Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik ga ernaar kijken. Ghostattack schreef:Ik ben er ook vast vroeg bij, want ik kan maar niet bedenken wat ik mijn vriend moet geven voor kerst. Probleem is een beetje dat het budget niet heel erg groot is, ben maar een arme studentPaar dingen om te helpen:
-Hij houdt van gamen (Xbox 360 en PC)
-Voetbalt zelf
-Draagt geen kettingen/armbanden/etc.
-Groot fan van Assassin's Creed (net als ik)
Vorig jaar al kleding gegeven, dus dit jaar liever wat anders. Budget ligt denk ik rond de 20-30 euro, kan momenteel echt niet meer missen helaas. Overigens is hij niet gauw 'tevreden' met iets, reageert op de meeste cadeautjes zo van "Oke dankje leuk" en dat was hetIk zou nu graag eens iets geven waar hij echt leuk op reageert..
Flauwe cadeautjes wordt hem niet, heeft ie vorig jaar ook al gehad. Natsuki schreef:Weet iemand leuke, kleine cadeau's voor onder de boom? Is voor ouders, mijn broer en mijn zus, dus mag ook iets grappigs zijn.

bloemetje vind ik zo 'nutteloos'. Ik dacht misschien een leuk kaartje gewoon? 
Of eigenlijk voor mijn lieve vriendje, ik weet echt niet zo goed wat ik als kerstcadeau moet kopen. Ik wilde iets van een mooie trui of vest doen, maar dat vond hij zelf niet zo leuk.. Hij wilde graag oortjes en die krijgt hij van mijn ouders. Ik hou er van om hem te verrassen en iets speciaals te geven. Dat doet hij ook altijd voor mij
Hebben jullie nog leuke ideeën??
waren van plan om geen cadeautjes te geven met kerst en nieuwjaar (en in plaats daarvan samen naar de sauna), maar gisteren kwam die aanzetten met een prachtige halsketting... Dus nu wil ik voor nieuwjaar toch wel wat zoeken. Liefst tussen de €50-€75, eventueel iets duurder
, en een tijdschrift voor ieder.

Hij heeft een Dolce Gusto apparaat dus wil iig daar wat van in doen, verder nog maar even bedenken haha