Verhuizen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 23:22

Oeh is wel leuk een persoonlijke kapstok !

Elena de kringloop in de gaten houden?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 23:24

Heb een kapstok met 5 haakjes en daarboven 3 mandjes. En dan daaronder een kastje met mandjes en plankje voor schoenen. :)

Vanavond zat alles zo tegen.. Heb ook geen warm water meer. Display van ketel is ook totaal dood..
:\

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 06:55

Nog meer tegenslag.. M'n vader en ik allebei ziek geworden vannacht.
Uit het niets overgeven.. En terwijl ik aan het overgeven was ben ik flauw gevallen. :?

Wat een timing.. :(

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 09:27

Mandyy schreef:
Heb een kapstok met 5 haakjes en daarboven 3 mandjes. En dan daaronder een kastje met mandjes en plankje voor schoenen. :)

Vanavond zat alles zo tegen.. Heb ook geen warm water meer. Display van ketel is ook totaal dood..
:\

ja die heb ik ook gezien..
wit, met grijzige rieten manden toch?

zoiets bedoel ik idd.. of een ouderwetsere

ik zoek m sowieso tweehands, want we hebben ook nog een klein barretje gevonden met kastruimte voor in de keuken.. als ik zo'n kapstokmeubel er ook nog bij ga halen, dan gaat dat mijn budget wat ik uit wil geven voor losse inrichtingselementen flink te boven..

Afbeelding

met drie krukjes erbij
waarschijnlijk deze
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 09:46

Whaa hier wil ik me ook weer melden. Wij gaan per augustus verhuizen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 09:48

Lekker :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 10:35

Gaaf Elena!

Ik heb hem helemaal in het wit. :)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 10:55

Bah wat een timing beterschap hopelijk niets ernstigs ;)

Ik heb me vandaag vreselijk verslapen dus hup uit bed en helpen met verhuizen deel 2

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 17:03

Ik heb de badkamer, gang en slaapkamer helemaal leeg in oude huis. Staat een hele lading zooi buiten , en in de woonkamer en keuken staat wat. Maar dinsdag is het helemaal leeg vermoed ik :j , wauw mijn moeder is echt een opruimwonder :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 18:19

Afbeelding

De slaapkamer , 1 tip koop nooit maar dan nooit raamfolie bij action :') . Ben nog bezig met een deel dat er niet af wil , 1 nagel helemaal kapot door het gekrab :')

Maar hij is leeg! , de vloer eruit maar die zat gelijmt dus onder laag ligt er nog :+ . Laat het mooi zo , word toch gesloopt :o

De huidige wasmachine krijgt 3de leven , op vrijwilligerswerk kunnen ze hem best wel goed gebruiken. Hopelijk houd hij het even uit :')

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 22:20

Hihihi check geen action raam folie :)

Hier weer druk bezig geweest, schoonmoeder zit in dr nieuwe huisje. Wij zijn de rest aan het opruimen en dat schiet ookal op
De woonkamer is zo goed als leeg de keuken zit nog wat werk in en boven moet vrijwel alles eerst nog leeg.

Morgen echter wel verf bekijken en wat rolgordijnen die er bij passen zin in

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 22:44

check.. wij twijfelen nog even wat we met de ramen doen.. sowieso gordijnen in de slaapkamer..
maar we zitten drie hoog, tegenover niets (politiebuereau en wat bedrijven).. dus gordijnen in de kamer, terwijl alles goed geïsoleerd is, is misschien paarlen voor de zwijnen (letterlijk, want mijn katten strijken er toch alleen maar langs lol), inkijk hebben we niet.. maar swinters is het wel gezellig om gordijnen te sluiten.. dus we moeten maar even zien als het ingericht is.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 08:46

Helemaal zonder gordijnen vond ik zelf niks. Heb het wel gehad, maar als je bijvoorbeeld zon hebt die op je tv of pcscherm weerkaatst of je zit net met de zon in je gezicht, is dat echt heel vervelend. Misschien zijn houten shutters een idee? Ik heb jaren katten gehad en dat ging prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 08:48

Gordijnen vind ik wel erg prettig , ondanks dat het zo hoog is.

Wasmachine is niet op voorraad, ben ik mooi klaar mee :7

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 08:49

Ik ben juist gek op gordijnen. Dat maakt sfeer in je kamer! Ik heb vouwgordijnen en dan nog lange gordijnen. (sierstukken in de huiskamer en op de slaapkamer sluitende)

Bij de voordeur heb ik een spangordijntje en op het raam ernaast plakfolie met bloemetjes.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 09:27

Vouwgordijnen vind ik over het algemeen dan weer rommelig ogen, maar ik hou dan ook van strak en simpel. Paneelgordijnen vind ik wel mooi :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 09:30

Tink89 schreef:
Vouwgordijnen vind ik over het algemeen dan weer rommelig ogen, maar ik hou dan ook van strak en simpel. Paneelgordijnen vind ik wel mooi :)

Oh nee dat vind ik veel te modern. :D

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 09:44

Onze planning is weer een beetje opgeschoven.
We laten vanavond ons adres aanpassen en vanaf vrijdag slapen we effectief in ons nieuw huisje.

Vanaf dinsdag ben ik even autoloos, dus dan is het makkelijker om op 3km afstand van het werk te zitten dan op 23km.
Plus de palen en het poortje :+ staan er al, maar de draad nog niet. En ik wil de honden niet opsluiten als wij werken zijn.

De carport staat ook, maar dat is niet helemaal goed gegaan. Links naast de carport komt onze garage/werkhuis/tack-room, hiervoor moet het toch uitgegraven worden en beton gestort, dus dan gaan we ineens de plaats onder de carport mee doen. Anders wordt het toch alleen maar een slijkboel. Dus deze zullen we deels terug demonteren.
Afbeelding
Afbeelding

Binnen moet ik nog steeds de keuken opnieuw schilderen, maar was eigenlijk aan het wachten op plaatsing van de laatste deurtjes en afwerklat.

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 09:50

Wow kirr dat ziet er al mooi uit! Lopen je kipjes niet weg zo zonder draad?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 09:52

Ziet er goed uit!

Mijn premie is gestort , zal laatste spulletjes shoppen asap ^^

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 09:52

Die hebben draad hoor :D Maar die zitten wel buiten de omheining van de honden.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 11:09

Ik vind gordijnen ook mooi heb in het nieuwe huis mooie gordijnen tot op de grond en enkel in de erker komen er rolgordijnen.

We zijn druk in de tuin bezig de vijver moet nog worden verplaatst, de kennels en ren voor de honden er moet gras worden gezaaid etc etc

Hier sta ik naast de voordeur en zie je een klein gedeelte tuin, daar hebben we de heg geplaats en die staat rondom de voortuin
Afbeelding

Afbeelding

Hier sta ik rechts voor de punt van het huis zie je de vijver die weggaat. Die komt nu in de voortuin meer rechts.
Het zitje was er niet die zijn we aan het aanleggen. Daar groeit een druif tegenaan en komt ook over het terras/zitje. Dan het schuurtje voor de cavia's en tussen het schuurtje en het terras komen mijn konijnen.

Naast het schuurtje komen 2 kennels en een ren van 20 x 40 m voor de honden

Daarnaast een extra stuk weiland van de paarden en die lopen ook naast de tuin.

Zoals jullie zien genoeg te doen

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 12:09

wow ziet er netjes uit beiden..

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 12:12

Gaat op iets lijken :j

Vanmiddag weer binnen bezig

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 12:37

Wat van kennels heb je Seven? Ik ben ook nog aan het bedenken wat ik straks ga neer zetten.