Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
snap minstens 3/4 geloof ik
[/quote]Cavaletto schreef:Het is idd niet eenvoudig. Maar wat wel een handige boodschap in dit verhaal is, is dat Naproxen goed helpt bij menstruatiepijn. Paracetamol, Ibuprofen en Aspirine helpen vaak niet. Naproxen wel; zit in Feminax. Goed om te weten dat dat je een hoop ellende kan besparen.

InekeH87 schreef:Ibuprofen helpt ook goed, is net als Naproxen een NSAID en die werken op de prostaglandine E2 synthese en ook op de trombocyten waardoor er verminderd bloedverlies is.
Aspirine moet je juist niet gebruiken als je een hevige menstruatie hebt, dat kan de bloeding verergeren.
. Bij mij helpt alleen Feminax (overgang zorgt voor heftiger pijn....bah!). Ladybird schreef:Cavaletto schreef:Het is idd niet eenvoudig. Maar wat wel een handige boodschap in dit verhaal is, is dat Naproxen goed helpt bij menstruatiepijn. Paracetamol, Ibuprofen en Aspirine helpen vaak niet. Naproxen wel; zit in Feminax. Goed om te weten dat dat je een hoop ellende kan besparen.
Werkt ook niet
Ik zit inmiddels op Ibuprofen 600mg, maar die werken ook niet volledig
AnnoDomino3 schreef:kunnen dieren elkaar ook 'uitschelden'?
Vivian__ schreef:Als je ogen in pixels zouden zien, in hoeveel pixels kijk je dan??
Vivian__ schreef:Als je ogen in pixels zouden zien, in hoeveel pixels kijk je dan??
phormicola schreef:jiehaaa schreef:Ik vraag me af hoe een weegschaal behalve gewicht ook vetpercentage, botmassa, spiermassa en vocht kan meten. En of dat wel betrouwbaar is.
Door lichte stroompjes door het lichaam te zenden. Erg betrouwbaar is het overigens niet, een glas water drinken kan de uitkomst al drastisch beïnvloeden.
mang schreef:Ik vraag me ook altijd af of anderen groen wel hetzelfde zien als ik. Dat anderen bijvoorbeeld voor mij blauw zien maar dat voor hun gewoon groen is