Ik heb paypal gewoon gekoppeld aan m'n rekening. Maar het geld is dus al wel afgeschreven van m'n rekening. En bij Ebay staat hetzelfde als wat suusie zegt
't zal wel goed zijn denk ik want de betaling zou dan uiterlijk morgen bij de seller zijn (omdat het een bankoverdracht is en ik dus geen paypal saldo had) paypal naar paypal gaat sneller dan bank naar bank
Maar je moet sowieso wel wachten van bank naar paypal. Ik heb nooit ergens last van gehad met paypal. Ik heb hem ook gewoon gekoppeld, maar het geld is altijd binnen 10 sec bij de seller
Heeft iemand wel eens een acryl set gekocht voor je nagels op ebay? En wat voor set was dat? Kan alleen gel vinden of dan heb je geen acryl der bij of het is vet onduidelijk
Suus__
Geplaatst: 29-07-12 20:08
Ik heb net ontdekt dat je via iDeal, direct geld over kan maken naar paypal
Dilemmmmaaa! Mijn vriend is bijna jarig, en ik had hem de eerste ketting al eens laten zien en ik weet dat hij hem heel gaaf vindt, we gaan in de herfst ook samen naar Ierland. Welke zouden jullie kiezen?
Vind die tweede er wel iets cheaper uitzien! En dat best offer bij die eerste he, ik deed dat weleens bij een oorbellenset, best een dik verschil met de vraagprijs, en die mocht ik toen ook hebben! Wat zou een realistisch offer zijn voor die eerste ketting?