Ik heb begin vorig jaar een conisatie ondergaan (laseringreep aan de baarmoederhals) en de arts had ook gezegd "zeker 4 weken geheelonthouding". En dat viel nét toen vriendje terugkwam na 6 weken. Je raadt het al, dat hebben we niet volgehouden
Toen ik na die 4 weken op controle ging was de arts vol lof dat alles zo piekfijn genezen was, er was zelfs geen spoor van littekenweefsel te zien.
Sindsdien grapt er eentje met regelmaat dat hij superzaad heeft met helende krachten
) en had daar erg moeite mee. Inmiddels heeft hij door dat ik zijn mening geheel deel en voel en merk ik ook dat hij daar volledig op durft vertrouwen.
in de douche idd misschien nog maar eigenlijk ook liever niet... Ik voel me vaak extra beroerd tijdens die dagen en ik voel me dan bepaalt niet "sexy" en dan kan ik me daar ook niet echt in "inleven" zeg maar.
kan me bijna niet voorstellen dat er veel mannen zijn die nooit is een vies grapje maken met vrienden onderling. Je weet toch zelf wel hoe de relatie en respect naar elkaar is?