Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 17:03

Als ik plots niets meer hoor mail ik na een paar dagen nog wel even een keer, levert vaak nog wel op dat mensen ook dat mensen toch geïnteresseerd blijken te zijn en dat je het ineens wel kunt afhandelen of je krijgt netjes een bericht dat ze toch niet geïnteresseerd blijken te zijn.

heb nu voor het eerst iemand die echt totaal niet meer reageert, erg vervelend want alles was rond.

vandaag al wel weer goed verkocht, dus mag niet klagen

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 20:03

@ ojajoh

[quote]ik wou net gaan zeggen, hier heb je ook rare mensen hoor net als op MP, die na pben niks meer laten horen
maar wel afgeven hier over de MP mensen maar het zelf wel doen :roll:[/quote

je slaat de spijker op zijn kop!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:03

Diegene die mijn deken heeft gekocht is er heel blij mee, zijn al een stuk of 10 mailtjes heen en weer gestuurd, en daar zijn en misschien 4 van die over de deken zelf gaan := wel leuk dat het ook zo kan

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:30

Inderdaad, door dat soort gevallen houden we de moed er nog wel eventjes in *\o/*

Raponsje

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:35

Is er iemand die via marktplaats ervaring heeft met verzenden naar het buitenland?

Ik heb een legging gevonden die ik heel erg graag wil en na een zoektocht over het hele internet kan ik hem alleen op MP vinden, maar ik kan me voorstellen dat een verkopen het vreemd vind om een legging naar het buitenland te sturen?

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:36

Ja inderdaad, gelukkig zijn er ook nog een hele boel mensen die heel enthousiast zijn! Ik had vanmiddag een vrouw gehad die enorm blij is met de schoenen omdat ze zo leuk onder haar nieuwe jasje staan. En vanavond iemand die zo blij is dat ik het direct kan verzenden zodat ze haar schoenen naar een concert aan kan. Dat soort mensen maken het leuk :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:43

staroo schreef:
@ ojajoh

Citaat:
ik wou net gaan zeggen, hier heb je ook rare mensen hoor net als op MP, die na pben niks meer laten horen

oeh, dezelfde? :+

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:45

Raponsje, ik heb al heel vaak wat via MP gekocht wat ze gewoon hiernaartoe stuurden (Duitsland). Ik vraag het altijd eerst, maar tot nu toe niemand die er een probleem van maakte. Je maakt toch vantevoren de verzendkosten over, dus het zal hun niet uitmaken waar het naartoe gaat.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:48

Ojajoh schreef:
ik wou net gaan zeggen, hier heb je ook rare mensen hoor net als op MP, die na pben niks meer laten horen
maar wel afgeven hier over de MP mensen maar het zelf wel doen :roll:

Ik ben er 1 van :o
Ik heb eerder contact gehad met iemand hier op bokt, over rainlegs. Ik zou nog wat van me laten horen maar ik kan echt nergens meer vinden wie het was. Berichten heb ik niet meer, en zoek maar eens iemand op waarvan je die rainlegs in het onderschrift van die bokster had gevonden... die zal ook wel denken inmiddels... :(

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:53

GamblersCup schreef:
Ik ben er 1 van :o
Ik heb eerder contact gehad met iemand hier op bokt, over rainlegs. Ik zou nog wat van me laten horen maar ik kan echt nergens meer vinden wie het was. Berichten heb ik niet meer, en zoek maar eens iemand op waarvan je die rainlegs in het onderschrift van die bokster had gevonden... die zal ook wel denken inmiddels... :(

Oproepje plaatsen? Maar iemand die geïnteresseerd is, stuurt wel een pbtje.....heb ik ook gedaan 2 x zelfs, maar ik wordt gewoon genegeerd >;)
Dat vind ik niet netjes! Zeg dat gewoon sorry het gaat niet door of wat ook...

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:00

dat kan altijd gebeuren, maar er zijn mensen die het structureel doen, het gebeurde mij een tijdje terug ook, ik had gereageerd in een advertentie voor een bondje, ik had de reactie terug wel gelezen maar die mail met de link had ik al verwijderd, dus toen ik wilde reageren kon ik hem niet meer vinden, heb mij echt rot gezocht naar die advertentie, uiteindelijk maar 1 in de winkel gehaald, maar netjes vond ik het niet van mij zelf

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:22

Mijn zadel is vandaag weer omhoog geplaatst bij MP.. Kreeg ik 2 mailtjes. Eentje met 'Als je hem opstuurt bied ik 150 euro' (zadel staat er voor 200 op, excl verzendkoste.. Dacht het niet dus :'))
De ander vroeg of ik de boommaat in centimeters wist. Weet iemand hoe ik dit op moet meten? Het is gewoon een Rossner, dus met vaste (mediumwijde) boom.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:27

Oei er zijn wel plaatjes van...... Heb ik op mijn laptop maar die doet niets meer! Denk niet dat ik die voor het weekend terug heb! Heb die ook gebruikt toen ik mijn zadel via mp kocht!

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:38

er is ergens een topic hier op bokt waar de plaatjes te vinden zijn, ik heb ooit zelf zo'n plaatje gemaakt toen ik een zadel zocht en veel mensen dit niet weten

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:48

Jeej deel 4 gevonden...eindelijk..ik heb mijn fleece uitrijdeken weer te koop gezet is alleen gepast dus eingelijk nieuw vast prijs 15 euro en toch weer 3 mailtjes met 17,50 incl verzenden grrrr gelukkig hoef ik de deken niet te voeren

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 01:00

Bij mij ook weer een aantal mensen die niet reageren... Terwijl ik het geld goed kan gebruiken :\

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 01:04

goldenarrow schreef:
Mijn zadel is vandaag weer omhoog geplaatst bij MP.. Kreeg ik 2 mailtjes. Eentje met 'Als je hem opstuurt bied ik 150 euro' (zadel staat er voor 200 op, excl verzendkoste.. Dacht het niet dus :'))
De ander vroeg of ik de boommaat in centimeters wist. Weet iemand hoe ik dit op moet meten? Het is gewoon een Rossner, dus met vaste (mediumwijde) boom.

[HAR] Opmeten van een zadel :)

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 11:42

hier gaat het wel goed , ik had nog een spel voor de ps3 en nog wat leuke cadeautje's op mp staan.
de nieuwe zijn binnen 2 dagen al verkocht , de tweedehands verkopen totaal niet :n

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 11:47

Voor het eerst sinds een hele poos weer iets op eBay verkocht!
Dat is ook wel fijn!

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 15:09

Ondertussen zowat al mijn spullen op MP en boktMARKT gezet.
Ben heel benieuwd wat het gaat opleveren.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 16:35

Zo ik heb wat paardenboeken op marktplaats en boktmarkt gezet. Ben benieuwd of iemand ze wil hebben. Ze liggen mij best wel in de weg :')

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 17:28

Wiw ik krijg net mijn via mp gekochte deken binnen! Als nieuw!!!! Ben ik echt bij mee!

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 18:16

Citaat:

[/quote]
oeh, dezelfde? :+[/quote]

Dat kan ik niet weten, weet niet met wie jij contact hebt gehad :D

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 18:49

lillytjuh schreef:
Wiw ik krijg net mijn via mp gekochte deken binnen! Als nieuw!!!! Ben ik echt bij mee!

Voor mij geldt hetzelfde!! Een regendeken zo goed als nieuw, ben er heel erg blij mee en de verkoopster weer in haar nopjes omdat ze mijn positieve reactie kreeg en er was zelfs nog weer iets meer opgeboden nadat zij mijn bod had geaccepteerd.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 19:43

Ik moet nog een reactie sturen! Doe ik straks als ik thuis ben!