Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
_KiMbErLeY_ schreef:Ik erger ME er ook mateloos aan!!! Op facebook verbeter ik ze ook altijd, ik ben zelf ook geen perfecte nederlandse schrijfster maar verschrikkelijk dit!!
Ik begeleid een stagiair, hij zit op met MBO, laatste jaar, hij had een verslag ingeleverd, waar ZOOO vaak me in stond, toen stuurde ik hem een appje, "me stagiaire wil je even komen??" Toen heb ik hem op mijn niet subtiele manier verteld, dat me echt niet kan en als hij het nog eens zou doen hij een onzinnige straf zou krijgen (bedacht door de andere stagiaires)
Ik bedenk me net, heb sinds die tijd geen verslag meer gezien![]()
_sharonnn schreef:_KiMbErLeY_ schreef:Als hij het niet verbeterd absoluut!! Echter vind ik wel dat hij een kans moet krijgen het te verbeteren! Maar het was inderdaad echt dramatisch!!
Ai....
VerbeterD? VerbeterT![]()
Het Gronings is inderdaad een leuk dialect!
_sharonnn schreef:Haha dat is zo!
Moar mien Grunnings is nait halle best!
Bist doe ook een Grunninger?

heidy_wilco schreef:Ik bin een ook een Grunninger
Mien Grunnings is ook nait best.
Vind dat wel echt jammer hoor. Ik zou graag Gronings willen schrijven en spreken. Vooral dat spreken. Ik heb wel een accent in mijn praten. Ik heb een Limburgs huisgenootje, en wij hebben de grootste lol om elkaar.
_sharonnn schreef:heidy_wilco schreef:Ik bin een ook een Grunninger
Mien Grunnings is ook nait best.
Vind dat wel echt jammer hoor. Ik zou graag Gronings willen schrijven en spreken. Vooral dat spreken. Ik heb wel een accent in mijn praten. Ik heb een Limburgs huisgenootje, en wij hebben de grootste lol om elkaar.
Ja dat ken ik, zou ik ook wel willen!
Mn hele familie doet het ook.
Dan hoor jij ook vast wel eens:"net hong het daar nog.."