Mijn zus heeft ook de galaxy S+ (geloof ik), toen ik voor haar ging zoeken, zat ook meestal de camera in de weg bij die hoesjes (best groot en bovenin in het midden toch?)...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SimoneDV schreef:ja ik heb nu ook wel een leuke maar die begint te slijten bij de randjes, dus misschien weer eens kijken voor een nieuwe dan. Vind hem wel handig dat ie echt helemaal er overheen zit (zijn 2 stukken die je op elkaar klikt en zit dan super stevig).
Hij is zwart en die bloemetjes zijn dan semi doorzichtig, rechter plaatje is meer zoals in het echt.
http://www.ebay.com.au/itm/ws/eBayISAPI ... 690wt_1139
Welke leuke hoesjes hebben jullie dan met een 3gs?
Daniellejody schreef:Gypsylady schreef:De schoenen die ik had besteld, die heb ik nu al binnen
Ze lopen echt super
passen ze ook goed dan? Hoe heb je dat gedaan met de maat? Gewoon gegokt?
Dieltje schreef:Ik ben van plan om een paar schoenen te kopen op ebay omdat ik deze nergens anders kan vinden..
Nou moet ik heel eerlijk bekennen dat ik nog nooit eerder iets via ebay heb gekocht en dat al die kleine lettertjes en sterretjes me toch wel erg afschrikken!
Maar jullie hebben dus voornamelijk positieve ervaringen? Ik ben nogal bang dat ik plotseling allerlei extra kosten krijg... Of ben ik gewoon een beetje een tut?
Saskiaatje schreef:Hé, even een vraagje, als ik drie dingen van dezelfde seller wil kopen, moet ik dan voor of na het kopen/betalen een berichtje sturen over alles in 1x verzenden?