Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JCDJK schreef:Vd valk en de Mac vind ik toch totaal wat anders![]()
En het gaat hier ook niet om de Mac!
Heb je slechte ervaring met vd valk?
TamaradB schreef:JCDJK schreef:Vd valk en de Mac vind ik toch totaal wat anders![]()
En het gaat hier ook niet om de Mac!
Heb je slechte ervaring met vd valk?
Nee, maar Van De Valk is toch echt niet speciaal. Ik eet daar als ik een dag op pad ben geweest en ik kom het toevallig tegen. Massa-productie en geen romantische setting. Ga dan naar de Librije of iets dergelijks. Daar heb ik in ieder geval wel goede ervaringen mee.
Kwanyin schreef:Het zou wel hilarisch zijn als TS door het topic helemaal denkt dat ze ten huwelijk gevraagd gaat worden, het dan iets "banaals" als een weekendje weg blijkt te zijn en ze bij de ontdekking van haar cadeau helemaal hysterisch begint te janken "Jij eikel, je ging me toch ten huwelijk vragen beuheueheu".
Jenkins schreef:Kwanyin schreef:Het zou wel hilarisch zijn als TS door het topic helemaal denkt dat ze ten huwelijk gevraagd gaat worden, het dan iets "banaals" als een weekendje weg blijkt te zijn en ze bij de ontdekking van haar cadeau helemaal hysterisch begint te janken "Jij eikel, je ging me toch ten huwelijk vragen beuheueheu".
hahaha nou zal niet gebeuren hoor, ik ben wat dat betreft heel makkelijkEen mooie tekening als eind cadeau zal ik ook heel leuk vinden haha.