Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:blancheren is heel simpel:
groenten kort koken, afgieten en evt naspoelen met koud water.
BarbaLala schreef:Ik denk dat ik dit topic an sich ook nooit zal begrijpen. Er word hier gedaan alsof het "een leuke uitdaging is", kan me daar 0.0 bij voorstellen. Maargoed dat is dan weer mijn terkortkoming aan voorstelling.
BarbaLala schreef:Ik denk dat ik dit topic an sich ook nooit zal begrijpen. Er word hier gedaan alsof het "een leuke uitdaging is", kan me daar 0.0 bij voorstellen. Maargoed dat is dan weer mijn terkortkoming aan voorstelling.
Annemiek80 schreef:edit:
En op wc papier door te gaan... het loont om eens na te gaan of je een propper of een vouwer bent... En als je een propper bent om dan jezelf om te scholen tot vouwer lmao
ChocoBesnier schreef:[HTT] Mijngratisbox.nl, dat kan toch bijna niet?
Kom ik net tegen. Voor eigenlijk niets (behalve verzendkosten) een heleboel spullen.
ChocoBesnier schreef:[HTT] Mijngratisbox.nl, dat kan toch bijna niet?
Kom ik net tegen. Voor eigenlijk niets (behalve verzendkosten) een heleboel spullen.
SuSem schreef:Toch minimaal een opstalverzekering en eigenlijk ook wel een avp. Avp is niet verplicht zoals veel mensen denken en verwarren met een wa. Inboedelverzekering is ook aan te raden, maar niet strikt noodzakelijk.