Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 22:17

Sannert schreef:
Ik dacht/droomde ook altijd dat ik van de trap kon vliegen. :')

omg ik ook :+

Sababber

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 22:22

Ik gleed gewoon van de leuning naar beneden.. Alleen als mijn moeder het niet zag! Want die vond dat nooit een goed idee! :D

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 22:36

Ik weet vooral nog dat ik draakjes op mijn gordijnen had. Of dinootjes. Vast heel schattig, kan niet anders. Maar er is een tijd geweest dat ik ze griezelig vond. Tot de dag kwam dat ik droomde dat ze me opaten. Heel eng, maar gelukkig liep het goed af en kon ik via een deurtje in de staart weer naar buiten, en sindsdien hebben de draakjes nooit meer bewogen, maar waren het echt printjes.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 22:53

Ik had vroeger een nachtlampje en dan kwam eentje van sesamstraat mij altijd welterusten zwaaien. :oo echt door de deuropening zag ik die dan. Heel bizar. :') ik had een grote fantasie ...

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 01:43

Sababber schreef:
Ik gleed gewoon van de leuning naar beneden.. Alleen als mijn moeder het niet zag! Want die vond dat nooit een goed idee! :D

Dat deed ik dus op de basisschool school
Met als gevolg dat ik halve wegen viel
Met mijn kin op de stenen, had een grote wond op mijn kin
Maar dat wist ik niet had meer pijn in mijn mond omdat er ook kiezen waren afgebroken door de val
Totdat de meester mijn kin onder de kraan afspoelde en ik al het bloed zag toen was het paniek
Gelukkig was de huisarts tegenover de school
Die heeft mijn kin netjes gehecht
Weet nog dat ik op rolschaatsen naar school was gegaan
De meester wist niet hoe je die van de schoenen af moest halen
Dus op rolschaatsen na de dokter
Wij hadden nog geen telefoon mijn nichtje was naar mijn moeder gegaan om het te vertellen
Die stond me ook bij de voordeur op te wachten
Wat voelde ik me zielig
Heb nog steeds een lidteken als aandenken

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 01:53

Gypsylady schreef:
Sababber schreef:

Dat deed ik dus op de basisschool school
Met als gevolg dat ik halve wegen viel
Met mijn kin op de stenen, had een grote wond op mijn kin
Maar dat wist ik niet had meer pijn in mijn mond omdat er ook kiezen waren afgebroken door de val
Totdat de meester mijn kin onder de kraan afspoelde en ik al het bloed zag toen was het paniek
Gelukkig was de huisarts tegenover de school
Die heeft mijn kin netjes gehecht
Weet nog dat ik op rolschaatsen naar school was gegaan
De meester wist niet hoe je die van de schoenen af moest halen
Dus op rolschaatsen na de dokter
Wij hadden nog geen telefoon mijn nichtje was naar mijn moeder gegaan om het te vertellen
Die stond me ook bij de voordeur op te wachten
Wat voelde ik me zielig
Heb nog steeds een lidteken als aandenken

_O- dat is iets hééééél anders dan litteken _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 01:57

het engste wat ik heb meegemaakt is dat een man zij dat hij mijn vingers wou breken toen ik bij hem ging belletje lellen en hij mij bij mn arm greep... maaaaanden niet langs dat huis gedurfd, zo bang dat ik was...

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 02:33

Frederieke_ schreef:
het engste wat ik heb meegemaakt is dat een man zij dat hij mijn vingers wou breken toen ik bij hem ging belletje lellen en hij mij bij mn arm greep... maaaaanden niet langs dat huis gedurfd, zo bang dat ik was...

:oo

--

Heb om sommige echt hard moeten lachen! :')

Ik weet nog dat ik vroeger altijd helemaal panisch werd als het kerstliedje "flappie" opstond. Mijn konijn heette namelijk ook flappie, was doodsbang dat mijn ouders hem gingen slachten.

En ik moest en zou een keer een dansje laten zien aan mijn ouders op een krukje. Je raad het al: ging keihard met kruk en al onderuit :')

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 02:36

Ik heb er twee, 1 actie van mezelf, en iets wat ik heb meegemaakt. :))

Toen ik een jaar of 6 was, was ik met mn moeder in een schoenenwinkel. Ik wilde graag ballerinas (flatjes) maar wist niet meer hoe die heten, ik dacht sletjes, wist natuurlijk nietnwat dat waren. Dus ik schreeuwde door de winkel: " Mama mama, ik wil graag sletjes! " ik ben nog nooit zo hard uitgelachen :')

En ook rond die zelfde leeftijd. Ik dronk altijd limonade uit een wijnglas bij het eten, dat was stoer nml. Mn moeder dronk altijd rose. Maar dat leek heel ergg op mijn limonade. Hadden mn ouders het drinken omgewisseld. Dus ik wilde een slokje limonade nemen, tot ik wijn proefte. Ik was zó boos op mn ouders. Heb staan vloeken en huilen :')

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 02:37

Ohja en bedenk me nog iets:
Ik was een jaar of 11/12 en had mijn oude pony nog. Hoe het kwam weet ik niet, maar die pony ging met z'n volle gewicht op m'n hand staan. Trok helemaal wit weg, echt op het randje van flauwvallen. De boer had het gezien en vroeg: gaat het? Ik: ja hoor, gaat prima. Bikkel in spé :')

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 02:38

xDeena_ schreef:
Ik heb er twee, 1 actie van mezelf, en iets wat ik heb meegemaakt. :))

Toen ik een jaar of 6 was, was ik met mn moeder in een schoenenwinkel. Ik wilde graag ballerinas (flatjes) maar wist niet meer hoe die heten, ik dacht sletjes, wist natuurlijk nietnwat dat waren. Dus ik schreeuwde door de winkel: " Mama mama, ik wil graag sletjes! " ik ben nog nooit zo hard uitgelachen :')

En ook rond die zelfde leeftijd. Ik dronk altijd limonade uit een wijnglas bij het eten, dat was stoer nml. Mn moeder dronk altijd rose. Maar dat leek heel ergg op mijn limonade. Hadden mn ouders het drinken omgewisseld. Dus ik wilde een slokje limonade nemen, tot ik wijn proefte. Ik was zó boos op mn ouders. Heb staan vloeken en huilen :')

:')

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 02:44

Oh oh ik heb er nog een, ik was er vroeger heilig van overtuigd dat je tweede naam reserve was. Dat dat je naam werd als ze je eerste naam vergaten _O-

Oreade_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 11:20

Hier nog een "viese":p
Ik en mijn zus waren aan het schommelen in de sneeuw. Breekt de schommel af ( was zo een exemplaar voor twee) we konden het niet houden van lachen, hebben we in onze broek geplast en de sneeuw rond de schommel zag helemaal geel :p

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 11:57

Oreade_ schreef:
Hier nog een "viese":p
Ik en mijn zus waren aan het schommelen in de sneeuw. Breekt de schommel af ( was zo een exemplaar voor twee) we konden het niet houden van lachen, hebben we in onze broek geplast en de sneeuw rond de schommel zag helemaal geel :p

_O-

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 23:07

Een POTLOODVENTER in het parkje naar de basisschool.

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 19:53

melody7 schreef:
_/-\o_ nou je 't zegt.... weet ik nog wel een héél erge.... mijn zusje en ik waren paardje aan 't spelen, en ik had een touw om haar middel geknoopt alleen uhh, toen moest ze poepen... dus zij op de wc... ik had touw nog vast enne uhh, toen kon ik het laten om aan dat touw te trekken, volgens mij waren we toen 7 ofzo... alleen toen viel dus net haar 'boodschap' ernaast, ons moeder boos, heeeel boos, en ik kwam niet meer bij van 't lachen volgens mij :')

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA _/-\o_

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 01:53

Er schiet mij nog eentje te binnen.
Ik was eens als kleuter met mijn ouders en zus onderweg toen we plotseling door de politie van de weg werden geplukt. Bleek dat er iets stuk was aan onze verlichting. Ik weet niet meer wie het zei, mijn zus of mijn moeder, maar een van de twee draaide zich om naar mij en grapte "oeps, nu moeten we naar de gevangenis!" .
Ik dacht heel serieus dat we iets heel ernstig mispeutert hadden en toen ik mijnheer de agent naar mij zag kijken, begon ik hysterisch te huilen en te snotteren "we gaan naar de gevangenis ik wil niet naar de geva-ha-ha-ha-ngeniiiiiis" . Mijn moeder kwam niet meer bij en ze heeft mij verschillende keren proberen uit te leggen dat er helemaal niets aan de hand was, maar ik was zo bang voor mijnheer de agent.
Ik heb nog jarenlang een trauma gehad aan politie-uniformen :') .

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 01:58

Kwanyin schreef:
Er schiet mij nog eentje te binnen.
Ik was eens als kleuter met mijn ouders en zus onderweg toen we plotseling door de politie van de weg werden geplukt. Bleek dat er iets stuk was aan onze verlichting. Ik weet niet meer wie het zei, mijn zus of mijn moeder, maar een van de twee draaide zich om naar mij en grapte "oeps, nu moeten we naar de gevangenis!" .
Ik dacht heel serieus dat we iets heel ernstig mispeutert hadden en toen ik mijnheer de agent naar mij zag kijken, begon ik hysterisch te huilen en te snotteren "we gaan naar de gevangenis ik wil niet naar de geva-ha-ha-ha-ngeniiiiiis" . Mijn moeder kwam niet meer bij en ze heeft mij verschillende keren proberen uit te leggen dat er helemaal niets aan de hand was, maar ik was zo bang voor mijnheer de agent.
Ik heb nog jarenlang een trauma gehad aan politie-uniformen :') .

:(:) :')

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 00:34

Mieke93 schreef:
ik weet nog iets van toen ik klein was in het zwembad, was volgens mij ook een van de eerste keren dat ik aleen in een hokje mocht zonder toezicht van ouders. Ik wa me aan het omkeden toen ik plots een raar ponponnetje op de grond opmerkte, een wt met iets rood? ik kende het niet dus heb het opgepakt en over de muur in het hokje van mijn zus gegid, ie het onder de muur terug naar mij gooide, zo hebben we nog een paar keer heen en weer gegooid, we wisten allebei niet wat het was ...
wij hebben dus gewoon een tampon gevecht gehouden met een bebloede tampon van iemand anders, ieuw!

omygod, hilarisch maar zo vies ahhahahaha _/-\o_

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 02:26

Ik bedenk me nog iets :=

Als meisje van een jaar of 5 was ik met een vriendinnetje in de speeltuin aan het spelen. Daar waren ook 2 jongens van 16/17 jaar, voor ons dus heel oud. Komen die gasten op ons afgelopen (uit het niets!!), en een eindje verderop lag een hele grote stok. Roept 1 gast naar z'n maat: PAK DIE STOK, PAK DIE STOK, SLA HUN MET DIE STOK. Dus wij keihard wegrennen (mijn huis was vlakbij), en die gasten, inclusief stok, achter ons aan (is serieus gebeurd). Bang dat we waren joh, echt een jeugdtrauma :=

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 02:42

ik heb een keer een videoband van bassie en adriaan tegen mijn zus d'r hoofd gegooid, helemaal vanaf de andere kant van de kamer. Ik was stiekem best trots dat ik haar van zo ver had geraakt := (ach ja, 't was wel een beetje zielig, maar zij heeft mij een keer bijna om zeep geholpen door me chloor te laten drinken..)

Weet ook nog dat mijn moeder een film had gehuurd voor me, die was voor 9 jaar en ouder maar ik was pas 8.. pas na 3 dagen had mijn moeder me dan eindelijk overtuigd dat ik niet naar de gevangenis moest als ik die film zou kijken :P

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 02:45

Hm, het is niet dat ik het nog weet, maar mijn moeder weet het nog heel erg goed... Als kleuter ging mijn lange haar eraan. Dat werd een stuk korter. Heb de volgende ochtend moord en brand gekrijst want ik mocht niet meer naar school want de juf zou me niet meer herkennen en die wilde vast geen vreemd kind in de klas. Vette paniek.
Heeft mijn moeder een briefje voor de juf geschreven dat ik het echt was maar dat mijn haar geknipt was :')

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 02:47

Hahahahaha die laatste :')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 03:42

Gekste dat ik ooit gezien heb? Hmm... 's avonds laat als klein kindje kwam ik uit m'n bed naar beneden om naar de wc te gaan, er stond echter een stoel voor de deur?! Nouja, die weggehaald en werp een blik naar de bank ..... lagen daar mijn ouders......... te...... jeweetwel :+

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 04:53

Oh nee, wat een verhalen allemaal :')

Mieke93 schreef:
ik weet nog iets van toen ik klein was in het zwembad, was volgens mij ook een van de eerste keren dat ik aleen in een hokje mocht zonder toezicht van ouders. Ik wa me aan het omkeden toen ik plots een raar ponponnetje op de grond opmerkte, een wt met iets rood? ik kende het niet dus heb het opgepakt en over de muur in het hokje van mijn zus gegid, ie het onder de muur terug naar mij gooide, zo hebben we nog een paar keer heen en weer gegooid, we wisten allebei niet wat het was ...
wij hebben dus gewoon een tampon gevecht gehouden met een bebloede tampon van iemand anders, ieuw!

_/-\o_ _O-