[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-13 11:49

Dan ben ik dus niet zo gek dat ik dat ook liever niet draag :D
Vaak als ze hier 20 graden op geven is het regenachtig en loop ik ook in een jasje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:11

Ik loop ook zelden in een t-shirt of hemdje. Heb eigenlijk gewoon altijd een vestje oid eroverheen aan. Shirt met 3-kwart-mouwen vind ik dan wel weer oké, maar die heb ik bijna niet haha.

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:17

SCRIPT WAS VET HE???

Iemand nog een fijne link voor blousjes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:19

Monnie_ schreef:
SCRIPT WAS VET HE???

Iemand nog een fijne link voor blousjes?

Oh ja! Ik heb zo genoten. <3
Het was voor mij nog een verjaardagscadeautje (10 november was ik jarig) en het was echt het gaafste cadeautje ooit! Was ook heel erg blij met de liedjes keuze en ja, was super gaaf! Wat was jouw favoriete liedje? :))

Om even niet te offtopic te gaan; ik heb ook een nieuw t-shirt gekocht gisteren :))

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:23

for the first time denk ik!! of man who cant be moved! Jouwe? Toen danny door het publiek ging stond je toen dichtbij? six degrees was ook goed trouwens :') en togetheeeerr weee cryyyy

Wat voor tshirt heb je gekocht :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:33

Ja for the first time is sowieso mijn favoriete liedje! Dus die inderdaad.. Maar if you could see me now ook! Ik ben zelf een ouder verloren dus ik herken me zo goed in dat liedje. En breakeven en the man who can't be moved en .. ik vond het einde trouwens ook gaaf hoor, met hall of fame! Eigenlijk alles! Ik vond het bij nothing ook zo gaaf, haha. Lijkt me zo vreemd als je dan je telefoon opneemt en je hoort dat.. :')
Nee, ik stond een beetje links voor/midden, niet te ver in het gedrang zeg maar. Had ze op pinkpop ook al gezien, toen stond ik redelijk vooraan en heb ik ook al hun handtekeningen e.d. gekregen en zo dus ik vond het wel prima! vond het hier al een ontzettend gedrang.. haha.

Zal zo even foto's maken van de shirts! O:)

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:37

mijn aankopen van gister
Afbeelding
3 tshirtjes voor mijn broertje en 2 leggins voor mijn moeder.

Afbeelding
3 tasjes

Afbeelding
een sjaaltje met panterprint

Afbeelding
een blousje en een hemdje

Afbeelding
een beha+ string, 2 portomonnees en een make-up tasje

Afbeelding

Verder had ik nog een haarhanddoekje, geurkaarsen, een grijs basic shirtje en een pyjamashirt

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:42

ik volg

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:51

Dat make-up tasje heb ik ook, walgelijk en fout maar zo fijn in gebruik :D Die portemonnee heb ik in het room wit, blijft heel mooi!

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:26

Ik ben juist het type dat het eerder te snel warm heeft, in het voorjaar/zomer/begin najaar (20 graden!) loop ik dan ook zoveel mogelijk in topjes of jurkjes. Jasje eventueel even voor buiten, maar binnen loop ik altijd in een topje of wijdvallend blousje of een top met vlindermouwen. Vind ik best jammer, want ik vind jasjes echt geweldig :j . T-shirtjes draag ik ook nooit, teveel zweeteffect en daarnaast zie ik er vaak lomp uit met een normaal model t-shirt :Y)

Ik kan dan heel slecht tegen iets dat strak tegen mijn oksel sluit, dan ga ik juist zweten. -O-
Terwijl als ik in een topje loop ik nergens geen last van heb :') Soms vraag ik mezelf af of het niet iets psychisch is geworden, self fulfilling prophecy "ik denk dat ik ga zweten bij dat soort dingen, dus dan gebeurd het ook" :+

Op mijn wishlist staan dan ook 'mooie tops' voor komend voorjaar/zomer. Ik heb namelijk basic singletjes in alle kleuren van regenboog zo ongeveer.
Maar echt 'speciale' tops heb ik dus heel weinig. Heb laatst al twee sheertops gekocht, een offwhite met op de schouders een soort kleine studs (kan voor chique, maar ook casual) en een knal roze/oranje (meer gekocht voor een avondje uit).

De offwhite top leek op deze qua model. Enkel zitten bij mij de studs op de schouder en zit er geen kraagje op.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 14:04

Droomster schreef:
Ik ben juist het type dat het eerder te snel warm heeft, in het voorjaar/zomer/begin najaar (20 graden!) loop ik dan ook zoveel mogelijk in topjes of jurkjes. Jasje eventueel even voor buiten, maar binnen loop ik altijd in een topje of wijdvallend blousje of een top met vlindermouwen. Vind ik best jammer, want ik vind jasjes echt geweldig :j . T-shirtjes draag ik ook nooit, teveel zweeteffect en daarnaast zie ik er vaak lomp uit met een normaal model t-shirt :Y)

Ik kan dan heel slecht tegen iets dat strak tegen mijn oksel sluit, dan ga ik juist zweten. -O-
Terwijl als ik in een topje loop ik nergens geen last van heb :') Soms vraag ik mezelf af of het niet iets psychisch is geworden, self fulfilling prophecy "ik denk dat ik ga zweten bij dat soort dingen, dus dan gebeurd het ook" :+

Op mijn wishlist staan dan ook 'mooie tops' voor komend voorjaar/zomer. Ik heb namelijk basic singletjes in alle kleuren van regenboog zo ongeveer.
Maar echt 'speciale' tops heb ik dus heel weinig. Heb laatst al twee sheertops gekocht, een offwhite met op de schouders een soort kleine studs (kan voor chique, maar ook casual) en een knal roze/oranje (meer gekocht voor een avondje uit).

De offwhite top leek op deze qua model. Enkel zitten bij mij de studs op de schouder en zit er geen kraagje op.

die is leuk! waarvan is die?

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 14:12

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-13 15:59

Leuke blouse volgens mij!

Ik vind t-shirten vaak ook zo saai staan! Heb eigenlijk nog nooit iemand gezien die leuk gekleed was met een t-shirt :=
Maar jullie dragen dan gewoon blazers en vestjes? Is dat niet te warm? Of valt dat hartstikke mee? :)
Ik trek me gewoon te veel aan van 'wat men zou kunnen denken'. Als het bijvoorbeeld 20 graden is durf ik geen topje aan, omdat ik denk dat 'men dan wel zou denken dat ik gek ben en bloot gekleed ben' :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 16:17

Ik trek mij echt niets aan van of andere mensen iets te warm zouden vinden. Ik heb het snel koud, en draag dan vaak in de zomer ook gewoon lange broeken. Ookal loopt iedereen in korte broekjes of rokjes. Voel mij daarbij ook niet fijn in korte broekjes / rokjes. En ga niet omdat andere dat doen, ineens daarin lopen :)

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 16:28

Mereltje schreef:
Leuke aankopen Jasmine_!

Davinia_ schreef:
Leuk FA!

Ik ga Forever21 in de gaten houden, want ik wil super graag een witte kanten short voor de zomer. En ik zag net dat ze ze al wel in andere kleurtjes hebben, dus zullen ze wit vast ook wel keer krijgen, hoop ik :D
Mocht iemand hem ergens anders zien, laat het me vooral weten!

*Edit:
http://www.bershka.com/webapp/wcs/store ... %2Bdetails
Dit is niet helemaal wat ik zoek, maar het is goed genoeg als ik niets anders vind* :D

Op Ebay zie ik ze veel! Bijvoorbeeld: http://www.ebay.com/itm/Fashion-Womens- ... 460a50de8c

Ooh die is leuk zeg, die beige! <3

Hoe zou die vallen? Ik twijfel altijd zo met maten bij Ebay! Heb normaal wel M, 38-40 van broeken.. Maar Koreaans, zal wel mini vallen he? :P

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 16:30

Jeej ik heb een zwarte gecoate broek gevonden :D
Volgens mij is het deze
http://nl.veromoda.com/vero-moda/jeans/ ... orceScope=

Davinia: Echt niks van aantrekken hoor, je moet gewoon kleren aan doen waarin jij je prettig voelt. Of dat volgens 'anderen' nou te koud of te warm is; so be it! Gewoon doen :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-13 16:48

Ja, dat is ook mijn goede voornemen, niets meer aantrekken van wat anderen kunnen denken :D

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 16:54

CCCCC: waar is de top linksonder van? En de schoenen rechtsonder?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-13 17:36

Leuk!
Afbeelding

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 17:38

Oehhh <3

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 17:40

@Talisa: De afmetingen staan als het goed is in die advertentie er bij! Maar mijn ervaring is dat het niet altijd klopt, dus bij twijfel altijd een maatje groter nemen :))

Davinia_ schreef:
Leuk!
[ Afbeelding ]

Wauw, super mooie blazer <3

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 17:45

Tessaaa schreef:
CCCCC: waar is de top linksonder van? En de schoenen rechtsonder?

Dorothyperkins!

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 18:09

Zo'n bloemenblazer zou ik ook nog wel willen ja, wauww!!

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:12

Wauw die blazer! <3

Vond deze site nog, niet heel bijzonder maar wel wat leuke kleuren blazers etc.
www.signaturefashion.nl

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:14