Hier vandaag op het minst goede moment een enorme wolkbreuk!!! Een eb en vloed bak met alle pompen open en gewoon binnen een half uur tot je enkels in het water staan Er was geen kruid tegen opgewassen........ En dan denk je....we gaan maar even schuilen en pakken het straks weer verder op......... Is het misschien 20 minuutjes droog en vervolgens krijg je een stortdouche waar geen einde aan lijkt te komen Steeds als ik dacht dat het niet harder kon vallen viel het nog harder.
Bizar hoor.......zie je voeten die in het natte zand zijn weg gezakt maar eens los te trekken dan
PrizTwir
Geplaatst: 27-07-14 00:31
Hier was het de hele dag droog, wel bewolkt maar dat maakte het niet zo heet. Later in de middag kwam de zon er wel bij en werd het ook wat benauwd. Verder geen onweer gehad. Vanavond rond uurtje of 11 zat ik nog even buiten, maar was het erg vochtig.
Nu we het over die tornado's hebben, mijn oma zegt dat we het weer van 'vroeger' weer terug krijgen. Zoals het nu is, zo was het vroeger ook. Ze is alleen vreselijk bang voor onweer, de arme pop
Ik had muziek op, laptop op mijn bed. Hoorde was bij het raam. Opeens steekt iemand zijn hand naar binnen en ging met zware voetstappen weer weg (daarna nog wat aan het hek gehoord), maar ik durfde eerst niet bij het raam te komen. Toen ik het durfde, heb ik hem direct dicht gedaan. Maar de schrik zit er nog behoorlijk in
Hier veel buien zien ontstaan, hele mooie luchten voorbij zien komen, maar geen druppel regen gehad. Nu ik echt eens gelet heb op de wolken snap ik Joolien haar passie voor wel, maar dat zal wel weer vergeten zijn bij de eerst volgende onweersbui