Pendelen gaat hier goed, gebruik hem waar het nodig is.
singasong
Geplaatst: 27-06-14 17:49
Ik gebruik hem bijna dagelijks. Is het niet om te vragen of de Shet z'n deken op of af wil, dan is het wel om te kijken of de supplementen nog nodig zijn
Ik gebruik hem zeker wekelijks. Zoals gisteravond; ik kon echt niet slapen ivm de thesisverdediging die ik vandaag moest doen, dus heb ik even gependeld en gevraagd of het goed zou gaan of slecht, en toen kon ik pas gerust in slaap vallen
Ik heb wel nog een vraagje; Singasong, als jij vraagt of de shet zijn dekentje om wil, antwoordt dan in principe de shet, of vertelt de pendel wat hij denkt te weten over de shet?
singasong
Geplaatst: 27-06-14 19:57
Hij verteld het zelf
De pendel kan zelf niets 'zeggen'. Hij krijgt het door vanuit jouw hersenen/ 'weten' of wel van diegene zelf, in dit geval de Shetlander.
Bij mij ligt hij nog even in mn vitrine bij mn andere spirituele spulletjes. Ik ben de afgelopen 2 weken te druk in mn hoofd geweest met dingen regelen. Heb er ook net een meerdaags festival op zitten en ben nog steeds niet bijgetrokken. Als ik weer wat meer rust in mn kop heb en mn hoofd goed leeg kan maken pak ik hem weerbeen keer.
Ik zit al een tijdje te denken om iemand bij mijn paard te laten komen om te pendelen (of moet ik iets opsturen??)
Ik denk altijd dat ik mijn paard goed ken maar soms denk ik ook echt van niet
We hebben soms wat onenigheid met rijden en ook met vooral opzadelen kan ze heel apart doen... Twee weken geleden heeft ze paar dagen in een kliniek gestaan door een ongeluk en we mogen nu weer oppakken.
Waar het op neer komt, ze heeft 'rare' trekjes waar ik prima mee om kan gaan alleen ik ben zo benieuwd waar het vandaan komt en ik hoop dat als ik dat weet dat ik er iets aan kan doen oid...