maar deze blijft toch favoriet, helaas niet meer geselecteerd voor het elftal van Portugal
ik heb zelfs een shirt van hem Nuno Gomes
Cerilene_
Geplaatst: 20-06-12 19:52
Ja nuno Gomez herken ik nog. Die vond ik ook leuk! Maar laatste keer dat ik van hem hoorde was een flinke tijd geleden. Volgens mij wel 6 of 8 jaar terug ofzo...
edit: Na hem gegoogled te hebben issie trouwens wel minder knap als ik me kan herrinneren
Ik denk afgezien van de neus en de tanden dat hij nog best echt is. Vind het onterecht dat zoveel mensen heb in een negatief licht zetten zonder hem ook maar te kennen. Ja hij heeft wat vreemde tikken en omdat hij tot de top behoort lijkt het wel of het bij hem extra uitvergroot wordt als bij de rest. En eerlijk is eerlijk hij heeft toch wel een hele goeie kont op die foto van de vorige pagina Die foto van Gomez is ook een hele lekkere!!! ieuwh ziet Ozil's ogen over de grond heen rollen...
Reneee_
Geplaatst: 20-06-12 21:41
Konstantine schreef:
Ik vraag me af wat er nog echt is aan die gozer.
buiten z'n ijdelheid vind ik het wel een verschrikkelijk goede voetballer die nooit geblesseerd heeft en gewoon echt een topsporter is
Konstantine
Geplaatst: 20-06-12 21:43
Ik vind hem ook wel goed hoor, en het is ook onterecht dat hij wordt uitgejouwd als 'ie mist, die mensen op de tribune staan niet voor niets niet op het veld.
Maar als je over jezelf zegt dat je knap en goed bent en dat mensen daarom jaloers zijn... Nou, sorry hoor, maar dat is geen zelfvetrouwen meer te noemen.
Reneee_
Geplaatst: 20-06-12 21:43
Nee wel ijdelheid
edit: aan de andere kant hij is knap en goed en er zijn genoeg mensen die jaloers op 'm zijn dus hij heeft wel gelijk