Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tink89

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 09:43

Ik ben ook niet op vakantie, vooral heel hard aan het werk.

Dit weekend een goed gesprek gehad waaruit blijkt dat ik soms net iets harder loop dan vriendlief. Hij wil absoluut de rest van z'n leven met mij doorbrengen, maar we hebben afgesproken dat hij zijn spullen nog niet naar mijn nieuwe huis verhuist, ook omdat dat in de toch al krappe verhuizingsweken wel erg veel werk zou zijn. Hij verhuist daarna gewoon beetje bij beetje z'n spulletjes. Ook prima :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 11:16

Magrathea schreef:
Hahaha, ik snap je lieveli :')

Ik ben niet op vakantie, mijn liefje wel. ;(

Ah oliebol, hoe gaat dat?

Tink89 schreef:

Dit weekend een goed gesprek gehad waaruit blijkt dat ik soms net iets harder loop dan vriendlief. Hij wil absoluut de rest van z'n leven met mij doorbrengen, maar we hebben afgesproken dat hij zijn spullen nog niet naar mijn nieuwe huis verhuist, ook omdat dat in de toch al krappe verhuizingsweken wel erg veel werk zou zijn. Hij verhuist daarna gewoon beetje bij beetje z'n spulletjes. Ook prima :D

Ja dat herken ik een wel een beetje, is vast een vrouwentrekje :') Mijn broer gaat trouwen dus hebben wij het ook over trouwen en dan vergeet ik dat we pas 6 maanden samen zijn en hij eigenlijk niet wilde trouwen :')

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 11:51

Anoniem schreef:
Tink89 schreef:

Ja dat herken ik een wel een beetje, is vast een vrouwentrekje :') Mijn broer gaat trouwen dus hebben wij het ook over trouwen en dan vergeet ik dat we pas 6 maanden samen zijn en hij eigenlijk niet wilde trouwen :')

Njah, wij hebben het daar wel over en hebben ook al lang en breed uitgesproken dat dat is wat we willen. Ik had alleen in mijn plaatje zitten 'nou, dan verhuis ik en trekt hij bij me in en zijn we klaar' en hij heeft meer 'nou, dan verhuist ze en ben ik dan gewoon in het weekend en als ik tijd heb en als het na een week goed voelt, verhuis ik. Voelt het pas na drie maanden goed, dan verhuis ik dan'. Het is puur de tijdlijn die verschilt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 12:02

Nou of we ooit echt officieel gaan trouwen vraag ik me af. Hij heeft dat als jong broekkie al eens gedaan en ik wil eigenlijk alleen een jurk en het feest. Of het dan officieel is, maakt me niet uit. Mijn broer en zijn verloofde gaan samen een bedrijf beginnen dus dan heeft het meer logica. We vinden daar onze weg wel in. Ik ben nog aan het studeren en mijn ouders betalen wel mijn jurk maar verder moeten we dat zelf regelen. Tot nu toe zijn al mijn wensen erg duur. Ineens snap ik dan dat mensen hun feest in een motel in Heerhugowaard of all places geven :')

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 12:20

Haha, wij dromen vooral van een boerderij waar we in select gezelschap in onze eigen tuin kunnen trouwen. Dat duurt alleen echt nog heeeeeeel lang, dus denk dat het er eerder van komt.

Vriendlief ziet het iig helemaal voor zich. We rijden vaak langs een bruidsmodezaak hier in de buurt (die ligt langs de doorgaande weg) en dat zegt hij ook dingen als 'nou moppie, die rechtse niet hoor'. Zondag in de Ikea liep hij ook helemaal te stralen toen er een klein meisje met blonde krullen liep rond te huppelen. Heerlijk :D

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 12:30

Had van het weekend weer een <3 momentje.
We waren bij Sensation en we gingen op een gegeven moment naar een ander vriendengroepje die aan de andere kant van de zaal stond door de mensenmassa heen. Dat werd me allemaal beetje te veel en werd er wat naar van. Probeerde me groot te houden want wilde het niet voor hem verpesten, mar hij had het natuurlijk door :+
Zijn toen op de tribune gaan zitten even bijkomen want zat letterlijk tegen het hyperventileren aan (doodeng, heb dat echt nog nooit gehad..). Dus ik zei al tegen hem 'Joh ga jij nou maar naar ze toe ik blijf hier even zitten'
Hij gelijk 'Nee ik blijf lekker bij jou tot jij je weer goed genoeg voelt om verder te gaan' <3

Mijn ex (hoe lief hij ook was, zijn nog steeds goede vrienden) zou dat nooit zien aan me of dat doen.
Zat bijna te janken op die tribune :+

En om even aan te haken bij hierboven. Toen we die ochtend weer thuis waren en in bed lekker brak lagen te wezen was ie ook zo lief, zei hij dat ik het echt voor hem ben en dat hij kindjes met me wil en trouwen en de hele rataplan <3
*zucht, ik dwarrel weer even verder hoor :D

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 13:32

Ik ook hoor, heeeerlijk is dat. Mijn ex was ook een schat, maar over hem walste ik met gemak heen. Mijn huidige lief staat steviger in z'n schoenen en dat is zo fijn. Hij kan me echt even met beide benen op de grond zetten als het nodig is. Zucht... :D

aishcream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 20:52

Stille meelezer hierzo :o
Wat een leuke verhalen en oh zo herkenbaar <3

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 22:40

Lieveli, ja het gaat :o hij is keihard aan het feesten en allemaal gekke dingen aan het doen... Mij maakt het weinig uit zolang hij geen soa's mee terugneemt en hij zaterdag weer lekker tegen me aan ligt en van mij houdt :o Vannacht begon hij me in een dronken bui helemaal plat te spammen met appjes, dat was best wel schattig. Wat die vent allemaal niet uitkraamt onder invloed := Dronken mensen spreken altijd de waarheid toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 22:42

:') J. is een keer dronken geworden toen we net samen waren. ''Ik houuuuuu van jouuu, zoveeellll''. :')

Zaterdag is al gauw! Fijn!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 22:46

Hier was het "Het is zo moeilijk om trouw aan je te blijven hier maar ik doe het toch!! Voor jou!! "
Dat verzin je toch niet _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 23:15

:') Wat een aapje :=

Mannen hebben echt niet door hoe ontwapenend ze eigenlijk zijn.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 00:07

Ja he <3

Pff, maar hij mag wel weer terugkomen hoor. Het is zo stom, we zien elkaar acht dagen niet en gelijk weet ik niet meer wat ik moet doen met mijn leven ofzo :') Man, wat mis ik die kerel. Met zijn lieve stem en grote handen en fijn haar om in te kroelen :o

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 08:25

Ik zag lief gisteren ineens. Hij kwam onaangekondigd naar m'n les kijken. Dit weekend komt m'n zusje logeren, dus we slapen deze week helemaal niet samen. Daar baal ik stiekem wel een beetje van :(

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 19:34

Magrathea schreef:
Hier was het "Het is zo moeilijk om trouw aan je te blijven hier maar ik doe het toch!! Voor jou!! "
Dat verzin je toch niet _O- _O-

Oh wauw... :')

Hier gaat het zijn gangetje, nog even en we kunnen eindelijk samen wonen! <3

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 13:00

Meiden! Hoe is het met jullie? :D

Ik ga m vanavond weer opzoeken. Met de fiets. Vanuit Delft. In Warmenhuizen. :D Voor de Alkmaarders: ik heb een blauw met roze fietstas, zwai maar als ik voorbijzoef :D

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 13:41

Goed! Ik heb gisteren onverwacht een uurtje les ingehaald en toen stond hij ineens langs de bak. Zo fijn!

Dinsdag gezellig bij zijn ouders gegeten. Vanavond zie ik hem niet, maar morgenavond alweer wel. Dan komt ie gezellig slapen :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 14:15

Leuk!
Mijn fietstochtje van gisteren heeft me een paar extreem verbrande schouders opgeleverd. Gelukkig was ie zo lief om me een paar keer in te smeren met aftersun :o

Volgende week gaan we een weekje op vakantie! Ik kan nu al niet wachten :D Eindelijk een weekje met alleen ons tweeën en geen ander gedoe/zijn familie/mijn werk-dingen/studie/alles wat voorheen echt zo van die vervelende dingen waren die ervoor zorgden dat altijd één van ons het wel druk had. :o

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 16:37

Jeej, wat een positief topic dit. Er is dus nog hoop voor mij (27) :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 17:14

Natuurlijk! :D

Ik ben eten aan het koken, vriend komt straks terug van het werk (ben bij hem thuis, zijn moeder is op vakantie). Ik vermoed hoe dat gaat gaan: hij komt binnen, geeft mij een kus, zijn hond een knuffel, kijkt in de pan en zegt "Oeh, curry! Lekker!" en gaat zijn schoenen uittrekken, spullen wegleggen etc om aan tafel te kunnen.

Alle burgerlijkheids-alarmbellen gaan al af bij de gedachte, maar jee, ik kijk er zo naar uit dat ie thuiskomt en dat doet :o

(Oja, en ik heb ook de was gedaan vandaag en stond net nog zijn shirts op te vouwen. :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 17:30

Magrathea schreef:
Natuurlijk! :D

Ik ben eten aan het koken, vriend komt straks terug van het werk (ben bij hem thuis, zijn moeder is op vakantie). Ik vermoed hoe dat gaat gaan: hij komt binnen, geeft mij een kus, zijn hond een knuffel, kijkt in de pan en zegt "Oeh, curry! Lekker!" en gaat zijn schoenen uittrekken, spullen wegleggen etc om aan tafel te kunnen.

Alle burgerlijkheids-alarmbellen gaan al af bij de gedachte, maar jee, ik kijk er zo naar uit dat ie thuiskomt en dat doet :o

(Oja, en ik heb ook de was gedaan vandaag en stond net nog zijn shirts op te vouwen. :') )

Ik smeer J's brood als hij moet werken.

Ik kan er niks aan doen :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 17:37

Ik maakte ook altijd het broodtrommeltje van mijn ex klaar toen hij nog bij me woonde := En elke dag een vers sapje of smoothie.
Maar dat was meer omdat hij altijd trots vertelde dat ie zo gezond leefde sinds hij bij mij woonde: goed ontbijten ipv helemaal niet, meer groenten en fruit eten... Hij was veel minder vaak ziek, van bijna dagelijks hoofdpijn naar vrijwel nooit. :D Ja daar nam ik wel credits voor, ghehe.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 18:37

Oef verbrandde schouders is behoorlijk pijnlijk... Gelukkig werd je liefdevol ingesmeerd!
Jouw verwachtingen zijn wel herkenbaar, dat heeft/doet mijn kerel ook als hij thuis komt uit zijn werk en ik ben aan het koken. Al vinden wij het ook heerlijk om samen te koken.

Zijn brood smeren doe ik dan weer niet, nooit opgekomen om te doen. :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 19:45

Ja samen koken is ook leuk, maar hij is er pas om 6u en heeft dan de hele dag zwaar werk verricht... Dan heeft ie wel trek := Dus dan doe ik het net zo lief even zelf.

Straks brengt ie me naar het station: hij op de brommer, ik eraan hangen met de fiets. Gezellig :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 19:49

Ja dan is het ook logisch hoor dat je alleen kookt.

Gezelligheid, lekker aanhangen. Stap je dan op in Schagen?