Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 16:48

Alle pagina's gelezen wat een geweldig topic dit zeg. Ook hier de tranen die over mijn wangen rolden.

Seven

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:00

niets om je voor te schamen hoor IBS :))

Ik heb wel het geluk nouja voor hun minder dat meerdere mensen in mn omgeving en familie dit ook hebben heerlijk open en bloot praten over het bij jou ging die week :=

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:05

Ik snap echt niet wat mensen zo lang op de wc moeten altijd hoor, ik ben binnen 2 minuten klaar :') Mijn vriend zit er wel eens langer dan een kwartier op, dan check ik altijd ff of die nog wel leeft... _O-

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:07

Vind het al een hele overwinning van mezelf dat ik op vakantie durf met vriendinnen en naar festivals ga ed. Een paar jaar geleden durfde ik niet eens een dagje gaan winkelen of naar een pretpark oid.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:13

Hmmm, ik zou nooit scheten laten in de buurt van wie dan ook. Maar als ik 'naar de wc moet' dan moet ik 'naar de wc'! daar heb ik dan weer totaal geen problemen mee! haha.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:24

felinetibor schreef:
Haha al die verhalen echt geweldig... _O-

Mijn kat komt trouwens ook graag bij me op bezoek, als ik op het toilet zit, en het liefste nog op schoot... Heb een litteken op mn been zitten omdat het erop springen niet helemaal volgens plan ging... En pijn dat het deed.. _O-

Heel herkenbaar. Bij mij is het ook vaak erg gezellig op de wc. De deur staat meestal op een kiertje, en dan hoor ik al heel snel gekras op de deur. :D

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:33

Het zijn de harden die klinken en de zachten die stinken!

Wij hebben ook altijd de grootste lol om elkaars scheten, en inderdaad als mijn man er een laat dan zeg ik altijd mijn wraak is zoet, hij ruikt het dan vanzelf wel. Het is niks om je voor te schamen, ik ben mijzelf en hij ook en tja daar horen nu eenmaal scheten bij.

Vroeger stond ik te douchen op de camping, het hokje naast mij en mijn moeder werd ook gedoucht. Ik moest een laten en mijnn moeder zei ga bent en hoesten dan laat je hem, ik begin met mijn o zo geweldig hoestbui en net op het moment dat ik stopte liet ik een knetterende scheet. Ach ja die andere wist toch niet wie er naast haar stonden :)

Op school heb ik ook eens een moeten laten in de klas (kon hem echt niet in houden), hij stonk wel zo dat de hele klas begon te zeuren, het raam werd open gezet en een ander kreeg de schuld. Ik zat net zo hard mee te praten dat het zo verschrikkelijk stonk! Niemand die door had dat ie bij mij weg kwam.

Ook ik zit thuis vaak met de deur open op de wc, alleen een nadeel is dat de visite altijd achterom komt
(wc zit in het bijhok), dus ik zat lekker met de deur open, toen mijn zwager en schoonzusje binnen kwamen, wat schaamde ik mij. Zegt mijn man later dood leuk, tja dat krijg je ervan he altijd de deur open te laten

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:35

Fantast schreef:
Het zijn de harden die klinken en de zachten die stinken!

Op school heb ik ook eens een moeten laten in de klas (kon hem echt niet in houden), hij stonk wel zo dat de hele klas begon te zeuren, het raam werd open gezet en een ander kreeg de schuld. Ik zat net zo hard mee te praten dat het zo verschrikkelijk stonk! Niemand die door had dat ie bij mij weg kwam.

hahaha dat had ik ook in de gymzaal, lekker hol, dus het leek wel een bom :') Ik zat een na laatste in de rij, dus iedereen wees naar de ander, en ik naar het laatste meisje, en tot op heden denken ze dat zij het gedaan heeft :o _O-

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:51

Mijn man en ik liepen laatst in de supermarkt, er zat een vakkenvuller de laagste rij bij te vullen, ik zei tegen mijn man kom en hij rook het gelijk, dan hebben we een lol samen en racen we dat gangpad uit.

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:01

Hihi mijn dag is weer helemaal gemaakt. _/-\o_

Ik heb in het begin wel een beetje moeite gehad, en ga bij mijn vriend niet graag :+ . Maar bij die ene wc moet alles in etappes, alles tegelijk verwerken kan hij niet. De eerste keer dat ik dus op het knopje drukte kwam het omhoog, ben 10min bezig geweest om het weg te krijgen, vond het echt VERSCHRIKKELIJK!. Was bijna bang dat ik naar beneden zou moeten om te zeggen dat ik niet door kon trekken. Thank god ging het weg! Hihi gelukkig weet ik dat nu :+

Zijn nu 10 maanden samen, en hij doet wellis in bad scheten laten :+ . Overdag heb ik er eigenlijk nooit zoveel last van, ik schijn het wel in mijn slaap te doen :+

Ach we zijn niet zo moeilijk, op vakantie zat hij altijd om de mannen wc en ik op de vrouwen, en gingen we naar elkaar smsen :+ Zaten we gewoon allebei aan de andere kant van het jachthaven gebouw, aan mekaar te vragen of het lukte :+ Hihi :o
Laatst bijgewerkt door bfsunshine op 27-10-11 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:03

Ik vermoed dat veel vrouwen die het overdag niet zo veel doen het allemaal laten gaan als ze slapen. _O- Maar daar heb ik nooit bewijs voor gehoord.

Fantast schreef:
Mijn man en ik liepen laatst in de supermarkt, er zat een vakkenvuller de laagste rij bij te vullen, ik zei tegen mijn man kom en hij rook het gelijk, dan hebben we een lol samen en racen we dat gangpad uit.

Wat zijn jullie gemeen! _O-

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:07

Hoe zit dat met bellen op de plee tijdens een dump?
Dát vind ik zo'n ranzig idee! Wel heb ik het idee dat dat met name man-eigen is..
Je gaat toch niet een gesprek in als er hier en daar een *PLONS* valt of *meuhhhh prft*.. ??

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:12

In duitsland heb je ook van die rare wc's ze zijn te dichtbij je kont ofzo :')
Ik was met mijn vader toen daar op vakantie bij vrienden en ik moest als 9 jarig meisje echt heel nodig.
Heb nog nooit zoveel uit zo'n klein meisje zien komen maar het kwam bijna over de pot uit toen ben ik ook huilend naar mijn vader gegaan omdat ik het gewoon niet weg kreeg. Hij was not so amused :')

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:15

Ik laat ook meestal de deur open staan, behalve als er bezoek is. Heb ook wel eens half over kop de deur dicht moeten doen omdat de achterdeur openstond en schoonpa vrolijk binnen kwam wandelen :D
Hier is het trouwens de hond die graag even bij je in de wc komt kijken. Hij vindt lege wc-rolletjes namelijk geweldig speelgoed, hoe goedkoop wil je het hebben :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:25

Snoevie schreef:
Dames ik werk in de apotheek,ik geef speciale bokkerskorting op laxeermiddelen!

Ik heb nog movicolon en magnesium-oxide(?) liggen, dus heb geen laxeerspul meer nodig. O:)

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:29

Nou wij doen het wel hoor :D Kom zeg, dat is toch harstikke menselijk :') iedereen doet het..
Wij staan zelfs te kletsen als de ander op de wc zit :+

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:30

hihi in duitsland was ik op festival.. pa en ik moesten allebij wc.. komt ie grinnikend terug:)
bleek er bij de heren op de pot geen deur voor te zitten:)
nou geloof me als me pa is dan wil je echt wel een deur:) hebben eigelijk hele middag om gelachen..
tegen vrienden ook al, zeg als je maar geen boodschap nummer 2 moet:)

ach ik ben vaak op festivals.. in ned zijn dixies meestal ranzig
en gewoon wc's zin soms ook wel.. ook lachwekkend met 3 vriendinne naast mekaar:) we hadden hele gespreken van onderen:)P en lol dat we hadden

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:32

Creatas schreef:
Hoe zit dat met bellen op de plee tijdens een dump?
Dát vind ik zo'n ranzig idee! Wel heb ik het idee dat dat met name man-eigen is..
Je gaat toch niet een gesprek in als er hier en daar een *PLONS* valt of *meuhhhh prft*.. ??

Vanochtend nog, er was haast bij dus het was of snel ophangen of haar door laten kletsen....sorry zus. :o

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:33

Wij doen ook zo'n dingen hoor, scheten, boeren...
We lachen er vaak mee :Y)
In het begin van onze relatie hielden we ons altijd in, maar na bijna 4 jaar zijn wij echt op ons gemak bij elkaar *\o/*

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:34

Om even reactie te geven waarom ik zolang op de pot zit!
Ik heb behoorlijk zieke darmen! Dus als ik moet poepen is het 9 vd 10 keer waterpoep :+

En voordat ik dan een keertje klaar ben, dat duurt gewoon even! Ik kan nml 5 dagen niet poepen en daarna ben ik een dag aan de schijt omdat alles er dan ineens uit moet!

Als het wel 'normaal' gaat ben ik ook binnen een minuut klaar hoor!!

Mijn vader flikt trouwens ook vaak om een kneiter harde scheet te laten en je dan vervolgens aan te kijken en te zeggen nah dat doe je toch niet??
En dan loop je rustig in een winkel ofzo!

Mijn vader heeft ook ooit het kunstje geflikt om een aansteker bij zijn scheet te houden. Dat liep niet helemaal goed af met gevolg dat hij z'n ballen flink verbrand heeft hahahahahah! Die zag die steek vlam zo van zijn gaatje omhoog gaan!

Mijn vriend heeft poosje terug een foto van zijn drol gemaakt omdat hij de voorletter van mijn naam poept had!!
En het dan ook vol trots laten zien!!

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:40

cissy schreef:
haha, er zijn weer leuke reacties bijgekomen, heb vannacht liggen denken over de opmerking van niet thuis kunnen poepen en dan maar naar de snackbar gaan.... (tja, je moet toch wat als je niet kunt slapen)
Toch is dat raar, je wilt niet thuis poepen maar dan ga je wel naar een snackbar waar ik weet niet hoeveel mensen komen en dan ga je daar zitten kleien en dan weer naar huis??? Die mensen achterlatend met een odeur van heb ik jou daar.... Dán zou ik me pas schamen!

Openbare toiletten zijn inderdaad ook niet fijn met die open boven en onderkanten, of bj de Ikea of zo. ik hou het dan op en ga lekker thuis.

ik heb geen darmproblemen maar ik kan echt niet tegen uien (ook knoflook, prei, selderij, lente ui etc doen gezellig mee) dus als ik dat eet dan krijg ik krampen en dan MOET ik echt naar de WC, geen ontkomen aan!
Dan is het niet handig als je op dat moment in een restaurant zit....
Ik zoek mijn eten er dus op uit want het gaat altijd fout, daarnaast lus ik ook helemaal geen uien dus ik mis er niks aan.

ik denk eeerder dat ze het bedoelde van dat ze zegt dat ze naar de snackbar ging.
en dna even snel naar huis was gegaan?

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:43

Hahahahahaha pascal geweldig!

Wij hebben hier altijd discussies omdat ik altijd voor t slapengaan zit te bokken op de wc :+ zit hele topics door te lezen op mn telefoon en vriendje vind altijd dat t te lang duurt :+

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:45

Zipporah schreef:
Verschillende soorten drollen :')

De spookdrol: (ook wel duiker genoemd)
Je voelt hem komen, je hoort hem plonzen, maar er ligt niets in de pot.

De "Clean" keutel:
Ligt te glunderen in de pot, geen spoor op het papier

De eeuwige stront:
Je veegt maar en je veegt maar. Toch blijft er steeds wat op het papiertje.
Je besluit tenslotte je broek toch maar op te trekken en een papiertje in je onderbroek te leggen, om remsporen te vermijden!

Poepje 'extra':
De come-back of de wraak door tegenaanval: je bent klaar, maar als je je broek optrekt, stel je vast dat er nog een klein poepje valt.

De aderbreukdrol:
Je moet zo hard drukken dat de aders op je voorhoofd zwellen. Je vreest een hartaanval.

Big Mac:
Hij is zo geweldig dat je bang bent om hem kapot te maken als je doortrekt. Je bent verbaasd en tegelijk trots dat je dit kunstwerk gebaard hebt!

De aso keutel: (de mol)
Je wilt schijten, je voelt hem zitten, maar er komen alleen maar krampen en scheten.

Keutel "verkeerd":
Doet zoveel pijn dat je zou zweren dat hij dwars zit of in stuit.

De canonball:
Komt er met zo'n snelheid uit en is zo zwaar dat hij je kont natpletst.

De morning-afterstront: (napalm drek)
De geelbruine vloeistof die de hele pot besmeurt en brandt in je gat. De stank is om te snijden.

Konijnenkeutels:
Kleine bolletjes, sommige drijven, sommige zinken. Ze zijn wel lief.

De verrassingsdrol: (flapdrol)
Je dacht een scheet te laten, maar er is iets bij!

De time-out drol:
Je bent goed bezig in een publiek toilet en je knijpt hem af omdat je iemand hoort in het toilet naast je.

Populaire poep:
Zo luid dat iedereen in de buurt lacht.

Mexicano:
Ruikt zo scherp dat het prikt in je neus. Familie van de Napalm stront.

De benji drol:
Weigert te vallen, hoewel je weet dat hij eruit is. Je probeert hem met ritmische kontbewegingen af te schudden.

Tanga coupé:Zij vergat haar tanga slipje uit te trekken. Hij is in de lengte doorgesneden!

WHAHAHAHHAHAHHAHAHA _/-\o_ _O- _O- _O- _O- _O-

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:45

Vriendlief en ik waren van de zomer een paar dagen op een B&B op texel, was echt heerlijk alleen de kamer had 1 groot nadeel... badkamer was ensuite, prima, maar had geen gewone deur maar zo'n schuifdeur. En dan geen schuifdeur ín de muur (zodat die ook echt dicht kan) maar hij liep gweoon aan de voorkant van de muur langs. Dus gleufje ertussen zegmaar... en dan zo'n dun inbouw wandje... ik vond het echt afgrijselijk :x

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:56

mnkortleve schreef:
Die scheten zijn nog niet zo erg, maar dat poepen >;) een paar keer in de week de wc leeg kunnen klauwen omdat hij verstopt zit door een klein mannetje dat denkt een grote kont te hebben. :(
Als ik dan zeg Jorntje niet te veel papier he je heb niet zo'n grote kont, dan krijg je nog als reactie jij wel he mama. _O-

Hihi je kan me oprapen _/-\o_