_Tara_ schreef:Ik zou dan toch een keer bij een aangesloten kapper informeren of ze die 5 cm dan wel in een pruik kunnen verwerken. Want als dat er bij jou af moet om 't toonbaar te maken, zullen ze 't waarschijnlijk ook niet voor een pruik kunnen gebruiken.
Ik moet ook nog tot februari/maart wachten voor ik 't kan laten knippen.
Nee dat kunnen ze hoogstwaarschijnlijk niet gebruiken, dat zou dan het 'staartje' onder de vlecht zijn zegmaar, als ik echter de punten eraf laat halen is het 'staartje' onder de vlecht nog goed/net/bruikbaar haar maar dan is mijn vlecht weer geen 25 cm meer. Ach ik zit gewoon even in de klaagmodus omdat het weer buiten slecht is en ik dan met een half natte kop naar buiten moet als ik het net gewassen heb... fohn heeft het nl opgegeven lol.
Aan de andere kant vind ik de coupe van doriss een paar pagina's geleden ook wel erg leuk en zou me denk ik ook wel staan, kan dan alleen geen staartje meer in en dat vind ik op stal toch wel errug lekker. En daarnaast vermoed ik dat die coupe bij mij niet kan omdat ik zeer dun haar heb waar lastig volume in te krijgen is.