[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 09:24

Een sieradendoosje is altijd goed voor een meisje.Bij Zeeman hebben ze veel dingen van de prinssesen van disney.Heel veel roze.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 19:05

Dank jullie wel :) ik ga ernaar kijken.

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 16:59

Weet iemand leuke, kleine cadeau's voor onder de boom? Is voor ouders, mijn broer en mijn zus, dus mag ook iets grappigs zijn.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 17:01

Voor je broer natuurlijk een willie warmer!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 17:29

Ghostattack schreef:
Ik ben er ook vast vroeg bij, want ik kan maar niet bedenken wat ik mijn vriend moet geven voor kerst. Probleem is een beetje dat het budget niet heel erg groot is, ben maar een arme student :P Paar dingen om te helpen:
-Hij houdt van gamen (Xbox 360 en PC)
-Voetbalt zelf
-Draagt geen kettingen/armbanden/etc.
-Groot fan van Assassin's Creed (net als ik 8-) )
Vorig jaar al kleding gegeven, dus dit jaar liever wat anders. Budget ligt denk ik rond de 20-30 euro, kan momenteel echt niet meer missen helaas. Overigens is hij niet gauw 'tevreden' met iets, reageert op de meeste cadeautjes zo van "Oke dankje leuk" en dat was het := Ik zou nu graag eens iets geven waar hij echt leuk op reageert..

Niemand?

Kleine toevoeging: Het ging niet goed met zijn studie, dus gamen heeft hij zo goed als 'verbannen' uit zn dagelijkse bezigheden. Ik wil hem niet opnieuw de verleiding geven, dus heb besloten dat ik hem niks ga geven wat met games te maken heeft. Hij is nog enorm afhankelijk van zijn ouders (lang verhaal) en wil nu echt zelfstandig worden.

Ik wil hem iets geven waar hij echt iets mee kan, waar die van kan leren of wat hem motiveert.. Maar de ideeën zijn redelijk hopeloos hier :+ Flauwe cadeautjes wordt hem niet, heeft ie vorig jaar ook al gehad.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 17:43

Wat voor studie doet ie? Misschien kun je hem iets kado geven wat daar mee te maken heeft.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 17:45

Software Science op de TUe, soort informatica.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 17:57

Hmm, daar zou toch iets voor te bedenken moeten zijn. Kaartjes voor een programmeerbeurs, rondleiding bij een software bedrijf... Zo iets.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 20:15

Natsuki schreef:
Weet iemand leuke, kleine cadeau's voor onder de boom? Is voor ouders, mijn broer en mijn zus, dus mag ook iets grappigs zijn.

Zou is de Xenos inlopen voor leuke kaarshouders, eetdingen, grappige glazen etc :)
Of eh, grappige sokken of boxers (heeft elke man nodig)
je kan bijv. ook een grote glazen pot of lantaarn vullen met verwendingen. Kaars, tijdschrift, bad/douchespul, nagellakje en vijl of zoiets.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 20:33

Voor vrouwen kun je altijd een hightea bon doen ofzo.
Of als er een bad is een verwenbox maken met badparels, van die roosjes die je kunt scheuren en als blaadjes in bad kunt strooien en een flesje wijn en bonbons, leuk tijdschrift, lekkere spons erbij :D

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 21:07

Mag ik ook weer effe binnenvallen? :D

Vriendlief moet morgen naar het ziekenhuis om z'n wijjsheidstanden te laten trekken. Door een aandoening moet hij daarna nog 3 dagen daar blijven ter observatie. Nu ga ik hem vrijdag bezoeken en wil een kleinigheidje meenemen. Vorige keer toen hij in het ziekenhuis lag had ik een doos snoepjes en koekjes mee, maar eten is nu natuurlijk een probleem :+ bloemetje vind ik zo 'nutteloos'. Ik dacht misschien een leuk kaartje gewoon?

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 23:40

Lees voer? Hij moet toch iets te doen hebben!!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 11:06

Mag ik mij ook melden? Op kerstavond vieren we met mijn familie 'pakjesavond', hiervoor hebben we lootjes getrokken. Ik moest voor €20 iets voor mijn vriend vinden. Inmiddels heb ik aftershave van Rituals gekocht, maar dat is €17,50.
Ik moet dus nog iets vinden voor zo'n €2 tot €5, ik heb alleen geen idee wat ik nog moet kopen. Hij koopt geen films of series in de winkel dus dat valt direct al af. Hij houdt van leuke hebbedingetjes voor in de keuken maar ik heb echt geen idee waar ik dan aan moet denken. Ik heb al zitten denken aan een leuke koffiemok, maar we hebben al zoveel servies. Sloffen heb ik hem laatst al gegeven dus iets als warme loungesokken of iets dergelijks valt al af. -O-
Jullie zijn mijn laatste hoop.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 11:13

Houdt hij niet van een leuk fop cadeautje?
Daar is genoeg van te vinden of anders een leuke foto in een lijstje?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 13:03

Een rare onderbroek met print als grapje.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:47

Misschien even de Blokker/Casa/Xenos door wandelen die hebben vaak wel van die leuke hebbedingetjes voor 5 euro

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 18:34

Hebben jullie nog ideeën voor mij? :D Of eigenlijk voor mijn lieve vriendje, ik weet echt niet zo goed wat ik als kerstcadeau moet kopen. Ik wilde iets van een mooie trui of vest doen, maar dat vond hij zelf niet zo leuk.. Hij wilde graag oortjes en die krijgt hij van mijn ouders. Ik hou er van om hem te verrassen en iets speciaals te geven. Dat doet hij ook altijd voor mij :D Hebben jullie nog leuke ideeën?? :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 18:38

Zit met hetzelfde probleem EdkingEnzo := waren van plan om geen cadeautjes te geven met kerst en nieuwjaar (en in plaats daarvan samen naar de sauna), maar gisteren kwam die aanzetten met een prachtige halsketting... Dus nu wil ik voor nieuwjaar toch wel wat zoeken. Liefst tussen de €50-€75, eventueel iets duurder :-)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 13:06

Billionache, horloge wellicht? Om in dezelfde sfeer te blijven.. Of, als hij er van houdt, een mooie armband oid.. Waar houdt 'ie verder van? Je zou een slipcursus of uurtje ferrari kunnen doen, al weet ik zo niet wat dat kost.
Jolien, wellicht al te laat, maar ga eens langs een kookwinkel, bv Cook&Co. Daar hebben ze verschillende hebbedinggetjes en daar zit vast wat tussen! Of de xenos bijv, die heeft ook veel kookspulletjes :)

Ik wil een pakketje samenstellen voor m'n ouders, omdat ze ongelofelijk lief zijn en heel veel voor mij doen. Dus ik heb al: bioscoopbonnen, wat lekkers om te eten en wat lekkers om te drinken, een bloemetje, een "strippenkaart" om een x aantal keer te komen eten :P , en een tijdschrift voor ieder.
Heeft iemand nog andere leuke ideeën, iets liefs wat ik kan geven? Ik wil het dinsdag aan ze geven dus bestellen is niet meer mogelijk. Maar er zitten veel winkels hier in de stad :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 13:24

Thanks voor de tips imd! hij heeft nog geen rijbewijs en is niet echt gek van auto's. Via z'n beste vriend weet ik wel dat ze bij mediamarkt de films hebben van zijn favoriete serie, dus daar ga ik even kijken! En anders wordt het een goed boek en eventueel een setje boxershorts van een fijn merk :-)

Hmm lastig voor je ouders, je hebt al best veel! Misschien een leuk setje koffiemokjes? Een leuke fotokader, evt met foto erbij? Een cadeaubon voor een winkel die ze zelf leuk vinden en graag heen gaan?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 23:30

Hallo,

Mijn vriend is volgende week jarig, nu weet hij echt niet wat hij van me wil hebben. hij houdt heel erg van koffie dus ik dacht misschien een leuk koffie pakket maken. Denken jullie dat dit een leuk Kado is om te krijgen van je vriendin ?

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 00:30

Ja, zou de mijne in ieder geval wel vinden!! Lekkere koffiebonen, koffielikeurtje, dat soort dingen :)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 20:29

Okee :) Hij heeft een Dolce Gusto apparaat dus wil iig daar wat van in doen, verder nog maar even bedenken haha

Sincere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 23:20

Hey! :D

Mijn vriend is zaterdag jarig. Nou heb ik al 2 cadeautjes voor hem (iets voor zijn xbox, en 200 redenen waarom ik van hem hou), maar ik wil er eigenlijk nog iets bij.

Mijn vriend heeft geen sport, en houdt niet van sieraden. Ook heeft hij al genoeg luchtjes ect. Kleding is ook niet echt iets waar ik hem super gelukkig mee ga maken, dat koopt hij liever zelf.

Ik heb werkelijk géén idee wat ik er nog bij kan kopen voor hem! Hij weet het zelf helaas ook niet.

Iemand toevallig een idee?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 23:31

Iets van een boek. Ik heb mijn vriend onlangs Wreck My Journal cadeau gedaan om zich mee bezig te houden terwijl ik examens heb komende maand :')

Of een leuke bon om samen uit eten te gaan?

Ik heb voor valentijn vorig jaar zo'n boekje met coupons gegeven. 'goed voor een massage', 'goed voor ontbijt op bed' enzovoort. Maar dat lijkt misschien teveel op die 200 redenen die je al hebt :j