Carnaval 2012, wie nog meer?!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mowoah

Re: Carnaval 2012, wie nog meer?!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 22:23

Hier is het van Vrijdag tot Dinsdag carnaval, vaak is er Woensdag overdag ook nog wel een of andere receptie hier en daar maar daar ga ik nooit naartoe.

Franciska; een bierpul mee? En alleen daaruit drinken? Haha

X_juul_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 22:34

Ik ook! We beginnen donderdag op het auwwieverbal in Valkenburg. Ik ga als pop, net als vorig jaar, het was zo´n succes:p (Ik ben de groene haha)
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 22:40

wij beginnen ook vrijdag al. pyjama bal :) zaterdag zoepkoel in venlo, daarna naar roermond stasiefestatie, daarna naar de kroeg bij ons in het dorp en vieren dat de carnaval begint :D zondag optocht,maandag optocht, dinsdag optocht, en woensdag heeringhappe :P uiteraard iedere avond nog naar de kroeg :) en woensdag ben ik dan jarig :D

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 23:53

Monnie_ schreef:
jawel en meeste op vrijdag ook al

en donderdag :')

_Loveshorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 13:19

Mijn Robin Hood pakje is klaar.
Vele leuke reactie's gehad van anderen, zelfs zonder pijl&boog konden ze zien dat ik Robin was :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 13:33

Winniiee schreef:
Winniiee schreef:
JA! Nog een paar daagjes!
Ik was dit jaar niet van plan om speciaal iets te kopen ofzo. Heb wel een paar ideeen die wel moeten lukken met spullen die ik al heb: Mooiboy (nikepetje lenen, in het zwart,gouden ketting enz.) , Barbie ( veel make up, veel roze?!) , Boerin ( Regenlaarzen, Rood sjaaltje als haarband omknopen, oversized blouse). Iemand inbreng in de keuze? Of andere ideeën waarvoor je niet speciaal een pak voor hoeft te kopen?

@wienna Super gaaf pak!
@ymke Ik laat je thuis van gerst misschien haha? :')

Niemand die mij kan redden? Y;( Redden van een grote carnaval ondergang?

Ik heb jaren lowbudget carnaval geviert. Keer als nerd. Gewoon broekspijpen oprollen, foute sokken aan, rare staartjes met een blouse en bretels en een nerdybril die ik van onze kerstmanpop gejat heb. En een keer als chinees, kimono aan en eetstokjes in het haar. En een keer als duivel mijn rode galajurk aan. Toen heb ik voor een paar euro hoorntjes gekocht, haar zwart gespoten en dat was het.

Ken je niet iemand met een overall? Denk dat dat ook wel leuk is in combi met laarzen en die haarband. En dan worden je kleren ook niet vies als ze met bier gooien :P

Zo grappig, die gerst doet ieder jaar een typetje, heb nog bij hem op school gezeten :')

Dit jaar heb ik trouwens een scheidsrechterpakkie gekocht voor de carnaval bij mijn voetbalclub afgelopen vrijdag, bril erbij op en ik was een bijziende scheids :')

Afbeelding

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 13:38

Dit jaar ga ik voor het eerst, geen idee wat ik kan verwachten. Vrienden nemen me mee ik weet niet eens waar we naar toe gaan alleen dat ik twee outfits mee moet nemen, warm voor overdag (Minnie Mouse) en een voor in de kroeg (Cowgirl, niet heel origineel maarja).

_Loveshorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 13:44

lovelynutia schreef:
Dit jaar ga ik voor het eerst, geen idee wat ik kan verwachten. Vrienden nemen me mee ik weet niet eens waar we naar toe gaan alleen dat ik twee outfits mee moet nemen, warm voor overdag (Minnie Mouse) en een voor in de kroeg (Cowgirl, niet heel origineel maarja).

Ik denk een hoop gezelligheid, kun je verwachten!

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 15:36

Ik wil oook , maar ken niemand die het ook wil :/

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 15:58

Misschien ga ik donderdag naar t Auwwieverbal in Valkenburg, verder nog geeeen idee wat en waar ik ga doen...

paardje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 16:08

ik sla het net als de andere jaren het gewoon over. gewoon normaal doen dan doe je al gek genoeg.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 16:18

ik ga als Viva Las Vegas, daar kan ik nog wat warms onder dragen (denk thermoshirt) en een paar dikke leggings :D als schoenen heb ik gouden snowboots van bjorn borg :D ik denk niet dat ik het koud ga hebben met de opstoet hihihih zin annnnn!!! :D

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:44

Ik ga voor het eerst haha. Vrijdag ga ik naar Tilburg als een marine meid. Of zoiets haha.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:07

Ik heb inmiddels een koker met pijlen gescoord voor bij mij Robin Hood pak. Super leuk!
Mama had ze gevonden in een 2ehands winkeltje. Het is een groene koker, in dezelfde kleur als het pak, met groen/blauwe pijlen met veren eraan. Wel plak ik de pijlen even vast aan de binnenkant. Anders sneuvelt alles al de eerste avond. :')

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:11

Slim! :j ik was vorig jaar ook een keer sneeuwitje en had een nepappel bij die was ook na 1 minuut verdwenen

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:54

Ik heb gister al flink carnaval gevierd. We hadden kletsavond, dus heb lekker de hele avond gezeten. En me echt kapot gelachen. Toen tot half 2 in de andere zaal nog echt flink gefeest, toen naar huis gegaan daar alles voorbereid voor de afterparty en lag uiteindelijk pas rond 4uur in bed := Maar het was echt een hele geslaagde avond :)

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:58

Wij hebben vanochtend weer een bijkomst gehad van de vereniging!
Wegens ziekte bij mij helaas geen uitbundige carnaval, maar ga wel lekker in de optocht meelopen zondag!
Vandaag de dansje geoefend, heb er wel heel veel zin in! :D

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 22:14

Bij sneuvelt altijd alles := Echt zonde eigenlijk!
Vorig jaar was ik als duivel: ik had een zwart jurkje, vleugels, een staart, een drietand en hoorntjes. Het enige wat ik na één avond nog over had was de stok van m'n drietand en m'n zwarte jurkje had ik nog aan. De rest was pleitos. Dus de volgende dag maar geimproviseerd en als indiaan gegaan. :')

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 02:18

Ik heb nooit last van sneuvelende dingen eigenlijk? :=
Vorig jaar had ik nepwimpers, een hoedje, een bril, een fluitje, een mutsje, handschoenen, een plumeau, een haarbandje met strik en schoonmaakhandschoenen (allemaal verschillende outfits hoor haha), en ik was niks kwijt! :)
Ook alle jaren ervoor niet, wel heb ik het 'probleem' dat ik met meer thuis kom, zo heb ik nog een gouden ketting, hoed en toverstaf thuis liggen, geen idee hoe ik eraan kom...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 10:49

Ik wil eigenlijk ook nog kijken voor nepwimpers, maar krijg die dingen nooit fatsoenlijk op. :')

Ik begin donderdag al. *\o/*

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 10:59

Hahaha Mowoah, dan ben jij precies het soort persoon waar ik altijd last van heb! := Nee grapje, in onze vriendengroep hebben we een overdaad aan mannen, en die zijn nogal lomp. Dus ja, dan sneuvelt sowieso de helft. :')

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 14:28

Ik heb de moet met al die attributen opgegeven :') kom ook altijd met kappotte zooi, of zonder iets thuis.. Ben vaak zelf nog de dader ook. Vorig jaar was ik piraat, had ik een zwaartje mee en wilde iemand 'steken'. Ding was zo slap als iets, maar brak wel mooi af.. En als ik het zelf niet kapot of kwijt maak, dan doet een ander dat wel.. Lomp is lastig :+

NLieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 16:50

Puagaus12 schreef:
kun je het echt weg drinken dan? dan ga ik toch ook maar op zoek naar een paar hakken :o

Ik kan drinken wat ik wil, maar een hele carnaval op hakken voel ik écht wel :Y)

Pakje van Wienna is echt heel cool :j
Ik ga vanavond toch maar even een nieuwe outfit scoren.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 17:35

Picassox schreef:
Hahaha Mowoah, dan ben jij precies het soort persoon waar ik altijd last van heb! := Nee grapje, in onze vriendengroep hebben we een overdaad aan mannen, en die zijn nogal lomp. Dus ja, dan sneuvelt sowieso de helft. :')

Oepsie. :P
Maar ik ken het hoor, zit alweer 5 jaar bij een carnavalsgroep met 90 procent mannen, dus dan weet je al genoeg. :))

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 18:45

Ik zit 365 dagen per jaar bij mijn vriendengroep met 90% man :') Dan sneuvelt er dus altijd wat! :))