wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moelly

Re: wat is jou gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 00:07

O, o, o... Rebecca, dat is wel écht genant!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 00:12

HAHAHAHAHA Rebecca! _O- _O-
:(:)

Ik ben wel eens degene geweest die vastgepakt werd, door een klein jongetje in de metro... Hij dacht dat ik zijn mama was, dus sloeg 'ie z'n armpjes om m'n been heen... Ik schrok me dood en hij ook! :')

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 00:16

Nou, wat mijn moeder dus een keer heeft gedaan:
Zo'n glazen pot kopen, daar met bv pasen allemaal paaseitjes in doen en op de tafel zetten in de kantine.
Maar dan moet je de deksel wel vastlijmen aan de pot.
Dus de 1e de beste die de kantine binnenkomt en die pot ziet, trekt hem naar zich toe om er een paaseitje of twee uit te halen.
Maar die krijgt de pot dus niet open :')
Zo zijn er natuurlijk nog een aantal die dat proberen, nou mij kun je dan wegdragen :+

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 12:23

Ik tegen vriendin:
Wow jij moet je echt een keer opgeven voor HNTM
Vriendin:
Ja, maar de mensen die zich daarvoor opgeven zijn allemaal knap.
Ik:
Ja, da's waar..

Niet dat ik bedoelde dat ze niet knap was, maar dat kwam natuurlijk wel zo over :o

Nikitaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 14:27

Toen ik 12 was gaf een vriendin een slaapfeestje.
's avonds wilde ik mijn tanden gaan poetsen, maar de tubes waren een beetje raar dus ik vroeg welke de tandpasta was.
Mijn vriendin wees een tube met een raar plaatje aan en op goed vertrouwen deed ik het op mijn tandenborstel en begon te poetsen.
Na een paar seconden hield ik het niet meer vol, wat een vieze rara smaak had die tandpasta.
Begint die vriendin ineens keihard te lachen, want ik had dus zonnebrand gebruikt in plaats van tandpasta *D . 8)7

Nerol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 02:25

Met een groepje op stap gaan, de auto mooi voor de ingang van de discotheek parkeren, auto op slot en naar binnen. Top avond gehad, met al de nodige blunders.. uitglijden, van de trap af stuiteren met z'n 2en! Kwamen we uiteindelijk buiten, stappen niets vermoedend de auto in en ik zet hem in z'n achteruit, laat de koppeling opkomen maar er is geen beweging in die auto te krijgen. Nog een keer weer in de achteruit zetten en weer proberen, lukte het weer niet! na 5 minuten klooien, toch maar is uitstappen en om de auto heenlopen en ik zag niks vreemds. Komt ineens de bewaker eraan rennen, dametje er liggen 2 blokken achter de voorwielen, je had de auto niet op de handrem gezet en die stond hier toe straks midden op het parkeerterrein. Ik kon wel door de grond zakken op de moment! verschrikkelijk! ;p

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 10:43

Niet echt genant voor mij maar wel voor me moeder , :D

Ons buurmeisje Nina hoor je wel eens 'mama!' roepen. Onze muren zijn erg gehorig (ofzo). Ik lag dus in me bed. Hoor je nina roepen; ''mama!''. Mams zo keihard; ''jahaa!''. Ze kon wel door de grond zakken. :')

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 17:13

Haha, er komen echt ge-wel-dige dingen langs hier! :')

Ik heb eigenlijk niet zo gek veel blunders, meestal vind ik de dingen minder gênant dan ik zou moeten :Y)
Wat me nog wel goed bijstaat is een blunder van een klasgenootje. Het was in de 3e klas, bij Engels. We moesten over onze toekomstdromen vertellen, en op de vraag 'wat wil je later worden?' antwoordde zij: 'I want to be a cock!' God, ik heb zelden zo gelachen. :+

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:09

Prachtig dit!!! Hahha.

Dan kennen jullie vast ook wel het moment dat je tegen een deur loopt te dieuwen en er gewoon op staat TREKKEN!

Hahaha laatst ik vrij, moest nog even wat uit de stad halen dus snel snel want wilde lekker vroeg thuis zijn.
Auto in de parkeer garage, snel stad in.
Terug komen, betalen en sta ik voor een deur te wachten...... Ik dacht dat het een schuifdeur was..... Bleek niet zo te zijn.
Ik voelde dat er mensen achter me stonden..... Heb maar niet gekeken maar die mensen hebben er vast een hoop lol van gehad. hahaha

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:30

Haha, ik kan inderdaad ook zo'n held zijn qua deuren.. Met volle vaart tegen de deur oplopen omdat je denkt dat je moet duwen in plaats van trekken of tegen schuifdeuren aanlopen omdat ze te langzaam openen.. :=

Gistermiddag heb ik ook nog een gênant moment meegemaakt, alleen was ik het voor deze ene keer niet zelf; schoonzus is midden op het winkelcentrum uit haar spijkerbroek gescheurd.. Gelukkig had ze een lange jas aan, waardoor het niet zo heel erg opviel, maar heb nog nooit iemand zo hard zien rennen op hoge hakken. :=

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:30

Ik vind het ook altijd zo grappig als mensen aan die deurtjes gaan lopen trekken in de trein. Die tussendeuren tussen 2 coupes.
Staat heel duidelijk een knopje bij waardoor hij open gaat, maar ik zie geregeld mensen die dus aan die deur proberen te trekken. Het mooiste is als ze dan dat knopje zien, zo rood als een tomaat worden en heel snel weglopen. God, wat heb ik daar vaak om gelachen. :')

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:37

Daarom laat ik altijd mensen voor, want ik weet nooit hoe ik met die deurtjes om moet gaan..
Dan staat er tenminste iemand anders met die deurtjes te stuntelen, in plaats van dat ik dat ben. :=

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-12 19:15

had ook weer 1 met gym...

Wou de bal vangen, had ik hem, weerkaatste die naar mijn hoofd xD
Dus tip: Nooit je handen gestrekt vooruit doen, dat is weerkaats gevaar xD

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 19:52

Ik ging vandaag even laten zien hoe lenig ik was...
dus legde ik mijn been in mijn nek.
En opeens *krittts*
ja hoor een ENORME! scheur in mijn broek :')
Gelukkig had vriendin een joggings broek bij haar (een paarse, ik had blauwe kleding aan, hoezo vloekend :+ )
Dus ik heb heerlijk in een joggingsbroek rond gelopen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 20:07

Kaus schreef:
En opeens *krittts*
Gelukkig had vriendin een joggings broek bij haar (een paarse, ik had blauwe kleding aan, hoezo vloekend :+ )

FAAAL _/-\o_ _/-\o_

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 20:24

Kaus schreef:
En opeens *krittts*

:')

Suzanne556

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:38

Hahaha :')

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 22:05

Aaaaah. Je bent dus leniger dan je broek.

Easy_Pelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 22:14

Haha geniaal :')

Het gÊnantste moment van mij was denk ik wel die keer dat ik met een vriendin in een schrift naar elkaar schreven en we betrapt werden door de lerares. De lerares pakte het af en begon er uit voor te lezen, terwijl er iets over een jongen uit mijn klas stond.. Toen schaamde ik me wel heel erg.

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 22:15

als ik met mijn moeder boodschappen aan het doen ben, pak ik wel eens het verkeerde winkel karretje en ga daar verder mee de winkel door of doe er wat bij in..
of dat ik bijvoorbeeld denk dat mijn moeder nog in het zelfde gangpad staat, en dan vraag, mam, moeten we nog brood? en dan blijkt het dat me moeder er helemaal niet meer staat en dat er wel een andere mevrouw staat :$

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 00:37

Ik heb op wintersport met een student gezoent die in een roze panter pak liep en uit de zelfde plaats kwam, buiten kwam ik erachter dat ik hem weleens aan me kassa heb gehad.. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 00:50

citroen schreef:
Ik heb op wintersport met een student gezoent die in een roze panter pak liep en uit de zelfde plaats kwam, buiten kwam ik erachter dat ik hem weleens aan me kassa heb gehad.. :+

:oo :') :')

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 08:14

Ik had pas bij gym nog zoiets genants..
Had een heel gesprek met iemand tijdens de uitleg van die leraar.
Dus opeens vraagt ze : Huh waar ging het nou eigenlijk over?
Dus ik zei vol net door dat gymlokaal. (jaja galmde lekker door ) Ja over pijpen en rukken.
Zoo wat schaamde ik me, en er nog bovenop.
"amy kan i kjou na de les even spreken? "
Gelijk iedereen lachen en iemand gooide er nog even de opmerking "blowjoobbb" tussendoor.

pff tieners hè. :+

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 10:21

haha! :')

Heb ook nog eens zo'n blunder.
Moest een keer met mams mee naar vrienden van dr. Kende ik niet. :D Best groot mooi huis enzo, dus ook glazen deuren. Ik zei zo, '' ehh, waar is het toilet? '' wezen ze het aan. Ik loop een beetje haastig, knal zo tegen zo'n glazen deur op :') . iedereen heel hard lachen, ik liep snel door. :=

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 17:36

Donkerblauw schreef:
Oeh Mayflower, die is best erg ja! :=

Heb trouwens ook wel eens gehad dat ik onder een hoorcollege een supergrappig sms'je kreeg, en daar hardop om moest lachen. Net op het moment dat het echt doodstil was, terwijl het daarvoor nog best lawaaierig was. Dat is ook best awkward, zeker als je dan ook niet kan stoppen met lachen. :+

Ik heb eens iets soortgelijks gehad, ik zat met m'n moeder in de auto. We waren naar HE geweest en onderweg terug naar alkmaar waar mijn opa en oma wonen. We zouden onderweg wat eten bij vd valk, akersloot(doen we standaard na HE) en hadden afgesproken met beste vriendin van mn moeder. Dus afspraak gemaakt dat we even zouden bellen als we er bijna waren zodat zij ook die kant op kon gaan.
Nou zo gezegd zo gedaan, mama reed dus ik moest bellen en echt op moment dat die telefoon overging donderderde de tomtom incl houder van het raam af, waarvan en mede door de schrikreactie van mijn moeder kreeg ik mega de slappe lach. Die niet meer te stoppen was. En ik dacht nog heel dapper toen vriendin telefoon op nam 'ooh dat doe ik wel even bloedserieus'. Nou niet dus, arme mens heeft eerst een tijd naar mijn slappe lach moeten luisteren voor dat ik weer een zinnig woord kon zeggen. En iedere keer probeerde ik haar weer te woord te staan, maar halverwege het 2e word lag ik weer volledig vlak, hahaha.

En als ik het zo schrijf is het helemaal neit grappig, maar ik had zoo vreselijk de slappe lach daardoor, niet normaal.