In de buurt wel redelijk wat vuurwerk maar hier in de straat is m'n broertje zowat de enige, zo zijn we het niet gewend hier
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik heb mijn kindjes gelukkig kunnen bereiken. Mijn vrouwtje niet dus nu zijn we op de app aan het janken samen...
Een heel gelukkig nieuwjaar gewenst allemaal!Het is hier goed aan het knallen, maar er valt niets te zien
Er is hier niet zo gek veel aan qua vuurwerk.Dus als ik straks m'n vrouw aan de telefoon heb gehad ga ik lekker naar bed
Ik hoor een hoop maar zie niks, ze zijn al ver voor 00:00 begonnen dus de hele lucht is grijs van de rook...
Wij gaan altijd naar de buren .... maar denk dat ik dit jaar maar lekker een keer oversla behoorlijk last van kiester in me pols en onzettend moe . Knal morgen wel het nieuwe jaar in met vriendinnen
Lente schreef:Er is hier niet zo gek veel aan qua vuurwerk.Dus als ik straks m'n vrouw aan de telefoon heb gehad ga ik lekker naar bed wauw, heb ik jullie huwelijk gemist? Hier echt mooi vuurwerk overal. Maar ik geloof 't nu al Puppypaard stond er eerst in de wei uitgebreid naar te kijken Maar stond zojuist heerlijk in de stal hooi te knabbelen.
Seleenntjee schreef:Waauw hier is het echt erg met knallen en vuurwerk!Hier ook zo hard niet grappig meer
Ik heb bevroren vingers en een natte camera maar heb toch foto's gemaakt. Ze knallen nu nog wel en mijn Skylar poes zit jankend in de badkamer.