Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JustMe8484 schreef:Ik vind het sleutelhanger idee ook heel lief, maar weet dat vriendlief dat niet mee zou nemen.vanwege dezelfde reden als boven genoemd.
Bismarck schreef:JustMe8484 schreef:Ik vind het sleutelhanger idee ook heel lief, maar weet dat vriendlief dat niet mee zou nemen.vanwege dezelfde reden als boven genoemd.
Ik zou mij daar niet zo zorgen om maken als je niet de juiste locatie mee geeft. Je eigen huis of straat is niet slim. Maar als ze willen weten in welke stad je woont is dat vaak ook via facebook etc snel te vinden.
En als hij slim is neemt hij zoiets niet mee buiten de poort.
Gashmiron schreef:Momenteel zit mijn vriend weer in opleiding voor 3 kwart jaar, dus gelukkig ook lekker thuis.
Die weken naar het afscheid toe is altijd zo rot, dan heb je bijna liever dat ie maar meteen weggaat want het maakt het gevoel alleen maar erger heb ik altijd het idee
JustMe8484 schreef:Suus, rot periode met het vertrek dichtbij. Dat gevoel dat je wil dat het dan maar zo ver is is heel herkenbaar...
Ik heb ook niet echt tips. In ons geval was het zo dat ik m naar de kazerne bracht. Wij hadden thuis al soort van afscheid genomen, omdat hij dat niet zag zitten uitgebreid op de kazerne. Dus daar was het enkel nog vlug een knuffel en weer weg. Vond ik wel fijn want ik ben een jankbal en zag uitgebreid afscheid nemen tussen de collega's ook niet zo zitten.
Overigens hier net een week oefening gehad. Man man wat reageerde onze dochter dit keer heftig. Ik denk dat het ook mee speelt dat een week eerder onze hond is in geslapen. Kind kreeg natuurlijk een week te horen dat de hond weg was en niet meer terug komt, is papa ineens weg. Ben blij dat het nu maar een weekje was zodat ze snel zag dat papa wél gewoon terug komt.