). Afijn, het schaatsen was leuk ook al kon hij er geen hol van. Ik kreeg kramp in mijn linkerbil en moest snel gaan zitten. Na een paar uurtjes vonden we het wel genoeg en gingen we eten, we zouden samen koken in zijn studio. Maar hij wilde graag pepers in de wokschotel en het eten was pittig! Goeie god, ik stond zowat in de fik! De hitte maar weg gedronken met ijsthee en filmpjes op de laptop gaan kijken, eerst Up en daarna twilight, waarbij de laatste zijn keuze was. vervolgens zoenden we en het was echt verschrikkelijk, onze tanden botsten en hij heeft me helemaal onder gezeverd. Toen bracht hij me naar huis (30 km verderop) en bleek ik mijn huissleutels vergeten. Heel fijn, want moeders was pleite en mijn broertje was ook stappen. Mijn moeder gebeld en zij zou naar huis komen zodat ik naar binnen kon. Samen met meneer gewacht in de auto en hij gaf me keurig aan mijn moeder.We waren het er samen over eens dat de date beter had kunnen zijn en dat we het maar over moesten doen. En dat is gelukt want inmiddels wonen we samen! (en ik kook het eten, en hij zoent alleen nog slecht als ie heeft gezopen.)
Meerdere fails die dus eigenlijk niet echt een fail waren hahah.

waarop die meiden hem helemaal plat appen whahahahha en hij dus maar op biechte wie die was whahahaahahhaahahahhahaha
) maar toch maar gegaan. hadden al meteen een klik, gezellig lopen l*llen en we lijken in best veel dingen op elkaar (vooral qua lompheid en dingen vergeten
) dus denk dat daar nog wel een tweede date van komt...
!