gohya schreef:Bhriseis de meeste zielen laten zich nooit zien aan iemand die er totaal niet klaar voor is.
Sommige zielen laten zich wel zien aan iemand die er eigenlijk niet klaar voor is,maar dat komt omdat ze zó graag contact willen.Maar als ze dan weten dat die persoon er bang of angstig van word,zullen ze geen 2de keer meer zich laten zien.
Of je moet een 'kwade' ziel in huis hebben,das heel anders,die wil je echt niet hebben.
Klopt, in de tijd dat ik er heel angstig van werd zag/voelde ik ze zelden of nooit en als ik ze dan vroeg me met rust te laten gingen ze ook meteen weer weg. 
De keer dat ik 'overgenomen' werd, was er gelukkig een medium bij me die me heeft geholpen weer 'naar voren' te komen en de entiteiten weg te sturen.
Was geen leuke ervaring en hoop ik ook niet weer mee te maken, is ook 1 vd redenen geweest dat ik me een tijdje volledig heb afgesloten.
Inmiddels staat het 'luikje' weer op een kiertje en dat merk ik ook meteen doordat er weer wat meer activiteit om me heen is.