Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deijs schreef:Ik wil binnenkort eigenlijk weer naar Almere gaan, hoevaak 'vernieuwen' ze de kleding weer met een nieuwe collectie?
@imke volgens mij hebben ze weer aanbiedingen dat je onbeperkt kunt reizen voor 14 of 16 euro op een zaterdag of zondag:)
Almere is op zondag ook open!
Deijs schreef:Ik wil binnenkort eigenlijk weer naar Almere gaan, hoevaak 'vernieuwen' ze de kleding weer met een nieuwe collectie?
@imke volgens mij hebben ze weer aanbiedingen dat je onbeperkt kunt reizen voor 14 of 16 euro op een zaterdag of zondag:)
xSaarSaar schreef:Deijs schreef:Ik wil binnenkort eigenlijk weer naar Almere gaan, hoevaak 'vernieuwen' ze de kleding weer met een nieuwe collectie?
Echt, waar heb je die gezien?
bo0tjeee schreef:Die kunstnagels die ze hebben. Is dat wat? En wat kosten ze. Ik wil ze graag hebben maar heb eigenlijk geen tijd om ze te halen. Iemand hier die ze misschien mee wil nemen voor me? Wel als ik weet wat ze kosten
zelma schreef:Iemand wel eens in de primark in london geweest bij oxford street ?,
zo ja , erg druk en makkelijk te vinden etc ?
( ik ga in mei namelijk naar mn tante in engeland )