Vaak als ze hier 20 graden op geven is het regenachtig en loop ik ook in een jasje.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monnie_ schreef:SCRIPT WAS VET HE???
Iemand nog een fijne link voor blousjes?
Droomster schreef:Ik ben juist het type dat het eerder te snel warm heeft, in het voorjaar/zomer/begin najaar (20 graden!) loop ik dan ook zoveel mogelijk in topjes of jurkjes. Jasje eventueel even voor buiten, maar binnen loop ik altijd in een topje of wijdvallend blousje of een top met vlindermouwen. Vind ik best jammer, want ik vind jasjes echt geweldig. T-shirtjes draag ik ook nooit, teveel zweeteffect en daarnaast zie ik er vaak lomp uit met een normaal model t-shirt
![]()
Ik kan dan heel slecht tegen iets dat strak tegen mijn oksel sluit, dan ga ik juist zweten.![]()
Terwijl als ik in een topje loop ik nergens geen last van hebSoms vraag ik mezelf af of het niet iets psychisch is geworden, self fulfilling prophecy "ik denk dat ik ga zweten bij dat soort dingen, dus dan gebeurd het ook"
Op mijn wishlist staan dan ook 'mooie tops' voor komend voorjaar/zomer. Ik heb namelijk basic singletjes in alle kleuren van regenboog zo ongeveer.
Maar echt 'speciale' tops heb ik dus heel weinig. Heb laatst al twee sheertops gekocht, een offwhite met op de schouders een soort kleine studs (kan voor chique, maar ook casual) en een knal roze/oranje (meer gekocht voor een avondje uit).
De offwhite top leek op deze qua model. Enkel zitten bij mij de studs op de schouder en zit er geen kraagje op.
Imke1998 schreef:die is leuk! waarvan is die?
Mereltje schreef:Leuke aankopen Jasmine_!Davinia_ schreef:Leuk FA!
Ik ga Forever21 in de gaten houden, want ik wil super graag een witte kanten short voor de zomer. En ik zag net dat ze ze al wel in andere kleurtjes hebben, dus zullen ze wit vast ook wel keer krijgen, hoop ik
Mocht iemand hem ergens anders zien, laat het me vooral weten!
*Edit:
http://www.bershka.com/webapp/wcs/store ... %2Bdetails
Dit is niet helemaal wat ik zoek, maar het is goed genoeg als ik niets anders vind*
Op Ebay zie ik ze veel! Bijvoorbeeld: http://www.ebay.com/itm/Fashion-Womens- ... 460a50de8c