Ik heb ze inmiddels ook in mijn haar zitten, moet alleen even een krultang gaan halen want stijle veertjes tussen krullen haar vind ik niet zo'n succes.
Heb je lange krullen? Ik vind het juist mooier dan in stijl haar, ik heb nu halflang haar (foto ergens in het topic) en ik vind een gewoon veertje juist leuk. Een gekruld veertje komt zo onnatuurlijk over.
Dat heb ik ook heb krullen maar doe vaak na het wassen in een knot en wanneer ik het dan los doe zitten ze precies hetzelfde als me haar. Maar stijl me haar ook wel is.
Overigens wel netjes.. In de naturel zakjes zitten 22 veren (terwijl ik er 20 zou krijgen) en 26+1 heel kleine in de gekleurde... Maar denk dat dat als goedmakertje is dat ze totaal niet op de foto lijken... Maar denk dat ik de meeste wel mooier vind..
Ze zijn inderdaad fluffy boven en dunnetjes onder... Maar ach, voor het geld vind ik ze zelf op zich wel mooi...
En de ervaring leert dat de veertjes op de foto er altijd mooier uit zien... Was bij die van jou ook Britt, al vind ik die wel mooi hoor!
Roosje01
Geplaatst: 07-06-13 11:57
Zulke heb ik ook ontvangen als miskoop op mp fluffy van boven dun van onder wel leuke kleuren.
Na hoeveel tijd halen jullie de veren weer uit je haar? Heb de mijne nu ruim 3 weken in maar in die tijd is me haar al best een endje gegroeid zodat de beads al zeker ruim dik 1 cm lager zitten nu.
Ja, ik vond die van jou een stuk feller en dichter van volume dan in het echt. Neemt niet weg dat ze alsnog prachtig zijn..
Ik wil daar mee zeggen, dat als iets verschilt van het verkoopplaatje dat het niet altijd slecht hoeft te zijn.. Maar dat het maar weinig voorkomt dat de veertjes in het echt ook hetzelfde zijn als op de foto. Dit omdat ze meestal een foto hergebruiken en veertjes nooit hetzelfde zijn..
Jouw fluffy veertjes heb ik overigens nog niet gezien.. heb je daar foto's van ?
Ik heb sinds gister een veertje, heb een lichtbruine (in de zon beetje goudkleurig) met die zwarte streepjes erin. Hij is vast gezet met zo'n ringetje alleen soms zie je hem, dat vind ik zo stom haha.
Heb gisteren de felle roer van Britt int haar van m'n zusje gedaan, staat echt superleuk! Nog een 3 tal weken, dan kan ik me weer helemaal uitleven in m'n eigen haar.