ik ga morgen dansen bij el corazon in eindhoven, overmorgen bij bachata mania in asten. Lekker weekend
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb als het goed is een zwart wit grijs gesteepte rok aan en blauwe slangenleren salsaschoentjes 
En i ben meestal wel in Arnhem dus ik hou het wel in de gaten.

). We zitten vaak met een groepje en dansen dan over het algemeen ook dicht bij de plek waar we zitten, dus dan kan je het vanuit je ooghoek nog even in de gaten houden als een "vreemde" in de buurt van de tassen loopt. 
Liep mee naar die tafel, wij alles afzoeken, 2 gasten die er bij stonden 'nee hier lag niks'. Dus ik in paniek die zaal door, 2 tafels verder lag mijn tasje onder een andere tas weggestopt. Ik pakte mijn tasje en die meiden die daar stonden keken niet eens raar op, terwijl als je toch per ongeluk iemands tasje meeneemt, vind je het toch gek als iemand ineens 'jouw' tasje pakt?

) maar vanavond naar de opening van nieuwe locatie van de dansschool en de clinics dansen.
Maar de hele dag rustig aan gedaan, 's avonds naar Bachata Mania geweest in Asten. Ook daar de hele avond kunnen dansen. Al was het daar bij de salsa zo verschrikkelijk warm! De vloer is ook niet helemaal ideaal, gelukkig dat het gezellig was

.
Ze hadden nu een kizomba workshop, wel een aantal dingen van opgestoken. Ik heb alles van het vrijdansen geleerd, dus wel fijn om nu even de pasjes erbij te leren. Ik kende de combinatie dus wel, echter zette dan net mijn voet iets schuiner neer bijvoorbeeld.
.. die hebben de mooiste routines vind ik
Was erg gezellig.