Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hanmar schreef:Ik heb een enorme antipathie tegen.... electrische tandenborstelsIk weet niet waarom, maar ik krijg gewoon echt de bibbers als ik er al aan denk, laat staat van die reclames op de tv

lrtj_ schreef:Of de string boven de broek uit, en dan niet een beetje nee gelijk een halve meter.
vuurneon schreef:Mensen met een slecht zittend kunstgebit die ik dan hoor 'klikken' als ze praten. Gruwel ervan!
Of mensen die met hun kunstgebit gaan spelen en het zo even uit de mond halen en op tafel leggen. Van binnen gil ik gewoon en houd de gesprekken uiterst kort
ik hoor op me stage wel eens verhalen van mensen die hun kunstgebit uitdoen na het eten en dan even de restjes eraf likken dus hee ka altijd erger
Jolandaa schreef:vuurneon schreef:Mensen met een slecht zittend kunstgebit die ik dan hoor 'klikken' als ze praten. Gruwel ervan!
Of mensen die met hun kunstgebit gaan spelen en het zo even uit de mond halen en op tafel leggen. Van binnen gil ik gewoon en houd de gesprekken uiterst kort
ik hoor op me stage wel eens verhalen van mensen die hun kunstgebit uitdoen na het eten en dan even de restjes eraf likken dus hee ka altijd erger
![]()
Dus erger? Nou ik geloof dat ik al die jaren alles wel heb meegemaakt
ayla31 schreef:sterreke98 schreef:ja van die barbie meisjeszoals Barbie (van tv
)
Dat heet jezelf verzorgen..