Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ojajoh schreef:ik wou net gaan zeggen, hier heb je ook rare mensen hoor net als op MP, die na pben niks meer laten horen
maar wel afgeven hier over de MP mensen maar het zelf wel doen
GamblersCup schreef:Ik ben er 1 van![]()
Ik heb eerder contact gehad met iemand hier op bokt, over rainlegs. Ik zou nog wat van me laten horen maar ik kan echt nergens meer vinden wie het was. Berichten heb ik niet meer, en zoek maar eens iemand op waarvan je die rainlegs in het onderschrift van die bokster had gevonden... die zal ook wel denken inmiddels...
goldenarrow schreef:Mijn zadel is vandaag weer omhoog geplaatst bij MP.. Kreeg ik 2 mailtjes. Eentje met 'Als je hem opstuurt bied ik 150 euro' (zadel staat er voor 200 op, excl verzendkoste.. Dacht het niet dus)
De ander vroeg of ik de boommaat in centimeters wist. Weet iemand hoe ik dit op moet meten? Het is gewoon een Rossner, dus met vaste (mediumwijde) boom.
[/quote]Citaat:ik wou net gaan zeggen, hier heb je ook rare mensen hoor net als op MP, die na pben niks meer laten horen
maar wel afgeven hier over de MP mensen maar het zelf wel doen[/quote
je slaat de spijker op zijn kop!
lillytjuh schreef:Wiw ik krijg net mijn via mp gekochte deken binnen! Als nieuw!!!! Ben ik echt bij mee!