Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarjoleinvdB

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:47

Ik heb 1,5 jaar geleden een date gehad met mijn wiskundeleraar. Nou had ik wel maar 1 week les van hem gehad (was in een speciale herstelweek omdat mijn combinatiecijfer te laag was moest ik ook wiskunde over doen). Nadat ik hem zo'n 6 maanden "nee" had verkocht zei ik toch maar een keertje "oke." Nou zouden we gaan schaatsen. Ideetje van mijzelf. Bijna ging de date niet door omdat hij een ongeluk had gehad een paar dagen van te voren door het ijs op de weg en zijn alfa romeo total loss was (hij bleek dezelfde auto te hebben als mijn moeder hahah, maar toen dus niet meer). Maar hij vond op tijd nog een auto dus de date ging door (oh ja, en zijn vader is aardappelboer dus hij bracht een zak zeeuwse aardappels mee voor mijn moeder "voor in de vaas" :') ). Afijn, het schaatsen was leuk ook al kon hij er geen hol van. Ik kreeg kramp in mijn linkerbil en moest snel gaan zitten. Na een paar uurtjes vonden we het wel genoeg en gingen we eten, we zouden samen koken in zijn studio. Maar hij wilde graag pepers in de wokschotel en het eten was pittig! Goeie god, ik stond zowat in de fik! De hitte maar weg gedronken met ijsthee en filmpjes op de laptop gaan kijken, eerst Up en daarna twilight, waarbij de laatste zijn keuze was. vervolgens zoenden we en het was echt verschrikkelijk, onze tanden botsten en hij heeft me helemaal onder gezeverd. Toen bracht hij me naar huis (30 km verderop) en bleek ik mijn huissleutels vergeten. Heel fijn, want moeders was pleite en mijn broertje was ook stappen. Mijn moeder gebeld en zij zou naar huis komen zodat ik naar binnen kon. Samen met meneer gewacht in de auto en hij gaf me keurig aan mijn moeder.

We waren het er samen over eens dat de date beter had kunnen zijn en dat we het maar over moesten doen. En dat is gelukt want inmiddels wonen we samen! (en ik kook het eten, en hij zoent alleen nog slecht als ie heeft gezopen.)

Meerdere fails die dus eigenlijk niet echt een fail waren hahah.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:52

Goh, ehm...bijzonder. Je wiskundeleraar.

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:56

Precies wat ik dacht. :=

Apart. 't Is misschien dat je maar een week les van hem hebt gehad, maar je bent toch een leerling voor hem.
Mag ik weten wat jullie leeftijdsverschil is?
Laatst bijgewerkt door xColorCross op 28-10-14 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt

danienappy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:57

Jolien87 schreef:
Goh, ehm...bijzonder. Je wiskundeleraar.

Precies mijn gedachte

MarjoleinvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:58

Oh ehm tja ik sprak hem na deze week wel nog op school natuurlijk, hij legde contact met me omdat ik een filmpje plaatste over een piano die getallen van Pi speelde (ik heb een aantal neurotische trekjes en een daarvan is een fobie voor priemgetallen, hij vond het wel schattig). Zo bleven we op facebook aan de praat. Ik ben nu 20 en hij is afgelopen maand 28 geworden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:59

Zooo, geluk dat de schoolleiding daar niet achter is gekomen dan. Was hij nu mooi z'n baan en waarschijnlijk ook zijn lesbevoegdheid kwijt geweest

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 23:00

Ja, daar dacht ik ook aan.

MarjoleinvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 23:01

Emmaa_ schreef:
Zooo, geluk dat de schoolleiding daar niet achter is gekomen dan. Was hij nu mooi z'n baan en waarschijnlijk ook zijn lesbevoegdheid kwijt geweest

Oh maar toen ik les van hem had, had ik nog verkering met een andere jongen, het heeft nooit invloed gehad op de lessen toen, we zijn pas maanden later gaan daten (niet zo handig geformuleerd misschien). Overigens hebben we wel gewacht met het bekend maken want hij had toch maar een jaarcontract op school, dus hebben het tot eind van het jaar geheim gehouden. Was ook niet op een middelbare maar HBO.

Dit is wel offtopic, mocht iemand iets weten dan pb me maar, ik wil meer datefails lezen hahah.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 23:07

Vind het wel een super schattig verhaal! Wel speciaal je leraar

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 07:45

Ach, ik heb minder leeftijdsverschil gehad met sommige van mijn leraren dan met mijn huidige vriend :=
Maar toch, een leraar zou nooit bij me opgekomen zijn haha, maar wel leuk dat het uiteindelijk goed gekomen is :)

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 10:07

Wat apart hahaha
Maar idd leeftijds verschil m'n mentor vorig jaar was maar n jaar ouder dan mij... Wat natuurlijk niet echt functioneerde
Wat leuk dat jullie samen zijn na een "mislukte" date

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 12:34

Een aantal van mij docenten op het HBO zijn ook maar 4/5 jaar ouder. Het zijn ook maar gewoon mensen, alleen omdat het woordje leraar/docent wordt genoemd krijgt iedereen er rare gedachten bij :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 12:36

Mijn jongste docent ooit was ook maar 24 ofzo, toen zat ik wel in de eerste maar dat was wel zo iemand die altijd goed keek zeg maar. :brr:

NynkeMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:11

Wij hebben een heleboel leraren die in de 20 zijn, ik zit zelf ook nog maar in de 2e, maargoed...
Geen datfails, wel een ex die 2 uur heeft zitten wachten tot ik thuis kwam omdat hij me bloemen wilde geven.. (Toen hadden we nog verkering, we waren 9:')) maar na die 2,5 uur moest hij naar de wc, en is hij maar naar huis gegaan :')
Toen hij aan mij vroeg of ik "nog wel verder wilde gaan met onze relatie" en ik het uitmaakte, stuurde hij z'n vriendje op mij af om mij vervolgens in m'n knieholte onderuit te schoppen :?

sita12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:26

ohhh ik had laatst ook ee fail, nog geen date fail maar dat kan er wel van komen whahahaha

ik ben sinds april weer vrijgezel en had voor mijn relatie leuk contact met een jongen waar ik ook veel mee samen werkten.

Dus ik via via gezegt van he zorg dat ie mij ff belt want ik heb m voor zaken nodig.
zo doende krijg ik een x aantal weken later een whats app van een vreemd nummer ( en herkende de foto niet )
ik natuurlijk vragen wie hij was, en kreeg een of andere vage naam ala kees.
ik natuurlijk kees wie? ja kees balbalbal toen dacht ik wat een mongool dus beeldschermfoto gemaakt en naar stel vriendinnen gestuurd van Dames: ik wordt gestalkt nu is het jullie beurt }> waarop die meiden hem helemaal plat appen whahahahha en hij dus maar op biechte wie die was whahahaahahhaahahahhahaha

positieve van deze fail we hebben binnenkort afgesproken :P

_Swiffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 22:15

Haha wat een super leuk topic!

Heb zelf amper dates gehad dus ook niet echt 'fails' maar vond dit wel een leuke:
Ik had een leuke jongen ontmoet en we gingen een keer afspreken. Nou oké leuk, zouden bij hem afspreken dus hij had het adres gegeven. Ik keurig op tijd onderweg (kom nog wel eens te laat...) en had mijn Google Maps maar aangezet omdat ik niet heel bekend ben daar in de buurt en ik het anders niet zou kunnen vinden. Kom ik daar aan (dacht ik) en ik maar zoeken want ik kon het goede huisnummer niet vinden... Ik snapte er niks meer van! Toen maar een bekende van hem gebeld omdat hem zelf bellen niet mogelijk was en diegene schoot gelijk in de lach want het was het verkeerde huisnummer! Hij had tijdens het berichtje typen waarschijnlijk per ongeluk twee cijfers omgedraaid waardoor er een totaal ander nummer uit was gekomen... :') Uiteindelijk wél het goede adres gekregen en gevonden en daarna nog een hele leuke avond gehad :D

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 00:53

Ik zou dat echt niet durven, meteen bij iemand thuis afspreken. Wat zou je doen als het echt een heel vaag figuur blijkt te zijn?

Sorry jongens, maar de date van vanavond was geen fail :o

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 00:59

En toch willen we het weten ;)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:09

Wij willen alles weten :')

Meteen bij iemand thuis afspreken zou ik denk ik ook niet doen. Na afloop van een geslaagde date misschien wel, maar niet meteen hoi ik ben blabla en ik kom naar je toe :')

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:17

Nou vooruit: jongen via tinder leren kennen, plan om een biertje te doen was er al vrij snel, dus gisteren afgesproken. had er niet zoveel vertrouwen in (thanks bokt :+ ) maar toch maar gegaan. hadden al meteen een klik, gezellig lopen l*llen en we lijken in best veel dingen op elkaar (vooral qua lompheid en dingen vergeten :Y) ) dus denk dat daar nog wel een tweede date van komt... :)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:20

Ahh wat leuk Laura!
Misschien moet ik ook maar aan het tinderen :+

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:22

Oh absoluut doen SuperAssie; ik had ook zo'n type date vorige week via Tinder... Gaat zeker een vervolg aan komen O:)!
edit: en ik heb gewoon énorme lol op Tinder ook... De openingszinnen etc waar sommigen mee aan komen zetten :oo :')

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:51

Van tinder krijg ik alleen maar rare berichtjes ...

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:53

Ik krijg sporadisch maar een match via tinder dus kan ook nooit mijn foute openings zinnen gebruiken :')

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 11:15

BarryPlopper schreef:
Ik krijg sporadisch maar een match via tinder dus kan ook nooit mijn foute openings zinnen gebruiken :')

Vertel! ben benieuwd haha!