Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hanny_jelke schreef:sarosxx schreef:Na het beëindigen van mijn motorhobby aantal jaren geleden had ik na verkoop motor ook maar mijn motor kleding op MP gezet. Er kwam een aardige man welke mijn pak en helmen heeft overgenomen. Die man blij en ik blij.
Maar ik had ook nog van die leren chaps. Zo'n leren over broek zonder kruis welke je over je spijkerbroek aan kan. Ik deed deze over een korte broek, handig met terrasje pikken, je kon 'm zo uitritsen zeg maar. Die stond dus ook op MP. Daar kwam ook een man voor, of hij hem mocht passen, tuurlijk mag dat, doe maar even op de wc. Komt hij even later nuchter de keuken in met dat ding aan in onderbroek, van past hij zo goed? Hij had er geen erg in dat mijn dochter er ook bij gekomen was, ik schrok me kapot! Hij denk ik ook en zei ik denk dat ik de broek toch maar niet neem. Wat was ik blij dat ik niet alleen was, al keek mijn dochter ook raar van wat was dat dan, wat een rare man. Ze was toen ook nog maar zes. Rare mensen lopen er toch rond.
Ook heb ik pas twee paar zo goed als nieuwe leren laarzen verkocht, cadeautje voor de vrouw zeiden ze, kreeg er ook een goed bod voor. Het waren ook wel mooie nette maar het waren beide mannen, via de mail en post gegaan, hihi de rest hoef ik niet te weten.
Pas had ik leren rijlaarzen van mijn dochter erop staan, waren te smal geworden. Kwam ook een man op af, wilde ze komen passen, maar toen ik vroeg naar zijn maten zou het naar mijn idee zeker niet passen, was voor smalle kuitjes. Gelukkig optijd iemand anders blij mee kunnen maken, hij bleef maar aandringen ze toch te willen passen.
dat was een grof foutje van die man.
hopelijk kun je erachteraf wel om lachen?
zo als jij het bescrijft was die man zich van geen kwaad bewust
Jelleee schreef:Ik was vorig jaar opzoek op marktplaats naar iemand die mijn pony kon scheren, mooie advertentie met nette foto's gevonden, allemaal prima. Afspraak gemaakt, madam kwam scheren. Het leek echt nergens op, enorme happen erin, ene kant van het lichaam geschoren, andere niet, echt horror. Na een uur aankl.oten heb ik gevraagt of ze niet een andere scheermachine kon gebruiken, want dit ging duidelijk niet werken.
Goed prima, ze zou 2 dagen later terugkomen. Ik moest wel alvast betalen (40 euro, voor een zwaar mislukt geschoren pony) Lekker naief maar ik vertrouwde het dus betaald. 2 dagen later, uren gewacht, madam is niet op komen dagen. Ik heb haar opgebeld, ja ze wilde wel weer komen scheren, maar dan moest ik WEER 40 euro betalen, plus reiskosten. Mijngod wat een walgelijke oplichter. Pony is daarna keurig afgeschoren door mijn smid.
ship schreef:nou hoe vinden jullie dit dan van de week zoiets ik heb iets te koop staan via mp biedingen allemaal biedingen erg leuk maar 9 van de 10 x reageren ze nooit weer nu kreeg ik via de mail een bod met mijn vraagprijs dus ben accoord gegaan...met het bod ovbv nieuwe foto's 2 dagen later krijg je een nieuw bod van 1 persoon ja fijn maar dit is niet mijn vraagprijs...
nu had ik mijn advertentie geresserveert voor diegene via mail kreeg ik toch een boze mail van de bieder dat zij als hoogste stond... ja heef fijn maar via mail mooier bod gekregen..dus ja wat zouden jullie doen de hoogste bieder of je vraagprijsbieder via mail...
die gene via bod vond volgens haar de biedingen eerlijker dan via de mail?