Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kjoetie

Re: Ooit een gevangenen geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:12

jeetje Isegrim wat heftig... ben er een beetje stil van..

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:23

Dat is waar Isegrim, maar ik denk niet dat iedereen het had gedaan.

Dit weerhoud me er van met dead raw personen te schrijven, ik weet niet of ik het aan zou kunnen als ze geëxecuteerd worden. Misschien over een tijdje als alles weer lekker loopt.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 22:41

Ik schrijf ook liever niet met DR mensen... Dat kan mijn frêle persoontje niet aan :')
Nee serieus, ik denk dat ik daar niet zo goed mee om zou kunnen gaan. Gelukkig zijn er ook ensen die het wel doen +:)+

Ze mogen wel een beetje opschieten met terugschrijven :P
Misschien zaterdag eens een kaartje sturen, mijn mevrouw houdt heel veel van ansichtkaarten :D

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 12:40

Isegrim schreef:
Ik weet niet of 'dapper' het juiste woord is. Ik vind het niet echt een keus. Je kunt iemand moeilijk alleen laten sterven. Ik ben er nu al zo lang voor hem, ik kan hem nu niet laten vallen.

Dapper of niet, mooi dat je het zo ziet in elk geval! En fijn voor je gevangene dat er iemand bij hem is.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 11:47

Ik heb gister een brief gehad uit Arizona :+
En ik denk dat ik toch maar even extra aan ga stippen dat ik een vriend heb en dat we gisteren hebben zitten bespreken hoe we onze trouwdag gaan inrichten en of we eerst gaan trouwen en dan kinderen nemen etc :') (ook al is dat nog >3 jaar weg :') )
Expliciet melden dat ik er niet van gediend ben vind ik ook weer zoiets, ik ken genoeg mannen die alle vrouwen op een voetstukje zetten omdat ze zo zijn opgevoed :=

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 11:49

'Mijn' gevangene heeft gereageerd! Heeft al met al toch mooi 2,5 maand geduurd :wow:
De andere brief heb ik terug ontvangen, kon niet worden afgeleverd ofzo.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 11:52

Leuk! Of tenminste, was het een leuke brief? :P

Ja heb ik ook wel eens gehad maar toen had ik het adres niet goed opgeschreven! Kijk anders even of haar profiel nog actief is, misschien is er toch een cijfertje dat niet goed gelezen kon worden ofzo.

Ga je terugschrijven? :D

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 11:54

Isegrim schreef:
Ik weet niet of 'dapper' het juiste woord is. Ik vind het niet echt een keus. Je kunt iemand moeilijk alleen laten sterven. Ik ben er nu al zo lang voor hem, ik kan hem nu niet laten vallen.

Vind dat je gelijk hebt, maar toch dapper dat je wilt gaan :j
Echt respect!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 12:25

Margarathea (ik moet altijd wel tien keer kijken hoe je dat nou schrijft), anders schrijf je toch gewoon een vrouwelijke gevangene, heb je d'r sowieso geen last van :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 12:30

Doe ik ook al :+ Al is zij biseksueel haha. Maar ze weet dat ik een vriend heb en de enige avance die ze ooit heeft gemaakt is dat het voelt alsof ze een zus erbij heeft := Daar kan ik mee leven.

Nee maar ik kan nu moeilijk zeggen 'Nee, smerige vuillak, ga maar een ander stalken' :=
Ik ga hem wel vertellen over dat ik gisteren zo heerlijk met mijn vriend uit eten ben geweest ter ere van ons driejarig samenzijn _O- hopelijk houdt ie zich dan een beetje koest. Zo niet dan moet ik hem er toch echt op wijzen dat hij een 2 meter lange 110 kilo wegende jiu jitsuka is met de blauwe band :o?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 12:35

Isegrim schreef:
Hij heeft inderdaad niemand meer. Hij was getrouwd maar heeft zijn vrouw al jaren niet meer gezien. Zijn zoon heeft hij één keer vastgehouden, toen hij nog in de county jail zat. Die heeft hij ook al jaren niet gezien.

Dit breekt mijn hart...

Magrathea, ik ga wel terug schrijven ja :j
De andere laat ik voor wat het is... zit op DR, trek ik toch niet zo goed denk ik :o

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 12:26

Ojee :o Maar leuk dat je terug gaat schrijven :D

Ik weet nog niet wanneer ik terugschrijf, momenteel zijn mijn handen beurs van tentamens schrijven...
Misschien dat ik een bericht typ en dan uitprint :j

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 12:29

Ik ben nou een beetje vergeten of ik het al gezegd had maar.. ik had m'n inmate een foto van de Noordzee en het strand gestuurd. Ze was behoorlijk verbaasd dat dat er bij ons zo uitzag. Maarja, we wonen ook niet allemaal in California :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 12:30

Nee had je niet gezegd := Hoe bedoelje dat het er zo uit zag? Zo grijs? Grauwig haha

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 12:34

Denk wel dat ze dat bedoelde ja := En de stranden zijn hier natuurlijk ook niet zo wit, en volgens mij hebben ze daar ook geen duinen..

Ladyson_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 23:13

Pfoee.. 26 pagina's doorgelezen hoor! Bijzonder topic. Ik zou ook wel willen schrijven. Alleen mijn Engels.. De woordenkennis zit op zich wel goed, maar de grammatica is echt heel slecht. Tenminste, op vwo examen brief schrijven kreeg ik een 1.. Terwijl het eigenlijk niet eens mega slecht is (ik snap heus het verschil tussen enkelvoud/meervoud en verleden tijd/tegenwoordige tijd), maar als je in ongeveer alle zinnen minstens 1 werkwoord verkeerd vervoegd, is het een hopeloze zaak :P

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 23:15

Haha, nee dan is het inderdaad een beetje lastig :Y)
Misschien kan je iemand vinden die Nederlands spreekt?
En trouwens, ik heb ook Engels geleerd door het gewoon te doen, niet uit de boeken :D

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 23:20

Hun engels is ook niet altijd je van het, en ze kunnen er val echt wel waar van maken. Ik denk dat je zo juist je engels goed oefent! Als een "buitenlander" gebrekkig Nederlands spreekt, maar wel de juiste worden gebruikt, snap je deze ook. Gewoon doen dus!

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 12:06

Ladyson schreef:
Pfoee.. 26 pagina's doorgelezen hoor! Bijzonder topic. Ik zou ook wel willen schrijven. Alleen mijn Engels.. De woordenkennis zit op zich wel goed, maar de grammatica is echt heel slecht. Tenminste, op vwo examen brief schrijven kreeg ik een 1.. Terwijl het eigenlijk niet eens mega slecht is (ik snap heus het verschil tussen enkelvoud/meervoud en verleden tijd/tegenwoordige tijd), maar als je in ongeveer alle zinnen minstens 1 werkwoord verkeerd vervoegd, is het een hopeloze zaak :P

Je kunt zeggen dat je engels niet zo goed is en of ze je willen verbeteren.
Zo heb ik het ook geleerd gewoon doen en zeggen dat je graag verbeterd wilt worden alleen deed ik het irl dus dan is verbeteren makkelijker.

Ik schijf ook wel eens achter een zin (Is this correct?) en dan schrijft ie de zin over met onderstreept wat ik heb fout gedaan. :j of als ik witch schrijf ipv which verbeterd ie me ook altijd, ben namelijk altijd in de war met die twee. }:0

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 12:30

Ladyson, ik ben het met _Inga eens, ze weten er vast wel wat van te maken!

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-12 18:54

Nant schreef:
Super leuke zelfgemaakt kaart gekregen van mijn inmate :):)
met olieverf en oliekrijtjes.
[ Afbeelding ]
Kwam precies op mijn verjaardag aan :)

Wauw, wat ontzettend leuk!

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 21:39

Ik had mijn post op de mobiel getikt, vandaar zoveel foutieve woorden!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 21:54

Ik voel me onaardig :+ heb al bijna een week gewacht met terugschrijven. Maar ik heb gewoon nogal veel aan mijn hoofd op het moment. Tentamens enzo. Misschien wordt het een hoi volgende keer meer kaartje :D

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 23:09

Magrathea mijne ligt al vanaf 10 juni klaar.. gelukkig een begripvolle inmate die super reageerd!

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 11:55

Ik kom me hier ook melden, heb een hele tijd geleden een gozer gemaild, eene Erik van 24, en die kon je mailen, dus dat had ik gedaan, maar niks meer terug gemaild gekregen, dus heb er door tijdgebrek geen aandacht meer aan besteed.

Tot ik mailtjes kreeg van eene Harry (gewoon op mijn normale mail, wat ik al best vreemd vond), Harry is de vader van Harley en die heeft mijn mail adres gekregen van die Erik, die ik dus eerst gemaild had. Ik mail nu via CorrLinks met Harley, gisteren mijn eerste mailtje van hem gehad, en vandaag weer één. Dus ik ga zo terug mailen. Mijn grammatica is overigens ook niet zo opperbest, maar dat heb ik gezegd, en hij mailde terug dat hij me begreep.

Hij komt vrij over 4 of 5 maanden en waarvoor die heeft gezeten weet ik niet, maar als we elkaar wat beter kennen, vraag ik het misschien ooit.

Ik zou graag willen schrijven maar i.v.m. mijn ouders doe ik dit niet, die begrijpen dit soort dingen niet, mailen is wel iets onpersoonlijker maar schrijven gaat hem op het moment niet worden.
Laatst bijgewerkt door Wiwabalia op 12-07-12 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt