Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 23:17

Groter? :+
heb ik nou hele andere schoenen of?? _O-
kan me er helemaal niet in vinden namelijk!

Vera96Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 23:23

Ach meningen verschillen natuurlijk, ze zitten iniedergeval fijn!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 23:24

Giolli schreef:
Hoe bedoel je kiki?

ik vind ze juist helemaal niet lomp! Hele mooie smalle dames schoenen. Heb wel eens andere gehad waar dek niet dood mee gevonden wil worden! :P

Je hebt pb

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 23:50

Ik word zo moe van mensen die de beschrijving niet lezen.. 8)7 :roll: :evaw:

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 12:02

Zo net fijn weer een ledikantje verkocht in originele staat. Blij dat ik hem niet al geverfd had want ze wilde hem graag zelf verven. Helemaal prima!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 12:08

Iemand heeft nu al voor de tweede keer afgezegd om een vitrine kast op te halen. Heeeeel irritant, want ik moet mijn huis leeg hebben...

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 12:12

Zo weer wat dingen verkocht via fb, kwamen het netjes op de afgesproken tijd ophalen

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:06

Ik verbaas me een beetje over hoeveel paarden er wel niet dood gaan of ineens heel ziek worden...
Krijg steeds vaker berichtjes met dat ze het niet meer hoeven, want het paard is dood of ziek, en zo ernstig dat ze niet weten of ze ooit nog kunnen rijden.

Maar ja, liever een smoes dan helemaal niks laten horen.
En natuurlijk zal het best wel eens waar zijn, maar 4 in 1 week???

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:14

Ik had er van de week idd ook al eentje die het afbestelde om bovengenoemde reden

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:16

is wel goed voor het overschot paarden :+
die van mij hebben nooit het fatsoen om zelf dood te gaan...

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:19

PostNL is ook weer lekker bezig, had een stoffen singeltje verkocht en die kon per brievenbus verzonden worden, dus netjes in een doosje verzonden met voldoende postzegels er op, ligt deze vervolgens in mijn eigen brievenbus, terwijl mijn afz. adres toch echt aan de andere kant staat als waar de postzegels zitten er er ook nog eens duidelijk AFZ: staat, dus ga zo maar weer ff klagen bij het postkantoor, dit gaat nergens over. de postzegels waren al duurder dan het singeltje zelf dus ben niet van plan om nog een keer postzegels er op te doen.

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:48

Pfff ook weer zoiets, ga ik een naaimachine halen via MP, was lekker dichtbij! Bieden vanaf 20,- ik lekker eigenwijs geboden 20,50 ga ik het ophalen en afrekenen, pak ik eerst me briefje van 20,- uit me portemonnee, daarna moet ik ff in me jas graaien voor die 0,50 cent maar voordat ik dat kan doen krijg ik meteen al een reactie ja we hadden 20,50 afgesproken hoor..... Pfff echt serieus dacht ten eerste ff geduld en ten 2e het gaat om 0,50 cent...

Blijkt dat ik alleen maar een euro had dus toen ging ik ff lastig doen, ik wel 0,50 retour....

Normaal ben ik niet zo maar kom op mensen, 0,50 cent gaan we daar moeilijk over terwijl ik kleingeld aan het zoeken ben!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:51

Ha diegene die ik naar je linkte?
Hahaaha ik zou in zo'n geval ook die 50 ct terug willen hebben haha

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 14:06

Nee niet die, was iemand anders... pff maar wat een gemuts! Blegh

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 14:22

birte schreef:
PostNL is ook weer lekker bezig, had een stoffen singeltje verkocht en die kon per brievenbus verzonden worden, dus netjes in een doosje verzonden met voldoende postzegels er op, ligt deze vervolgens in mijn eigen brievenbus, terwijl mijn afz. adres toch echt aan de andere kant staat als waar de postzegels zitten er er ook nog eens duidelijk AFZ: staat, dus ga zo maar weer ff klagen bij het postkantoor, dit gaat nergens over. de postzegels waren al duurder dan het singeltje zelf dus ben niet van plan om nog een keer postzegels er op te doen.

Oh, het spijt me vreselijk, maar wat heb ik daar een hekel aan. Ik werk zelf in een boekhandel met PostNL-servicepunt (postkantoren bestaan niet meer, alle postkantoren zijn servicepunten geworden.) Hier staan geen medewerkers van PostNL, maar medewerkers van de winkel waarin het servicepunt gevestigd is. Het personeel dat hier staat heeft geen bevoegdheden wat betreft PostNl. Het enige wat zij doen is het aannemen en uitreiken van pakketten (en evt. nog rdwzaken). Zij hebben geen toegang tot de systemen van PostNL, en kunnen dus ook niet zien waar pakketjes gebleven zijn, of waarom iets langer duurt dan verwacht. Deze mensen kunnen helemaal niks met een klacht, en zijn ook niet bevoegd om je bvb gratis verzending te geven. Klagen heeft dus geen zin. Het enige wat je met die klacht doet is het onnodig lang maken van de wachttijd voor mensen die wel iets willen afgeven of ophalen. Voor klachten kan je terecht bij de PostNL klantenservice, telefonisch of via de e-mail.
Zo. Dat moest er even uit. Sorry.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 14:35

xSwanHeart schreef:
birte schreef:

Oh, het spijt me vreselijk, maar wat heb ik daar een hekel aan. Ik werk zelf in een boekhandel met PostNL-servicepunt (postkantoren bestaan niet meer, alle postkantoren zijn servicepunten geworden.) Hier staan geen medewerkers van PostNL, maar medewerkers van de winkel waarin het servicepunt gevestigd is. Het personeel dat hier staat heeft geen bevoegdheden wat betreft PostNl. Het enige wat zij doen is het aannemen en uitreiken van pakketten (en evt. nog rdwzaken). Zij hebben geen toegang tot de systemen van PostNL, en kunnen dus ook niet zien waar pakketjes gebleven zijn, of waarom iets langer duurt dan verwacht. Deze mensen kunnen helemaal niks met een klacht, en zijn ook niet bevoegd om je bvb gratis verzending te geven. Klagen heeft dus geen zin. Het enige wat je met die klacht doet is het onnodig lang maken van de wachttijd voor mensen die wel iets willen afgeven of ophalen. Voor klachten kan je terecht bij de PostNL klantenservice, telefonisch of via de e-mail.
Zo. Dat moest er even uit. Sorry.

Bij ons in de Formido zit een bisnes point, daar staat wel iemand die echt van postnl is, dus daar ga ik zo heen.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 14:41

Sorry maar ik vind het dus een hele slechte zaak dat je op dat soort punten wel alles kan regelen, maar als er iets fout gaat ze daar zich niet in mengen en dat je maar bij post.nl zelf moet wezen. Komt over als wel de lusten maar niet de lasten.
Dit is niet persoonlijk tegen jouw gericht hoor, want jij werkt daar gewoon en volgt de regels.
Maar eerlijk is eerlijk hoe krom is dat?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 14:45

Het is niet dat wij ons daar niet in (willen) mengen. Wij hebben daar de mogelijkheid niet eens toe. Zou het zelf ook fijn vinden als ik mensen kon helpen, maar helaas kán dat gewoon niet.
Helaas willen mensen dat niet snappen. (Krijg vaak te horen dat ik 'lieg'.) Hoe vaak ik al niet heb gezegd dat ik niets voor iemand kan betekenen, en hem twee dagen later toch weer aan mijn balie heb met een soortgelijk probleem... Om gek van te worden.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 14:52

Ik snap dat het voor jullie heel lastig is.
Ik heb de vraag eens op de fb pagina van post.nl zelf gezet }>

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 14:55

Daar heb je vast geen reactie op gehad :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:02

Nee dat duurt wel ff is zaterdag haha

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 16:55

Zijn er meer mensen die last hebben dan de transactie niet snel verwerkt word bij rabobank.. Heb nu 2 mensen die geld naar mij hebben overgemaakt vanochtend en het staat er nog steeds niet op.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 16:59

In hun internetbankieren staat vast wel ergens een schemaatje met de verwerkingsduur.
Ik zit bij ABN en als ik vrijdag na 18u ofzo geld overmaak naar een andere bank, dan staat het er maandagmiddag pas op.
Best kans dat zoiets ook voor hun bank(en) geldt. ;)

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:03

Ja bij heel veel banken word er niks verwerkt in het weekend. Alhoewel, als ik van rabobank naar rabobank overmaak staat het er wel meteen op in het weekend. :j

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:04

Klopt, intern staat het er vaak gelijk op en ABN naar ING meen ik ook, maar overboeken naar andere bank kost 1 werkdag en nu zit je natuurlijk met het weekend ertussen.