Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak heb jij seks met je partner per week?

Meer dan 3 keer per week.
373 (29%)
Ongeveer 2 keer per week.
340 (26%)
Een keer per week.
239 (18%)
Ongeveer 2 keer per maand.
164 (12%)
Minder dan 2 keer per maand.
158 (12%)

Totaal aantal stemmen: 1274

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:35

Hey jongens, ik moet nog minstens 10 dagen wachten eer de wederhelft terug is en hij is al 3 weken weg :')

Ik heb begin vorig jaar een conisatie ondergaan (laseringreep aan de baarmoederhals) en de arts had ook gezegd "zeker 4 weken geheelonthouding". En dat viel nét toen vriendje terugkwam na 6 weken. Je raadt het al, dat hebben we niet volgehouden :o
Toen ik na die 4 weken op controle ging was de arts vol lof dat alles zo piekfijn genezen was, er was zelfs geen spoor van littekenweefsel te zien.

Sindsdien grapt er eentje met regelmaat dat hij superzaad heeft met helende krachten _O-

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:37

Oh ik ben niet eens zo zeer direct voor monogamie. Absoluut niet. Het is maar net wat je past (en je partner) maar dat vrouwonvriendelijke gebazel van m met woorden en uitspraken die kant noch wal raken is volgens mij 90% van bokt erg zat (ook gezien mijn pb box die ineens overloopt na mijn reactie :'))

Sex tijdens de rode dagen pas ik liever voor. Alhoewel ik.dan idd juist zin heb. Onder de douche à la maar toch ook liever niet. Of de nood moet zo hoog zijn :+

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:38

Varekaj schreef:
Hey jongens, ik moet nog minstens 10 dagen wachten eer de wederhelft terug is en hij is al 3 weken weg :')

Ik heb begin vorig jaar een conisatie ondergaan (laseringreep aan de baarmoederhals) en de arts had ook gezegd "zeker 4 weken geheelonthouding". En dat viel nét toen vriendje terugkwam na 6 weken. Je raadt het al, dat hebben we niet volgehouden :o
Toen ik na die 4 weken op controle ging was de arts vol lof dat alles zo piekfijn genezen was, er was zelfs geen spoor van littekenweefsel te zien.

Sindsdien grapt er eentje met regelmaat dat hij superzaad heeft met helende krachten _O-

_O- (in geval van geldnood dus in potjes stoppen en verkopen als crème. Werkt ook met slakkenslijm)

En tja wachten duurt lang...... :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:41

Tappen die hap! :')

Och, het wachten loont de moeite. Je hebt tijd zat voor jezelf, er is altijd iets om naar uit te kijken, je weet dat er altijd eentje blij is om je terug te zien en het helpt wel om de passie hoog te houden :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:42

Ik ben wel van de monogamie en zou niet kunnen of willen leven met een partner die dat niet is. Ik wil nl. niet met iemand zijn die nog elders zijn "fun" zoekt op dat gebied, maar ik vind ook niet dat ik het recht heb om iemand die dat wel wil te verbieden. Dus met zo iemand kan ik gewoon geen relatie hebben. Dat is niet eerlijk, niet naar mezelf, niet naar de ander. :)

Manlief is nog sterker in zijn mening van monogamie, is al een paar keer bedrogen ( :(:) ) en had daar erg moeite mee. Inmiddels heeft hij door dat ik zijn mening geheel deel en voel en merk ik ook dat hij daar volledig op durft vertrouwen. :)

seks tijdens rode dagen vind ik niet fijn. :n in de douche idd misschien nog maar eigenlijk ook liever niet... Ik voel me vaak extra beroerd tijdens die dagen en ik voel me dan bepaalt niet "sexy" en dan kan ik me daar ook niet echt in "inleven" zeg maar. :') Al moet ik zeggen dat sinds mijn spiraal het e.e.a wel verbeterd is maar dan nog. :')

Pantykous

Re: Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:59

Mijn vent is ook goed bedonderd, die had/heeft veel vertrouwens issues. Verdrietig is dat.

Ik heb gelukkig nergens last van als ik ongesteld ben, gebruik ook geen anticonceptie dus dat is het niet bij mij. Heb gewoon altijd wel zin, misschien is dat het. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 15:09

De mijne is niet bedonderd maar wel 2x heel hard teleurgesteld. Na 3 jaar kwam zijn 1e vriendin eraan dat ze verliefd was op een ander, uit elkaar en nadien wil ze terugkomen. Ja mooi niet. Gelukkig kunnen ze wel nog door 1 deur (hij is eind juli nog naar de begrafenis van haar mama gegaan).
Zijn 2e vriendin zette na 8 maanden gewoon op een ochtend zijn koffers naast zijn bed "en nu wegwezen alsjeblieft", zonder reden of wat dan ook. Na 2 weken was ze samen met een ander waarvan ze maandenlang verklaarde dat er niets was tussen hen...

Hij is er dan ook als de dood voor dat ik ook ooit, mocht het zo zijn, van de ene dag op de andere met zoiets op de proppen zou komen.

Gelukkig heb ik nou wel iets meer gevoel in mijn lijf dan zo'n actie uit te halen, of hij moet het echt wel immens naar de knoppen helpen.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 15:22

HC heeft al meerdere malen duidelijk gemaakt dat hij de monogamische samenleving hypocriet vindt. Daar speelde ik dus op in.
Ieder heeft het recht voor zichzelf te bepalen waar zij zich goed bij voelen. Daar laat ik iedereen in hun waarde in. Ik vind niet dat er bepaalde bokkers hier mensen in hun waarde laten en dat stoort mij vreselijk. Ik snap niet waarom bokt niet ingrijpt op mensen die gewoon de sfeer van een topic vernielen. (Wellicht een mooi fz topic om hierover te openen, ik ga erover nadenken)
cp112, ik kan alleen maar amen zeggen :)
Laatst bijgewerkt door Cinderella op 21-08-14 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 15:28

Pantykous schreef:
Mijn vent is ook goed bedonderd, die had/heeft veel vertrouwens issues. Verdrietig is dat.

Ik heb gelukkig nergens last van als ik ongesteld ben, gebruik ook geen anticonceptie dus dat is het niet bij mij. Heb gewoon altijd wel zin, misschien is dat het. :D

Inderdaad, zeker gezien mijn man écht een gouden kerel is... Hij is stoer en soms een beetje bruut in zijn uitspraken (nooit in zijn handelen, laat daar geen twijfel over bestaan) maar hij heeft een gouden hart.. En als ik hoor wat die vrouwen dan bij hem flikte dan denk ik "meiden beseffen jullie wel wat jullie hebben laten gaan?"
begrijp me niet verkeerd, ik ben ze ergens "dankbaar" in die zin dat: als zij het niet gedaan hadden, was hij misschien met één van hen getrouwd, en ik ben dolgelukkig en nog steeds stapel"verliefd" (hoewel, eerder gewoon ik houd inmens veel van hem.. Verliefdheid is het na 3 jaar niet meer lijkt me) en dat had ik dan niet met hem kunnen zijn.... Maar ik kan niet begrijpen dat ze zo'n prachtkerel zo'n pijn hebben gedaan. De laatste stond hier, toen wij 2 maanden samen waren en ik voor het eerst bleef slapen (ja, heerlijke timing. :j ) voor de deur, brullend... Haar lief had het uit gemaakt en nu wilde ze mijn man terug (toen nog vriend..)

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 15:29

Had eigenlijk wel verwacht dat seksgod HC zich al veel eerder in dit topic zou melden. <<)

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 15:32

Ik ook _O-

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 15:33

rode dagen zijn er voor mij al een tijd niet meer. lang leven de spiraal. :')

Het graaien en knijpen kan ik alleen maar om lachen en vind ik allemaal prima. Doe ik zelf ook bij hem.
helicoptere, kont knijpen.. is toch leuk!! Leid 9 van de 10x zelfs tot..
Ik heb echt niet te klagen wdb. respectloze praat naar vriende kan ik me ook niet zo druk om maken. Mijn vriend zegt wel is:

"Iedere vrouw heeft iets goeds, je moet het er alleen zelf instoppen. "

dit is natuurlijk als grapje. maar kan ik alleen maar om lachen. mannen komen nou eenmaal van een andere planeet af en toe. :Y) kan me bijna niet voorstellen dat er veel mannen zijn die nooit is een vies grapje maken met vrienden onderling. Je weet toch zelf wel hoe de relatie en respect naar elkaar is?

Vind niet dat je dan per defenitie een speeltje bent. Ik ben nog steeds een vrouw die respect wil en verdient.
Wij houden van elkaar en als hij nou gelukkig word van een beetje graaien. be my guest. :o
Laatst bijgewerkt door Lottegold op 21-08-14 15:35, in het totaal 2 keer bewerkt

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 15:34

ik begin nu wel een beetje benieuwd te worden naar die HC en zijn opvattingen of is dat heel erg offtopic

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 15:35

bliver schreef:
ik begin nu wel een beetje benieuwd te worden naar die HC en zijn opvattingen of is dat heel erg offtopic

Alsjeblieft niet, zoek maar terug in zijn berichtgeschiedenis.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 16:31

Tof topic! En respect voor iedereen die het zo open en bloot op internet durft te zetten. Ik heb het bij de poll gehouden :Y)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 16:32

Wow dat programma van iedere dag seks, wel een beetje erg veel van het goede..
De onzin die HC uitkraamt maakt me zowat misselijk, laat iedereen toch doen waar hij of zij zich goed bij voelt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 16:38

Nou als iemand in een open relatie een kind wil van 1 van "haar" mannen, dan zal ze toch ook wel een tijdje monogaam moeten worden tot ze echt zwanger is. Anders wordt het mooi om te bepalen of de uk in spé ook echt wel van de gewenste kerel is. Kost nog lekker wat aan DNA-onderzoek dan. En kan me niet indenken, als een stel kinderen wil, dat die er dan akkoord mee is dat de man buitenshuis gaat eten als zij zwanger op de bank zit of dat de zwangere dame in kwestie de ukkepuk in een oog laat koteren door haar andere minnaars.

Om het even plastisch uit te drukken :P

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 16:40

Balou_k schreef:

Ik ben echt heel benieuwd wat voor het effect het heeft gehad op de stellen die al wat langer samen zijn! Ik verwacht echt dat ze van mening zijn dat het ze goed heeft gedaan :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 16:40

Ik vraag me af hoe "gewenst" een zwangere vrouw nog is bij die mannen... :o

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 16:41

Je moest eens weten hoeveel mannen daarop kicken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 16:42

Je hebt evengoed een hoop mannen die een zwangere vrouw automatisch gelijkstellen aan een ontplofklare walrus, of die alleen maar denken dat het daar onderin later niet meer lekker strak zit en die bij voorbaat al een ander lieftallig aanvullertje gaan zoeken om hun noden op los te laten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 16:48

Om eerlijk te zijn kan ik een zwangere vrouw ook niet mooi vinden. :o

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 16:49

Doubtless schreef:
Balou_k schreef:

Ik ben echt heel benieuwd wat voor het effect het heeft gehad op de stellen die al wat langer samen zijn! Ik verwacht echt dat ze van mening zijn dat het ze goed heeft gedaan :o

DAar was gister een heel stuk over bij Knevel en van den brink. Geloof wel dat sommige experimenten gelukt zijn. Iedereen steld ook een eigen doel om mee te doen aan het programma.

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 17:22

Ik voelde me ook echt een gestrande walvis toen ik zwanger was. Ik vind zwangere vrouwen ook niet mooi. Er zijn maar bar weinig foto's van mij in die tijd :+

Mijn vriend daarin tegen vond het mooi en kreeg alleen maar meer zin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:39

Je hebt er die gaan stralen tijdens een zwangerschap en je hebt er die je inderdaad kan omschrijven als een dweil op pootjes. Helaas denken een hoop mannen alleen "ik kan geen seks meer hebben" om verschillende redenen en gaan dan maar elders de fun zoeken.

redenen:
* vrouw is niet sexy met zo'n buik
* wil de kleine niet in z'n oor koteren
* is straks niet lekker strak meer onderin
* buik zit in de weg
* vrouw is te veel/ te vaak moe/geen zin
* tijdelijk geheelonthouding na de bevalling (ook dat nog)