65 euro voor een bossie bloemen?

Anthea; o jee

(Erop zetten; only euro's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Wat een gaaf idee zeg die vogelhuisjes! De vogeltjes hebben zelfs een voortuin
Anthea; ik krijg Canadezen op mijn bruiloft, wat geven zij gebruikelijk op een bruiloft? Is het raar om hen een kaart te geven met een envelopje erop, snappen zij de hint denk je?
Zit ook even met hun kaarten; een aparte kaart maken in het Engels of alleen een vertaling erbij doen?
vuurneon schreef:Ik kan nog geen ondertrouw plannentrouw in een andere gemeente en moet in de eigen gemeente in ondertrouw gaan en dat geeft wat geregel en documenten
_SC_ schreef:vuurneon schreef:Elke gemeente bepaalt dat ook enigszins zelf, ik heb pech met 2 bureaucratische gemeenten
Wat moeten jullie allemaal doen dan?
Bij mij was het bellen, afspraak, komen, tekenen en betalen
A_nouk schreef:Oh, dan ben ik blij dat het bij ons gewoon is zoals het standaard gaat
OP de website van de gemeente staan de documenten die we in moeten vullen we moeten eventjes langs de 26ste en ze sturen alles door naar de gemeente waar wij trouwen
vuurneon schreef:Overeenkomst ondertekenen met de gemeente waar wij trouwen; moeten wij én de lokatie ondertekenen. Tot in de details invullen. Daarna moeten wij persoonlijk naar die gemeente toe voor een stempel en gelijk betalen op de plek. Dan naar de eigen gemeente met het document en weer een ander document en dan in ondertrouw