De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 09:29

JorisDy schreef:
Ik heb net een prinsessen make up setje gekregen _O-

Je moet er toch altijd als een princes uit blijven zien ? :)

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 09:40

Mijn dochter krijgt van mijn schoonmoeder altijd kleding. Erg leuk en heb ik ook liever dan speelgoed want daar komt ze al in om.
Maar niet als het kleding is waar 8 jaar in staat of soms wel 10 jaar en m'n dochter 6 jaar is :+ kind verzuipt ten eerste in de kleding en het is totaal niet mijn smaak en het stinkt verschrikkelijk omdat ze in een vochtige boerderij wonen :o
Gelukkig heeft mijn partner nu door dat de kleding er ook niet uitziet en totaal niet bij ons past nadat ze afgelopen week met babykleding aan kwam waarvoor ik heel hard mijn best moest doen niet te afzichtelijk te kijken. Het was een broekje en shirtje in de kleuren clown -O-
Mooiste was nog dat ze ook zei "leuk hé, het lijkt net een clownspakje?"

JorisDy

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 11:15

21 :'). Was trouwens van mijn eigen vriendje

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 11:18

Gefeliciteerd !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 12:15

JorisDy schreef:
21 :'). Was trouwens van mijn eigen vriendje

Lief toch? Jij bent zijn princesje...

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 12:20

Proficiat!

En jaa vind het wel schattig. Jij bent zijn princesje maar een bruikbaar cadeautje was ook leuk geweest :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 16:01

Nee geen bruikbare cadeau s dat vind ik dus echt verschrikkelijk... Ik wil wat leuks ipv een stofzuiger :(

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 10:59

Ik heb nu wat leuks gekregen -O- Een handdoek met afbeeldingen van veulens langs de randjes.
En het was echt bedoeld als leuk.. Hallo ik ben 28, geen 8! (en zelfs toen ik 8 was had ik dat niet leuk gevonden).

Het was een vakantiekadootje van mijn vader en stiefmoeder (ze nemen altijd iets mee van vakantie, heel lief hoor, maar ik krijg altijd van die dingen dat ik denk van ehhhh...). Stomme is dat ze voor de rest van wel leuke dingen kunnen bedenken, maar bij komen ze niet verder dan paard :') .
Ze snappen mij gewoon echt niet.. zo kreeg ik ook een keer een verzilverde champagnekoeler van ze, want ja ik als arme student drink natuurlijk dagelijks champagne en dan is dat echt essentieel :o?, ding staat al 3 jaar ongebruikt in de doos op zolder. Hebben ze zelf een mooi ding gevonden ofzo.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 11:52

Ik ken het hier is het ook alleen maar paard bij mijn familie. Heb sinds kort een nieuwe mobiel, smartphone met een patroon vergrendeling. Wouden ze raden wat het patroon was: MISSCHIEN P VAN PAARD! Mens ja ik rij paard en dan? Mijn neef ook en bij hem doen ze niet zo belachelijk :')

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 16:43

Ik heb ooit een winnie the pooh briefpapier gekregen toen ik 14 was, en m'n zus een prullenbak van dr schoonouders.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 17:13

Als dat een mooie Wesco is is dat geen ramp (voor mij dan)

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:31

wil94 schreef:
Ik heb ooit een winnie the pooh briefpapier gekregen toen ik 14 was, en m'n zus een prullenbak van dr schoonouders.

ik ook en met enveloppen erbij en zelf winnie the poo stickers was toen 11/12

maiateck

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:46

ik heb toen ik 15 werd een tasje gekregen van me tante van de camping in italie waar ik al sinds klein kom,
met de volgende inhoud:
- een sleutelhanger van Fornella (die camping)
-Een grootte strand laken van buddha in het roze
dat gaat nog vind ik wel maar toen keek ik verder en toen zag ik 2 potten met knakworstjes :')

mijn tante heeft vaker van die dingen die denk af en toe nog dat ik 5 wordt bij sommige kadootjes :P

owh en afgelopen verjaardag was me oma me verjaardag vergeten, toen kwam ze langs kreeg ik een kaart waarin stond:
Gefeliciteerd met je 18e verjaardag
ik dacht moet ik nou zeggen dat ik 17 ben geworden of niet -O-
(oma is niet dement)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:45

Hier vraagt papa ook vaak hoe oud ik eigenlijk ben, hij weet het echt niet --''

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:48

Tijdens sinterklaas die ik bij mn moeders kant vierde een half kompleet ganzenbord spel van een rommelmarkt gekregen terwijl ik had gezegd wat voor ganzenbord ik graag wilde( een met hele grote houten ganzen) want ik vind ganzenbord echt cool :+

Kreeg verder helemaal niks terwijl mijn zusjes en zoontje van haar toenmalige vriend hele dure dingen kregen, ook werden er alleen maar lelijke gedichten over mijn vader voorgedragen. Heb daarna nooit meer sinterklaas gevierd, en ben er eigenlijk nogsteeds wel verdrietig over (was toen 17 geloof ik, heb ook geen contact meer met die kant van de familie,niet specifiek om deze reden)

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 08:48

Ganzenbord! Wat een super idee. Gaat meteen op mijn lijstje voor komende feestdagen :D
Bedankt voor de tip 8-)

leestmeeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 08:54

Een oudbollig roze shirt. Toen was ik 14. Ik heb m doorgepassed aan mijn stiefmoeder. T was meer iets voor haar leeftijd.

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:43

Grit schreef:
Dat is al langer dan 6 jaar geleden. Geen idee waar die nu is??
Als ik hem tegen kom, mag je hem voor de verzendkosten hebben :D Het is een zwartbonte Tinker.

Jeeh

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 01:03

Ik heb zo'n aangetrouwde 'oma' die altijd met de meest vreselijke zelfgeknutselde dingen aan komt zetten. :=
Zo heeft ze eens een rugtasje die nog niet door een 8 jarige gedragen wordt gegeven aan een 17-jarig nichtje. :+
En ze gaf altijd van die zelfgemaakte oorbellen van ijzerdraad en foam op verjaardagen enzo. :+

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 04:21

jorretje schreef:
Stomme is dat ze voor de rest van wel leuke dingen kunnen bedenken, maar bij komen ze niet verder dan paard :') .

Hier andersom: geef je je 'bestelling' op, incl. winkel (EJ zit niet zo ver en is ook via internet te regelen!) en de reserve: Als je niet zeker bent, dan geef maar een cadeaubon ervan, dan haal ik het zelf wel op. Of je zegt iets als: 'Geef maar geld, als iedereen dat doet kan ik nieuwe rijlaarzen laten maken.'
Krijg je iets totaal anders en nutteloos in de algemene groep :') 'omdat ze niks kunnen vinden'. Doe dan goddomme gewoon geld in een envelopje desnoods!
Of ook leuk: op je eigen verjaardag cadeaus voor de kinderen krijgen. Laat me even egoïstisch zijn: die krijgen dus echt zeker elke maand wel iets nieuws! Ik koop eigenlijk alleen wat voor mezelf als het hartstikke kapot is dus gun me gewoon mijn verjaardagscadeau!!!

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 18:42

Het ergste dat ik ooit gekregen heb vergeet ik nooit weer... Met Sinterklaas op school, suprises etc maken, kreeg ik niks. Die jongen had niks gemaakt en ook niks gekocht. Dus iedereen had een kadootje en ik niet. Later in de gang wilde hij me de 10 gulden zo geven, nou, die mocht hij houden zo beledigd was ik!

Das echt mijn jeugdtrauma :j :') Ik had een supermooie suprise gemaakt, plus een gedicht, en kon zelf met lege handen naar huis.

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 10:09

Haarbal schreef:
Het ergste dat ik ooit gekregen heb vergeet ik nooit weer... Met Sinterklaas op school, suprises etc maken, kreeg ik niks. Die jongen had niks gemaakt en ook niks gekocht. Dus iedereen had een kadootje en ik niet. Later in de gang wilde hij me de 10 gulden zo geven, nou, die mocht hij houden zo beledigd was ik!

Das echt mijn jeugdtrauma :j :') Ik had een supermooie suprise gemaakt, plus een gedicht, en kon zelf met lege handen naar huis.

Dat is inderdaad echt l*llig

Zerline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:44

Vroeger maakte mijne oma altijd wolle truien met schaapjes en dingetjes erop. Leuk als ik 5 ben, maar nietnals je er op 13 jarige leeftijd mee komt aanzetten. Maar toen kreeg ik ten minste een cadeau. De afgelopen jaren vergeet ze mijn verjaardag :(. Gelukkig onthoud ze de verjaardag van mijn broertje wel 30 dagen eerder.Hij is autistisch en als ze zijn verjaardag zal vergeten zal hij echt heel verdrietig zijn. Een cadeau boeit mij niet, maar een belletje met gefeliciteerd kan toch wel.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 14:48

lor1_1984 schreef:
Ik heb zo'n aangetrouwde 'oma' die altijd met de meest vreselijke zelfgeknutselde dingen aan komt zetten. :=
Zo heeft ze eens een rugtasje die nog niet door een 8 jarige gedragen wordt gegeven aan een 17-jarig nichtje. :+
En ze gaf altijd van die zelfgemaakte oorbellen van ijzerdraad en foam op verjaardagen enzo. :+

HAHAHAHA _O- Wat erg!

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 20:59

Zo. Topic kon wel weer een schopje gebruiken..

Ik heb wel eens een hele lelijke "vaas "gehad die mijn buurvrouw zelf had gekleid.. ik heb hem gelijk met mn troep mee naar de kringloop gebracht. Ik kreeg ook een keer een bloemstukje van haar met meer steekschuim als bloemen. Er zat welgeteld 1 hele hortensia in uit eigen tuin waar je zo onder door kon kijken :')

Eigenlijk geeft ze altijd waardeloze dingen..