.
Wat ik heel erg vind is dat ik ook regelmatig een natte broek heb en op vakantie zelfs in de lift geplast heb omdat ik het niet meer hielt.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:30

ArankaM schreef:
Ik heb een probleem met het ophouden. Ik moet vaak opeens heel nodig plassen en dan houd ik het niet meer. Dus plas ik soms in de douche, maar alleen als ik echt niet anders kan.
Wat ik heel erg vind is dat ik ook regelmatig een natte broek heb en op vakantie zelfs in de lift geplast heb omdat ik het niet meer hielt.

Ik zou daarmee naar de dokter gaan, is vast wel iets aan te doen. Of heb je dat al gedaan?