Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:43

ruitje schreef:
Ik vind het hilarisch dat volgens de cijfers 1 op de 3 vrouwen vreemd gaat en hier iedereen tegen is. Dat doet mij afvragen of paardeneigenaren trouwer zijn, lijkt mij een durex onderzoekje waard :+

Moeten we spontaan allemaal vreemdgaan bekennen?
Terwijl we dit nog nooit hebben gedaan?

Ik leef toch liever volgens het principe van, doe iemand anders niet aan wat je zelf niet wil.
Als ik niet monogaam ben, zoek ik wel een open relatie.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:43

ruitje schreef:
Ik vind het hilarisch dat volgens de cijfers 1 op de 3 vrouwen vreemd gaat en hier iedereen tegen is. Dat doet mij afvragen of paardeneigenaren trouwer zijn, lijkt mij een durex onderzoekje waard :+

Hahaha +1 :p

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:44

Cinderella schreef:
TS is geen home wrecker, dat is de man zelf.

Niet zijn vrouw? De onthouder?

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:44

Huertecilla schreef:
Kinke schreef:
Hoezo denk jij dit dan te weten? De TS geeft tenslotte aan dat die vent door z'n werk al zeer goede mogelijkheden heeft om vreemd te gaan en ze doen er ook alles aan om het geheim te houden. Als zij het zou weten dan hoefde dit allemaal niet. En TS geeft ook nog aan dat diegene voor haar, waar hij 3 jaar mee vreemdging, nooit 'ontdekt' is door zijn vrouw.

Ik heb blijkbaar meer respect voor de moderne intelligente vrouw.
dus als je de minnares bent van een getrouwde vent dan ben je een moderne intelligent vrouw? Leg uit?

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:45

Quellian schreef:
minikatje schreef:
En heel eerlijk, niet alle vrouwen zien eruit als de gooische vrouwen of verzorgen zich zo goed.

Ik ken er weinig zo knap als de jonge Brad Pitt, ik moet het toch echt met minder doen. Zou dit het rechtvaardigen om elders te eten?

Nu is het natuurlijk wel zo dat in een lange relatie de partner kan veranderen. Moet men maar alles accepteren?
Als de man herhaaldelijk de vrouw heeft verzocht eens een sportschool te bezoeken en afstand te nemen van het o zo praktische bloempot kapsel en de vrouw vertikt het. Ze is wie ze is. Maar ze is niet meer de persoon op wie de man 10 jaar geleden verliefd is geworden!
Ja. Ik kan een buitenechtelijke relatie wel begrijpen. Liever niet scheiden ivm koophuis en kinderen. Snap ik wel ja.
Overigens kan dit uiteraard ook andersom voorkomen.

Lianne86

Mioux schreef:
ruitje schreef:

_O-

Paardeneigenaren hebben het druk met hun paard en geen tijd voor 2 relaties ;)

Maar ik heb altijd een emotionele affaire gehad, fysiek niets gedaan... Maar geloof me... Dat is zo veel rotter en daarom is het ook over gegaan omdat ik alles met een vriend besprak, ik wilde niets met hem, maar met hem kon ik goed praten over alles, was gewoon een supergast (geen relatiemateriaal) maar dat liet me wel inzien dat mijn relatie niet goed was... Ik zat ook behoeftes op te vullen.... Maar dat vinden mensen dat niet fout, want het is niets fysieks... Daarom vind ik dingen snel hypocriet ;) Want uiteindelijk hadden mensen nog medelijden met mij, dat ik iemand had waarmee je niet goed kon praten over alles...

SophievdV

TS, door zo'n relatie aan te gaam vraag ik mij af hoe hoog je jezelf hebt staan. Je bent bij hem duidelijk nr 2, moet je dat willen?

Verliefdheid sucks als het hardnekkig is en eigenlijk niet kan.

Bedenk dat je meer waard bent dan een minnares :)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:46

XiiaaooNaa schreef:
ruitje schreef:

Hahaha +1 :p

Zijn er ook een aantal die het niet zo erg schijnen te vinden. Wellicht die ene op de drie?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:46

Nataschax schreef:
Geryon schreef:
Hoe kan je chocoladeshoppen nou vergelijken hiermee? Met het shoppen van chocola vervul jij je behoefte zonder iemand daarbij het leven te verzieken!

inderdaad, mee eens.
ik vraag me af, de mensen die het nu "goed" praten voor ts; "stel jullie hebben een relatie en jullie prater zou het doen?
zouden jullie het ook goedkeuren? :?

Goedkeuren? Nee. Maar ik zou me wel gaan afvragen waarom hij het heeft gedaan. Waarom niet gewoon bij mij weggaan? Blijkbaar heeft hij toch nog gevoelens voor mij, anders had hij mij wel aan de kant gezet voor de andere vrouw.

Het is niet zo gemakkelijk allemaal.

Oh en seks geen primaire levens/welzijnsbehoefte? Leuk dat dat voor sommigen blijkbaar niet het geval is maar op het moment dat de hand aan jezelf slaan equivalent is aan seks met je partner dan kan ik me voorstellen dat je daar niet graag seks mee hebt := Verder: onthouding? Voor een paar jaar? Pfoe... Jij liever dan ik.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:47

Huertecilla schreef:
Cinderella schreef:
TS is geen home wrecker, dat is de man zelf.

Niet zijn vrouw? De onthouder?

Daar kan ik niet over oordelen, dus daar doe ik geen uitspraken over.
Vanuit het verhaal van de TS genomen gaat de man vreemd met haar en weet zijn vrouw van niks. Dan is hij de home wrecker.
Het zou kunnen dat het thuis niet bespreekbaar is, dat hij te weinig in behoeftes wordt voorzien, maar dat geeft niet meteen een vrijbrief om vreemd te gaan, vind ik. Dat het hele onderwerp meer bespreekbaar moet worden, ben ik wonderbaarlijk met je eens en dit zul je mij niet vaak horen zeggen :+.
Dat de vrouw een onthouder is, kun je ook niet zeggen. Wellicht voorziet zij hem wel, maar houdt hij van afwisseling, onder het mom: ''je eet toch ook niet iedere dag hetzelfde snoepje'' :Y). Dat hij dan besluit dit achter haar rug om te doen, is in mijn optiek nog steeds verkeerd. Wat hij verstaat onder ''niks'' kan misschien in de ogen van zijn vrouw wel voldoende zijn.
Laatst bijgewerkt door Cinderella op 13-01-15 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:47

Heel onschuldige anekdote:
Mijn beste vriend kreeg van zijn vriendin nooit zuurkool te eten. (Wou ze niet/lustte ze niet, i dunnow)
Dus als hij bleef eten plunderden we de zuurkool afdeling van de plaatselijke super.
Zijn (nu ex)vriendin heeft me zowat de ogen uitgekrabt en hem beschuldigd van emotioneel vreemdgaan.

Moraal van het verhaal?
Een relatie is geven en nemen.
Vergeet niet te geven en krab anderen niet de ogen uit om dingen die jij hebt gelaten.

Als jij een man hebt alleen voor de sex ben je geen prostituee. punt uit.
behalve als hij betaalt.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:48

Ja, of het is 1 op de 9 boktvrouwen, die het met 3 verschillende boktvrouwen-partners doet, trekt(woordgrap) het gemiddelde weer omhoog :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:49

Lianne86 schreef:
Omdat het een belachelijk voorbeeld is, maar het wel aangeeft dat het niet meer is dan een behoefte-opvulling... Ik lees uit het verhaal niet dat ze een relatie met hem wil of wat dan ook...

En nee, het is niet iemands leven verzieken... Heel bot gezegd, doet zij het niet, doet iemand anders het wel :') En dan? TS ziet nog in dat ze nauwelijks kans heeft dat het echt iets gaat worden en legt zich er bij neer... Wat is dan het probleem?

(Ja, hij kan beter met zijn vrouw er over praten, als het alleen om seks zou gaan, zouden ze vanalles kunnen doen in de slaapkamer, buiten de slaapkamer, op de swingersclub... Maar is het alleen seks? Tis ook gewoon opvulling van sociale dingen...)

Ik zeg niet dat het netjes is wat ze doen... Maar het is ook geen leven verzieken...

'Doet zij het niet, doet iemand anders het wel.' Ja en nee. Als zij het wel doet, doet die ander het misschien alsnog, dus 2 ipv 1 vrouw om mee vreemd te gaan. En ookal zou het waar zijn, je moet niet volgens die beredenatie leven, daar wordt de wereld alleen maar slechter van :n

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:49

ruitje schreef:

Maar omdat 1 op de 3 vrouwen het doet moet ik het dan goedkeuren?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:50

ruitje schreef:

Inderdaad.
Ik denk eerder dat er sprake is van grotere angstagressie dan bij de modale vrouw omdat de meeste dames hier een paard rijden door kostwinnerschap van manlief.
Soort van hyperhypocrisie door groter egoistisch belang.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:50

Nee Pizza, tis alleen hypocriet als de vrouwen die het zelf doen dit afkeuren.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:51

ruitje schreef:

Daar is al een x een topic over geweest, maar weinig bokkers die het toe durfden te geven :D (ik was er en van, maar ik was niet getrouwd hoor!)

Maar ik denk dat TS het wel erg vindt omdat er meer gevoel om de hoek komt kijken dan ze eigenlijk van plan was ;)
Volgens mij trek ze het nu al niet meer, want ze wil hem meer/vaker zien
en meerdere dagen met hem spenderen, liever ook geen geheime ontmoetingen en ze wil hier haar verhaal kwijt.
Dus dit zegt mij genoeg.....volgens mij wil ze diep in je hart meer, mi is het dan tijd om ermee te kappen.....

Ik denk dat door alle ellende van vorige relaties, haar eigen normen en waarden vervaagd zijn, weinig zelfrespect/laag zelfbeeld.
Een kansloze affaire is het (relatie is het niet)
Daarnaast denk ik dat ze niet de enige is, als hij maar 1 x pw of 1 in de 2 weken langs komt.
Hij is vrachtwagenchauffeur, dus het zou gerust kunnen (gezien de frequentie dat hij bij jou langs komt) in ieder stadje een ander schatje :o
Ik zou mezelf erg vies voelen als je weet dat hij zijn l*l in meerdere dozen zou stoppen....maar dan hebben we het weer over zelfbeeld/zelfrespect.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:51

pizza64 schreef:
ruitje schreef:

Maar omdat 1 op de 3 vrouwen het doet moet ik het dan goedkeuren?

Misschien een hint dat we meer in echt gaan communiceren en kijken of het huidige sexuele moraal wel iets voor ons is :)

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:52

femke27 schreef:
vrouwke schreef:
Als mijn man of iemand die ik ken zoiets zou doen, dan weet ik zeker dat die voor de laatste keer warm geplast heeft.

En wat geeft jou het recht om iedereen die jij kent min of meer te verbieden om een buitenechtelijke relatie te beginnen? Je man is nog tot daar aan toe. Maar iemand die je kent?

Ja als iemand uit me vriendengroep het zou doen, dan is het einde vriendschap.
Zeker weten. Met die mensen wil ik niks te doen hebben.
En dat is mijn keus.

koeke

Narita schreef:
koeke schreef:
Ik ben het woord incest geloof ik niet tegengekomen in dit topic. Dat kan het alternatief zijn.

Wat?!! Sorry hoor, dus als je geen seks kan krijgen bij een vrouw van je eigen leeftijd ga je je kinderen maar verkrachten? Alsjeblieft zeg...
Sinds wanneer is seks een primaire levensbehoefte??? Je kan ook prima zelf even de deal sealen of even zonder hoor. Kom op zeg.
En als vrouw ben je NIET verplicht om je man z'n behoeften tegemoet te komen. Als je er geen zin in hebt heb je er geen zin in. Dat is zeker geen reden voor je man om naar andere vrouwen (of zelfs je eigen kinderen zoals jij suggereert!!!!) te kijken. Dan ga je in therapie of ga je erover praten en een echte man zoekt dat uit samen met z'n vrouw. Een relatie is nou eenmaal iets waar je tijd in moet steken en moet geven en nemen. En kinderen staan daar HELEMAAL buiten!!!!
Oeps, ik bedoelde incest absoluut niet in dit specifieke geval!

Was het maar zo dat zo'n man dan altijd in therapie ging, met zijn vrouw ging praten of wat ook. Dat zou een hoop leed schelen. De realiteit is helaas anders.

ruitje

Citaat:
Paardeneigenaren hebben het druk met hun paard en geen tijd voor 2 relaties ;)

De partners van paardeneigenaren hebben dan wel weer tijd zat, je vriendin zit toch altijd bij de paarden :')

Kriel

Huertecilla schreef:
ruitje schreef:

Inderdaad.
Ik denk eerder dat er sprake is van grotere angstagressie dan bij de modale vrouw omdat de meeste dames hier een paard rijden door kostwinnerschap van manlief.
Soort van hyperhypocrisie door groter egoistisch belang.

Alsjeblieft HC......je kan het ook te ver zoeken :+
En houdt het begrijpbaar voor de gemiddelde bokt vrouw

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:53

SophievdV schreef:
Nee Pizza, tis alleen hypocriet als de vrouwen die het zelf doen dit afkeuren.

Maar ook zij weten dat het fout is, dus waarom zouden zij 'hypocriet' naar hun hoofd geslingerd moeten krijgen als zij een ander erop wijzen dat het fout is? Ik kan het alleen maar waarderen!

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:53

Huertecilla schreef:
- ouderschap duurt een leven lang

Als we het gaan hebben over voorprogramering en natuur zou je ook kunnen zeggen dat vaderschap dus eigenlijk maar 5 jaar duurt. Immers zal de aap die achter een rodere kont aan loopt meestal geen gezellige co-ouderschap regeling organiseren. Je ziet ook vaak zat dat mannen die achter die rodere kont aanlopen het kind glad vergeten, gewoon de natuur dus eigenlijk mannen kennen niet beter.
Dat we onze kinderen blijven bemoederen tot we zelf weer in de luier zitten is ook maar een sociale constructie. Imo een beetje onzinnig om zelf maar te kiezen wat nature of nurture is op wat het beste in jouw persoonlijke leven past.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:54

ruitje schreef:

Amen, altijd maar de schuld bij ons mannen deponeren _O-