Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doanique schreef:Anne_GTI schreef:Waarom kunnen bomen nooit hoger worden dan 110 meter?
Ik dénk omdat daar geen koolstofdioxide (dat ademen wij toch uit?...) komt wat bomen nodig hebben, EN omdat door de zwaartekracht daar dan geen water/voedingsstoffen kunnen komen?
Of door de kou...
Barbabientje schreef:Sorry bedoel natuurlijk euhm... Pixar?
Sommige dingen die ik hiervoorbij zie komen is toch voor mij wel parate/algemene kennis
Merell123 schreef:Barbabientje schreef:Sorry bedoel natuurlijk euhm... Pixar?
Sommige dingen die ik hiervoorbij zie komen is toch voor mij wel parate/algemene kennis
Als ik het opzoek staat er dat het geregisseerd is door een voormalig animatie director van Disney.. Maar kan niet vinden waar het nou van is..niet disney, niet pixar...
Kwanyin schreef:Oeh, ik ga dit topic lekker gebruiken om mijn frustratie er eens uit te gooien. En let op, dit komt nog van iemand die slecht is in wiskunde.
Ik wordvan mensen die op facebook een pollvraag invullen à la " 5+5+5+5+5*0=?" met 0! En ik weet niet wat vreselijker is, het feit dat de meeste mensen ook nog effectief die nul hebben aangeduid of het feit dat diezelfde mensen ook nog eens hard moeten lachen "moehaha hoe gemakkelijk. Iedereen weet toch dat maal nul altijd nul is?"
![]()
![]()
![]()
Neeeeee mensen! Volgorde van de bewerkingen!!!!!! Je doet eerst maal, en dan tel je pas op. Dus eigenlijk staat er (5+5+5+5)+(5*0). Je begint met de 5*0 en dat is 0. Dus dan heb je over= 5+5+5+5 en dat is 20!
Ik krijg er elke keer kromme tenen van als ik zoiets op mijn wall zie verschijnen. Dan krijg je een pagina die een screenshot maakt van deze fouten en dan krijg je in de reacties nog "hoe? wat is daar grappig aan? maal 0 is toch altijd 0, dat is basiskennis van op school!" [ Afbeelding ]
Zo, dat is er eens eindelijk uit en hopelijk heb ik weer wat zieltjes gered nu.