[Centraal] Luisterend oor gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 12:28

Wie wilt er naar mij luisteren over automutilatie en de hulpverlening? iemand die er geen vooroordeel over heeft, en ik zou het fijn vinden als diegene ook in de GGZ werkt.

20+

Spruitje56

Re: [Centraal] Luisterend oor gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 20:07

ik zoek iemand die mij een goed advies kan geven over een vriendschap met een relatie van de ander erbij
graag iemand die ervaring heeft en niet zo maar zegt van stel je niet aan enz

Sabahartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 20:26

Wil graag een luisterend oor, ik heb een paar privé problemen, en wil mijn hart luchten. Graag iemand die al wat ouder is

Dankjee

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:57

hackny schreef:
ik zoek iemand die mij een goed advies kan geven over een vriendschap met een relatie van de ander erbij
graag iemand die ervaring heeft en niet zo maar zegt van stel je niet aan enz

Niet meer nodig bedankt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 21:30

Voorzien.

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 00:48

ik zoek een luisterend oor waar ik me verhaal kan vertellen over wat afgelopen avond gebeurd is .wil gewoon van me afschrijven op moment

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 11:21

biggirl schreef:
ik zoek een luisterend oor waar ik me verhaal kan vertellen over wat afgelopen avond gebeurd is .wil gewoon van me afschrijven op moment

voorzien bedankt mensen :)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 11:36

Ik ben op zoek naar een luisterend oor mbt relaties en liefde. Liefst 21+

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 18:37

Ik ben opzoek naar iemand die mijn geklaag aan kan horen en eventueel tips kan geven.. Het gaat over lichamelijke klachten.. :)

Leeftijd maakt niet uit, zolang je maar weet wat je zegt ;)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 20:02

Ik heb toch besloten dat ik gebruik wil gaan maken van dit topic ondanks dat mijn dilemma eigenlijk niet eens een dilemma zou moeten en horen zijn en dat ik er zelf ook niet blijer van wordt.

Het gaat om dat er een getrouwde man is met kinderen en die al een jaar eigenlijk meer van me wil dan gewoon collega's (zitten samen in een commissie) en stiekem vind ik het hartstikke leuk maar het kan gewoon niet en daardoor zit ik er gewoon doorheen.

Het liefst iemand zonder oordelen en wie weet wel iemand die hetzelfde heeft meegemaakt.
(nogmaals ik weet dat het abnormaal is en debiel)

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 23:18

Iejoor schreef:
Ik ben opzoek naar iemand die mijn geklaag aan kan horen en eventueel tips kan geven.. Het gaat over lichamelijke klachten.. :)

Leeftijd maakt niet uit, zolang je maar weet wat je zegt ;)

Inmiddels voorzien! :)

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 08:45

Ik ben op zoek naar een luisterend oor mbt relaties en liefde. Liefst rond 20 jaar, bereid je voor op lange verhalen en beetje negatieviteit

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:53

Ik ben op zoek naar iemand die mij advies kan geven over een kreupelheid, en niet van mijn eigen paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 11:24

Ik ben opzoek naar iemand die even naar mij wil luisteren en mij advies wil geven.
Ik weet niet wat ik met mijn opleiding aan moet momenteel, liefst stop ik er per direct mee.
Graag iemand die hier wat meer vanaf weet en misschien opties weet waar ik nog niet aan gedacht heb.
Ik zit op het mbo.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 21:04

luisterend oor gezocht, bereid je voor op een hoop negativiteit en gemopper.. 15+ en geen voor oordelen alsjeblieft, het zou fijn zijn als je mij advies kunt geven of gewoon simpelweg naar mn verhaal luisterd en met me praat. als je maar aardig bent ben je welkom :)

Bokkertje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:11

Ik zou het heel erg waarderen als ik mijn verhaal bij iemand kwijt kan. Het gaat oa. over ouders en vroeg/jong uit huis gegaan zijn. Leeftijd maakt me niks uit, maar ik denk dat je niet zo veel met mijn verhaal kan onder de 16 jaar.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:15

Nog steeds op zoek naar een luisterend oor voor kreupelheid van niet mijn eigen paard. En nu ook voor een probleem met mijn beste vriendin.

atilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 14:54

Hallo, graag zou ik mijn verhaal kwijt willen via pb aan bokkers, over een ruzie gisteravond met mijn ouders. Ik zou hier bij voorkeur graag over praten met mensen die ook een slechte band hebben met hun ouders door het niet op 1 lijn zitten oid en hier ook graag ervaringen over lezen.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 16:58

its_daantjee schreef:
luisterend oor gezocht, bereid je voor op een hoop negativiteit en gemopper.. 15+ en geen voor oordelen alsjeblieft, het zou fijn zijn als je mij advies kunt geven of gewoon simpelweg naar mn verhaal luisterd en met me praat. als je maar aardig bent ben je welkom :)

voorzien

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 19:00

OneAndOnlyx schreef:
Nog steeds op zoek naar een luisterend oor voor kreupelheid van niet mijn eigen paard. En nu ook voor een probleem met mijn beste vriendin.

Voorzien voor laatste probleem, zoek nog voor eerste!

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 19:25

OneAndOnlyx schreef:
OneAndOnlyx schreef:

Voorzien voor laatste probleem, zoek nog voor eerste!

Helemaal voorzien!

atilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 15:15

atilla schreef:
Hallo, graag zou ik mijn verhaal kwijt willen via pb aan bokkers, over een ruzie gisteravond met mijn ouders. Ik zou hier bij voorkeur graag over praten met mensen die ook een slechte band hebben met hun ouders door het niet op 1 lijn zitten oid en hier ook graag ervaringen over lezen.

Bedankt, voorzien.

Bokkertje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:33

Bokkertje21 schreef:
Ik zou het heel erg waarderen als ik mijn verhaal bij iemand kwijt kan. Het gaat oa. over ouders en vroeg/jong uit huis gegaan zijn. Leeftijd maakt me niks uit, maar ik denk dat je niet zo veel met mijn verhaal kan onder de 16 jaar.

Voorzien !

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:22

Zou iemand mij misschien even kunnen kalmeren? Betreft het overlijden van een huisdier, t liefst iemand die hier ook ervaring mee heeft

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 00:33

IsaCalixa schreef:
Zou iemand mij misschien even kunnen kalmeren? Betreft het overlijden van een huisdier, t liefst iemand die hier ook ervaring mee heeft

Voorzien, bedankt.