xSlvna schreef:'Tegen wie jij op kijkt', wederom een zwakte in mijn ogen. Ik kijk tegen niemand op. Zwak zijn is ook niet de schuld van de media.
Iemand bewonderen is toch geen zwakte?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Raponsje schreef:vuurneon schreef:
Iemand bewonderen is toch geen zwakte?
"Goh, Obama is wel echt goed bezig, ik kijk wel tegen hem op."
"Hou je mond, jij zwak zwijn!"![]()

xSlvna schreef:Krijgen die VS maar zo weinig te eten? Ze ogen redelijk gezond (met nadruk op redelijk, ze ogen niet zo mager als vele anderen) en doordat ze best bespierd zijn lijkt het er op dat ze voldoende eten maar gewoon goed sporten.
Alsnog vind ik magere modellen juist wél goed, juist om er voor te zorgen dat meer mensen denken dat mager zijn goed is en gewoon zorgen dat ze er 'in de buurt komen' in plaats van dik te worden.

Lichaamsverzorging vind ik toch wel essentieel hoor, bij iedereen.
chelle_dora schreef:Och maar dat vind ik hetzelfde met de uitleg over 'plus size' modellen die gewoon een 36/38 zijn. Met als reden; als je de echte plus size neerzet, denken alle potentiële kopers 'ben ik écht zo dik'. Vind ik ook nergens op slaan, als je je echt zo dik voelt door het zien van die kleding wordt het tijd om er wat aan te doen. Dat noemen ze bewustwording, maar in plaats daarvan kiezen ze smallere modellen. Dus over blij zijn met je lichaam gesproken, die plus size modellen promoten dat ook niet helemaal dan.

Maar het zou best kunnen dat ik het verkeerd begrijp, ik dacht alleen dat ik het zo had gelezen maar ben nog een beetje suf moet ik zeggen dus het wil nog niet lekker meewerken 
Kinke schreef:moet zeggen dat H&M dat dan wel beter doet, deze plus-size modellen hebben echt geen maat 36/38
http://www.hm.com/nl/subdepartment/LADI ... 4294928362