Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 13:28

Ik betaal voor een domeinnaam nog geen 10 euro incl btw per jaar.. je hoeft dan niet persé zelf je blog te bouwen op je site, je verwijst gewoon door naar wat je nu al bijhoudt :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 16:27

Waar heb jij m geregistreerd jans? (enne je hebt al heeeul lang vergeten mij terugtepb'en)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 16:40

Hosting2go.nl :)

Ik ben niet zo goed in terugPBen :D

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 16:43

Laatst bijgewerkt door Ingmar_ op 06-08-13 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 16:45

Murthul schreef:
Ik ben heullll slecht in leuk lachen op foto's.. Maar speciaal voor jou zal ik t proberen..
Ja ik kon het niet laten om die te gebruiken, vervelend ventje is t ook :P

Ik vind jouw blog zo heerlijk fris. Het kijkt en leest heel prettig! :)

Chanen schreef:
Voor de mensen die Wordpress (al die niet via hun eigen domein) gebruiken... Waar halen jullie je thema's vandaan? Zoeke jullie die via Wordpress zelf, of via Google en hoe installeer je via die laatste optie de gevonden thema's?

De designs/thema's van Wordpress zelf vind ik meer dan genoeg eigenlijk. Geld betalen om zelf het lettertype te bepalen vind ik een beetje overdreven. :+

Ik heb laatst, via Starthosting geloof ik, mijn eigen domeinnaam gekocht voor een euro. Ik moet nog even kijken wat ik ermee ga doen, maar hij is in ieder geval van mezelf.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 16:49

Vind ik ook Myrthe :D. Viel me ook meteen op, haha.
Trouwens vraagje (vind dat een beetje stom om eronder als comment te zetten al heb ik wel getwijfeld), hoeveel product heb je gebruikt? Want je huid toont ontzettend grijs.. Ik heb ook aziatische bb creams en als ik grijs uit sla, betekent dat dat ik veels te veel heb gebruikt. Kan dit zo zijn? Of ligt misschien de witbalans van je camera niet helemaal goed?
Zuiver interesse hoor :). Vind het echt ONWIJS stoer dat je gewoon zulke foto's van je zelf plaatst!

Pfhoe, domeinnamen enzo.. Daar ben ik nog laaaang niet _O-

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 17:08

Yv, 1/1,5 pompje.. Niet teveel oid.. Hij kleurt gewoon bij.. Je ziet t wel meer met dit product..
Morgen komt er weer een filmpje online!
Lieve opmerkingen over mn blog, thanks!

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:10

Die laatste foto is leuk Myrthe :))

Domeinnaam ben ik nog lang niet aan toe, maar mocht ik dit volhouden en wat meer volgers enzo krijgen, dan wil ik er wel ooit aan beginnen :j

Hamont

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:23

Chanen schreef:
Voor de mensen die Wordpress (al die niet via hun eigen domein) gebruiken... Waar halen jullie je thema's vandaan? Zoeke jullie die via Wordpress zelf, of via Google en hoe installeer je via die laatste optie de gevonden thema's?

Ik vind de thema's van elegantthemes erg makkelijk werken. Verder gebruik ik Templatemonster.

twee voorbeelden van mijn eigen sites:

elegantthemes: http://www.manegekrant.nl
templatemonster: http://www.staljacobs.nl

Die van templatemonster zijn duurder, maar hebben ook een toffe look. Die van elegantthemes daarentegen zijn veeeeeel eenvoudiger te installeren en aan te passen.
Laatst bijgewerkt door Hamont op 06-08-13 17:25, in het totaal 2 keer bewerkt

Hamont

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:24

Murthul schreef:
Ik twijfel ook een beetje of ik van mn blog een .com wil maken.. het is zoveel makkelijker onthouden voor mensen, maar t kost me wel "onnodig" geld.. Ik ben sowieso niet heel slim, maar als je via een domeinnaam gaat werken dan kun je ook nog tig verschillende opties kiezen (met tig verschillende prijzen) ik wil alleen mijn dommeinnaam en dan simpelweg doorschakelen naar mn wordpressblog..

Je blogt in het nederlands, dan is .nl denk ik vertrouwder.

wishmelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:27

Citaat:
Murthul - ByMyrthe (beautyblog)
Polivy - Zij van hem, ook te volgen op Facebook
Anc - DarknTwistyNails ook te volgend op Facebook
Jans - The Nailpolish Kitten
TIM - Just me, Deborah Hamar
Geerte - Geerte's blog
Corrina1994 - Corrina's blog
Femmelz - FiloSoFemke
Mear - Mr.Dork
Yv- Mijn Kleine Geheimpjes
ProudHorse - The Book Shimmy
Chanen - Chanen.nl
Chans - She Travels
Moondust - Loud Memories
Ingmar_ - Ingmar
zonnepaardje - ltc- Creativity

Nog maar pas begonnen...
Het is niet zo simpel om een tekstje rond 'zelfgemaakte kaartjes' te schrijven...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:28

Thanks Myrthe. Zal morgen eens op de werkcomputer kijken, wellicht is het alleen op mn laptop zo grijs?
1/1,5 zou idd niet teveel moeten zijn. Ik heb 'm ook gehad in mini, heb nu de oranje variant :).

Eens met Hamont, nederlands geschreven blogs vind ik het mooist met .nl en engels geschreven blogs met .com :j

Hoezo niet Zonnepaardje? Misschien een keer een how-to/tutorial? Of laten zien welke onderwerpen je aanspreken, in welke stijl je knutselt etc?

wishmelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:33

Misschien omdat ik van mezelf al 'weinig van zegs' ben :') (zeg maar niet te veel woorden vuil maken aan iets)

Goede tip alvast Yv_ :) zal eens kijken om binnenkort een how-to of zoiets te posten...
Of van idee tot volledige uitvoering...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:37

Citaat:
Geerte - Geerte's blog
Femmelz - FiloSoFemke
Mear - Mr.Dork
Chanen - Chanen.nl
Chans - She Travels
Moondust - Loud Memories
Ingmar_ - Ingmar
Emmaa_ - Polish or Urban

Had hem er vanmorgen of vanmiddag al in gezet maar was blijkbaar overheen gelezen

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:38

Ohh ik snap 'm! Ik ben echt het tegenovergesteld _O-. Als ik aan het typen ben, blijf ik maar doorratelen :') _O- . Moet m echt naderhand nog een keertje nalezen om heleboel eruit te halen :'). Maar zo ben ik in het echt ook wel :=

Naar een how to ben ik ook wel erg benieuwd :).

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:41

Voor een thema betalen gaat me (op dit moment) een beetje te ver. Zeker omdat ik net met bloggen begonnen ben en niet eens weet of ik het doorzet. Het is meer dat ik ontzettend perfectionistisch en dus niet snel tevreden ben en daarom 1001 thema's probeer voor ik er een vind waar ik een beetje tevreden mee ben. ;)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:47

@zonnepaardje: teveel tekst lokt ook niet uit tot lezen ;) Misschien kan je vertellen over waar het kaartje voor is? Of waar je de inspiratie vandaan hebt gehaald? Een kleine how-to van een techniek die je hebt gebruikt laten zien?

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 19:21

Mijn Optelsom over de voor- en nadelen van een relatie met een 'man in een vlekkenpak'. :)

wishmelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 20:07

Dorus schreef:
@zonnepaardje: teveel tekst lokt ook niet uit tot lezen ;) Misschien kan je vertellen over waar het kaartje voor is? Of waar je de inspiratie vandaan hebt gehaald? Een kleine how-to van een techniek die je hebt gebruikt laten zien?

oef :) dat gevoel dat je niet wilt lezen als er teveel tekst is, heb ik ook wel... (Dan lees ik flarden en dan kom ik tot het besluit dat het interessant is en lees ik heel het stuk :Y) )

Bedankt voor de tips, die schrijf ik ook even op, kan ik in ieder geval wat meedoen :)

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 20:16

Citaat:
Geerte - Geerte's blog Ook te volgen op Facebook
Femmelz - FiloSoFemke
Mear - Mr.Dork
Chanen - Chanen.nl
Chans - She Travels
Moondust - Loud Memories
Ingmar_ - Ingmar
Emmaa_ - Polish or Urban

Leuk dat er weer nieuwe blogs bij zijn gekomen zal ze morgen even lezen.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 20:33

Voor de fashion-blog dames trouwens: ik zag dat er ook een klein magazine over fashion blogs was. Blogazine of zoiets.
Vond het jammer dat het alleen over mode ging (achteraf ook logisch als je ziet welk bedrijf er dan achter zit), maar voor die categorie van de meiden die er hier over blogt misschien wel leuk.

Edit: jup. Blogazine. http://www.fashionistamagazine.nl/tag/blogazine/

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 20:47

Polivy schreef:
Mijn Optelsom over de voor- en nadelen van een relatie met een 'man in een vlekkenpak'. :)

Echt, ik vind het heerlijk! :))

Ik wil er ook een. :Y)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 21:42

Ingmar_ schreef:
Polivy schreef:

Echt, ik vind het heerlijk! :))

Ik wil er ook een. :Y)

Haha, thanks.

Denk dat een exemplaar voor jou wat zeldzamer is. Heb je ooit die homecoming foto gezien van twee Amerikaanse mannen, waarvan 1 militair? Echt prachtig. Natuurlijk veel gedoe over geweest, want ja, Amerika, maar zo'n liefdevolle foto. Terecht dat het eens aandacht kreeg. :j

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 21:47

Ja, dat vrees ik ook. Aan de andere kant, ik ben niet zo'n type die Neanderthalergedrag echt waardeert. Het is overigens wel leuk als zij hun barbecue aan willen steken en dat jij dan met je föhn aankomt, omdat hun manier niet werkt. :Y)

Ik houd het wel op mijn eigen dingetjes. Zie mijn nieuwe post, zojuist online. Primeur voor jullie! Gestaag blijf ik toch bezig met mijn blogposts, al is het in deze rustige tijden soms wel lastig om het vanuit een andere invalshoek te brengen. We doen ons best!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 21:51

Ik heb net wordpress op eigen domein geinstalleerd.. was nogal gedoe met databases die niet meer up to date waren := maar goed het is gelukt _O-