heb ik nou hele andere schoenen of??

kan me er helemaal niet in vinden namelijk!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
birte schreef:PostNL is ook weer lekker bezig, had een stoffen singeltje verkocht en die kon per brievenbus verzonden worden, dus netjes in een doosje verzonden met voldoende postzegels er op, ligt deze vervolgens in mijn eigen brievenbus, terwijl mijn afz. adres toch echt aan de andere kant staat als waar de postzegels zitten er er ook nog eens duidelijk AFZ: staat, dus ga zo maar weer ff klagen bij het postkantoor, dit gaat nergens over. de postzegels waren al duurder dan het singeltje zelf dus ben niet van plan om nog een keer postzegels er op te doen.
xSwanHeart schreef:birte schreef:PostNL is ook weer lekker bezig, had een stoffen singeltje verkocht en die kon per brievenbus verzonden worden, dus netjes in een doosje verzonden met voldoende postzegels er op, ligt deze vervolgens in mijn eigen brievenbus, terwijl mijn afz. adres toch echt aan de andere kant staat als waar de postzegels zitten er er ook nog eens duidelijk AFZ: staat, dus ga zo maar weer ff klagen bij het postkantoor, dit gaat nergens over. de postzegels waren al duurder dan het singeltje zelf dus ben niet van plan om nog een keer postzegels er op te doen.
Oh, het spijt me vreselijk, maar wat heb ik daar een hekel aan. Ik werk zelf in een boekhandel met PostNL-servicepunt (postkantoren bestaan niet meer, alle postkantoren zijn servicepunten geworden.) Hier staan geen medewerkers van PostNL, maar medewerkers van de winkel waarin het servicepunt gevestigd is. Het personeel dat hier staat heeft geen bevoegdheden wat betreft PostNl. Het enige wat zij doen is het aannemen en uitreiken van pakketten (en evt. nog rdwzaken). Zij hebben geen toegang tot de systemen van PostNL, en kunnen dus ook niet zien waar pakketjes gebleven zijn, of waarom iets langer duurt dan verwacht. Deze mensen kunnen helemaal niks met een klacht, en zijn ook niet bevoegd om je bvb gratis verzending te geven. Klagen heeft dus geen zin. Het enige wat je met die klacht doet is het onnodig lang maken van de wachttijd voor mensen die wel iets willen afgeven of ophalen. Voor klachten kan je terecht bij de PostNL klantenservice, telefonisch of via de e-mail.
Zo. Dat moest er even uit. Sorry.