Zwanger van de hufter op t witte paard?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 10:03

Cayenne schreef:
Tita, daar moet de TS dan maar op vertrouwen dat er verder niets gebeurd is en ik kan me voorstellen dat dat vertrouwen nou juist even weg is.

Ja.....
Vertrouwen zal geschaad zijn, maar er is niks echt gebeurd....
Anders waren de mails van andere vorm.

Hoe je het went of keert dit alles was grote fantasie wat uit de hand gelopen is en wordt nu door bokt en gedachte van ts alleen maar erger gemaakt.

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 10:03

Ik heb een heel aantal pagina's al eens eerder gereageerd maar ik ga het toch nog eens proberen.

Ik heb echt mijn grote vraagtekens bij dit topic. Ik snap wel dat je het kwijt moet en je vent heeft gewoon iets heel stoms gedaan. Maar in mijn ogen ben je nu zelf ook heel stom bezig om alles uit jullie priveleven zo op internet te kwakken.

Wij buitelen over elkaar heen met allerlei steunbetuigingen en adviezen en we smullen van jouw verhaal. Schiet jij en je partner daar iets mee op? Ik denk het niet.
Waneer jouw partner dit topic zou lezen heeft hij jou ook heel wat te verwijten.
Zou je hem dit topic laten lezen? Helpt dit topic jullie relatie of alleen jou?

Kijk alsjeblieft uit met wat je deelt op internet.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 10:09

justkid schreef:
Ik heb een heel aantal pagina's al eens eerder gereageerd maar ik ga het toch nog eens proberen.

Ik heb echt mijn grote vraagtekens bij dit topic. Ik snap wel dat je het kwijt moet en je vent heeft gewoon iets heel stoms gedaan. Maar in mijn ogen ben je nu zelf ook heel stom bezig om alles uit jullie priveleven zo op internet te kwakken.

Wij buitelen over elkaar heen met allerlei steunbetuigingen en adviezen en we smullen van jouw verhaal. Schiet jij en je partner daar iets mee op? Ik denk het niet.
Waneer jouw partner dit topic zou lezen heeft hij jou ook heel wat te verwijten.
Zou je hem dit topic laten lezen? Helpt dit topic jullie relatie of alleen jou?

Kijk alsjeblieft uit met wat je deelt op internet.

Voor sommige mensen is het juist fijn om het van zich af te schrijven. Om verschillende objectieve meningen van anderen te lezen en om er wat steun uit te halen.

Dus ja, ik denk dat het TS zeker kan helpen, helpen in het proces om het te verwerken. En dat helpt indirect haar partner ook weer.

Ik zie het probleem niet zo. :)

justkid

Re: Zwanger van de hufter op t witte paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 10:16

Natuurlijk is het voor de ts fijn om het van zich af te schrijven maar ze moet wel met haar partner verder en wij weten nu allemaal wat een eikel hij is geweest. Lijkt me niet zo bevorderlijk voor je relatie.

Ik zou dat dus echt nooit doen :n Dingen binnen je relatie los je ook binnen je relatie op daar heeft verder niemand wat mee te maken. Als ik het kwijt zou willen zou ik echt heel zorgvuldig zijn met wie ik het zou delen en ik zou mijn partner dat ook vertellen.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 10:20

Daar zeg je het precies goed, JIJ zou dat nooit zo doen.

Maar TS is even niet in staat om normaal met d'r partner te praten en dus is het fijn dat ze het op een andere manier kwijt kan. Of dat dit nou op een forum is, tegen vriendinnen, tegen familie of tegen de kat. Dat maakt helemaal niet uit.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 10:22

Moderatoropmerking:
De discussie wat wel en wat niet qua priveleven bespreken op het openbare net kan in een ander topic besproken worden. Graag nu weer ontopic.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 10:27

Dit topic deels gelezen en vooral de berichten van TS.

Poehee,....dit is een heftige. Net als jouw hormonen op volle toeren draaien.

Ik vind dat je het goed aangepakt hebt...maar ik had wel geeist dat hij haar zou ontvrienden... Hop weg ermee.
En twee dagen boete doen prima. Maar je moet ook weer verder met hem.
Zou er nog even met hem over praten. Wat het met jou gevoel doet en wat het met hem doet en dan weer de boel oppakken.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 10:41

Rapons, voel je alsjeblieft niet vervelend omdat jij dit geplaatst hebt. Juist het feit dat je ook de positieve kant van je vriend en relatie hier laat zien maakt dat het een eerlijk en oprecht topic is.
Wat goed dat je er voor gekozen hebt om toch even met je vriend te praten, ook al gaan je nekharen ervan overeind staan, zo blijf je er wel voor zorgen dat alle deuren open blijven staan als je begrijpt wat ik bedoel.
Hopelijk kom je de dag goed door vandaag!

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 11:10

Als je verder met deze man wil, en dat kan ik me heel goed voorstellen, jullie krijgen een kind en jullie lijken soulmates, dan zou ik wel hulp inroepen van een relatietherapeut. Er zit hem iets dwars in jullie relatie en als er zo dadelijk een kind hebben moet hij de aandacht nog meer verdelen. Heel goed dat je het geplaatst hebt hoor! Toen mijn ex vreemd ging heb ik het ook op een forum gezet en heb veel aan de steun gehad. Heel veel sterkte!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 11:30

Geef jezelf vooral toch tijd Raponsje. Het klinkt alsof je voor hem vandaag zal proberen alles te vergeten en te vergeven, maar soms is het echt beter wat langer apart te slapen/niet te praten tot jij je mentaal weer wat aangesterkt voelt. Dat is voor hem zeer vervelend ja, maar dat speelt geen rol. Jij telt nu, en pas als jij er weer klaar voor bent kan alles weer normaal verlopen. Het heeft volgens mij weinig zin om weer een gewoon koppel te zijn, als jij nog steeds argwaan en walging voelt, daar kan best ruzie van komen (wat enkel logisch is)

Denk vooral lekker aan jezelf, sowieso had hij geen betere reactie van jouw kant kunnen krijgen!
En voel je niet schuldig omdat jij zo gelukkig bent... hij is diegene die zich zou moeten doodschamen omdat hij een droomrelatie heeft, en toch meer wou :n

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 12:19

Ik vind het best erg dat hij nog niet eens normaal de waarheid kan spreken. Tenminste, die indruk krijg ik als je zegt dat je er nog niet veel uitgepeuterd krijgt.
Als hij echt zoveel om jou en jullie relatie geeft, zal hij open kaart moeten spelen. Over alles. Dat hij zich daarna de ogen uit de kop schaamt en je niet meer rechtstreeks aan durft te kijken, is bijzaak. Wie zich brandt, moet op de blaren zitten.

_Aine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 12:45

-
Laatst bijgewerkt door _Aine op 13-02-22 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 12:55

Als ze normaal gesproken elkaar dagelijks berichtjes stuurden zou er nu ook wel een keer een antwoord van haar op zijn fb moeten staan... als hij het bericht later niet snel verwijderd heeft dan.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 13:17

Jis_ schreef:
Raponsje schreef:
Mocht er geen kindje in het spel zijn dan zou ik ondanks alle woede en gekwetste gevoelens nog steeds 3 keer nadenken.

Bij hem tenminste wel. Als dit in een voorgaande relaties was gebeurd had ik gezegt, tot nooit.
Voor ik zwanger werd heb ik wel eens avonden gehad dat hij al lag te slapen en ik bijna moest huilen omdat ik eigenlijk niet kon geloven hoe gelukkig ik ben door en met hem.

Alles klopt gewoon, we passen zo goed bij elkaar en behalve dat we elkaar veel beter kennen zijn we eigenlijk nog steeds zo met elkaar als toen we pas net een relatie hadden.
Hij opent nog steeds alle deuren voor mij, knuffelt me tot in slaap gevallen ben, we hebben elkaar nog zoveel te vertellen of grapjes te maken samen elke dag maar genieten ook van een stilte zonder dat het ongemakkelijk is, we hebben zoveel plannen samen, we missen elkaar ook echt als we een drukke dag apart gehad hebben.

Maar blijkbaar voelde ik dat toch verkeerd en mist hij iets.
Ik voel me bijna schuldig dat ik zo gelukkig ben met hem maar hij dat blijkbaar heel anders voelt.

Heb je gevraagd aan hem waarom hij dit is gaan doen. Want ik kan me niet voorstellen, als ik dit lees, dat hij minder positief in jullie relatie stond dan jij.
Dat je vriend een verkeerde beslissing heeft genomen op een punt van zijn mail contact met haar wil nog niet zeggen dat zijn gevoelens voor jou minder zijn.
Verder dan dat is hij neem ik aan niet gegaan. Sommige mannen krijgen het benauwd bij die komende verantwoordelijkheid van een kleine. Ga praten, en zo te lezen komt het wel goed met jullie. Succes.

Dit speelde allemaal al af voor dat TS zwanger werd he ;).

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 13:33

Ojajoh schreef:
Alexandra_ schreef:
Dus omdat ik 18 ben is het niet serieus genoeg geweest ofzo..?

Ik weet zeker dat ik nog op dezelfde manier zou handelen als toen, ik bedoel, ik laat me voor geen goud bedonderen.. door niemand.

k weet zeker dat als je zijn kind draagt dat je niet zo denkt... dan ga je twijfelen

Dat kan jij niet zeker weten. Zij ook niet trouwens, maar jij al helemaal niet want je kent haar niet.

Ik weet niet hoe ik zou handelen... Ik zou wel furieus en buiten mezelf zijn van woede en verdriet... Dat wel.. Heb dan ook heel veel respect voor hoe TS hier mee om gaat...

Ik denk wel dat je met ouder worden (en Alexandra dit is niet denigrerend bedoelt en ik wil hier niet mee zeggen dat jij niet weet wat je zou doen want ik ken je niet) wat milder wordt... Wat minder impulsief zeg maar... De "vechtlust" die spontaan in een jonger iemand op komt wanneer hem onrecht aangedaan wordt is wat meer beteugeld... De woede en het verdriet zijn er niet minder om maar je handelt er minder extreem naar..

Alexandra schopt hem er nu vast uit als ie het doet... Maar hoe ze over tien jaar zou reageren, weet zij niet en ik al evemin.. Kan zijn dat ze hem er dan nog uit schopt... Kan ook zijn van niet.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 13:37

Anoniem schreef:
Als ze normaal gesproken elkaar dagelijks berichtjes stuurden zou er nu ook wel een keer een antwoord van haar op zijn fb moeten staan... als hij het bericht later niet snel verwijderd heeft dan.

of ze is ff in shock , maar dan nog denk niet dat de betreffende vriend het nu in zijn hoofd haalt dingen voor raponsje te verwzijgen, ze is toch heel duidelijk , tot hier en niet verder, en nu stopt het en anders stopt het voor altijd!

Raponsje, hoop dat je mijn pb heb gehad, vertrouwen blijft poedersuiker, wie weet groeit het ooit nog maar blijven controlen dat doe ik tot zijn irritatie grens aan toe, als hij maar 1x kwaad daarover durft te worden , heeft die een probleem .

Heb respect voor je zeker weten, en hoop dat het goed komt, je praat zo liefdevol over je relatie, ik gung je die prins op het witte paard alhoewel er nu wel een deuk in die prins zit, maar wie weet trekt die bij ..

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 13:50

Maartje1990 schreef:
Limanade schreef:
Wantrouwen kan een mens tot waanzin drijven
Ik hoop dat je eruit kan komen raponsje
Al kan ik je wel zeggen dat als het vertrouwen eenmaal weg is, dat nooit meer voor 100% terug komt
Sterkte ermee..

dat geloof ik niet, dit verschilt per persoon en per relatie. Zoals ik eerder zei heeft mijn oom m'n tante ooit bedrogen, verlieft geweest op een ander etc. dáárna zijn de kinderen pas gekomen en zover ik weet is dat vertrouwen toch weer 100% terug hoor. En ze zijn zielsgelukkig met elkaar.

Ik geloof nooit dat het vertrouwen er voor 100% is
Een gebroken bord kan je weer lijmen.. maar je zal altijd de barsten blijven zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 13:51

Op zich vind ik het we positief dat ie huilend bij je is gekomen, heeft hij ook gezegd waarom hij zo verdrietig was? Het doet wel blijkbaar toch wel iets. Tenzij hij haar mist, maar dat lijkt me sterk. Wellicht gewoon een realitycheck voor hem.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 13:56

Krokodillentranen?
Het lijkt me vrij naïef om te denken dat een maandenlange relatie buiten de deur, met één fb-berichtje ten einde komt.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 14:04

Godsjammes zeg wat een stelletje dramaqueeen hier op bokt....

Pfffff jullie "wijze raad en advies" zorgt er enkel voor dat het erger is dan het lijkt?
Als hij echt zo rot inelkaar zat had ie er wel boven op gelegen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 14:08

tjees tita, je doet bijna alsof ze moord en brand schreeuwen. Wat zou jij zeggen? "En nou nooit meer doen of je krijgt geen toetje meer"?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 14:11

Gaat er meer om hoe sommigebokkers reageren....
Ik schop hem eruit
Hij hoeft nooit meer te komen ...enz enz

Als je het hele verhaal goed leest heeft de jongen nog niks echt fout gedaan behalve de waarheid verdraaien.
Hij heeft haar niet eens aangeraakt.......

Je kunt ook overdrijven, zoals sommige blokkers doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 14:12

tita schreef:
Godsjammes zeg wat een stelletje dramaqueeen hier op bokt....

Pfffff jullie "wijze raad en advies" zorgt er enkel voor dat het erger is dan het lijkt?
Als hij echt zo rot inelkaar zat had ie er wel boven op gelegen.

Erger is dan het lijkt? Als mijn vriend zou zeggen dat hij mij in wilt ruilen voor een ander voelt dat alsof ie niet meer bij me wilt zijn, ik geloof dat ik dat erger vind dan dat ie er bovenop ligt...

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-13 14:13

De tranen zijn echt wel oprecht, hij is geen huilerd en vind ook eigenlijk dat mannen niet horen huilen.
Ik geloof wel dat hij spijt heeft en begrijpt dat hij mij veel pijn heeft gedaan maar ik wil gewoon weten waarom hij het gedaan heeft.

Schijnbaar is er iets wat hij mist(e) en als hij daar niet eerlijk over kan zijn dan kan ik hem ook niet vertrouwen.

Tja, ik weet het niet. Maar we gaan vandaag weer praten.

Over dat het open op internet staat daar maak ik me niet zo druk om.
Ik plaats ook oncharmante persoonlijke dingen op bokt over mijn zwangerschap en aangezien ik zelf Engelse ben en op mijn zus met haar gezin en mijn oom en tante niemand in Nederland kan is dat niet zo'n probleem.

Ook moet ik zeggen dat het op lucht gezien ik nergens anders heen kon met mijn verhaal aangezien we alleen gezamelijke vrienden hebben en dat natuurlijk een hoop ellende brengt om zoiets naar boven te brengen.
Dan zou ik nog naar mijn moeder kunnen met mijn verhaal, maar als het weer helemaal goed komt zal ze hem altijd met een scheef hoofd aankijken en aangezien ze oma word van ook zijn kind lijkt me dat geen goed idee.

Overigens kan mijn vriend dit ook niet lezen. :=

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 14:15

Grootspraak noem ik dat.
Hij heeft haar niet IRL gezien, hoe kan ie dan ruilen????

Dit is gewoon sensatie en beetje gek doen.
Je kunt er wat van zeggen...hij weet dat de ts niet goed vind.
Nu is het moment om te kijken ODF ie zonder aandacht kan.