Ik had gister ook een strakke actie

Of eigenlijk actie..? het was gewoon grappig.
Ik kwam een vriend van mij met een (dove) vriend van hem tegen in de kroeg. Ik was direct nadat het me verteld was alweer helemaal vergeten dat de dove doof was dus ik begon al direct een heel verhaal te banketstaaf wat hij natuurlijk niet verstond. Alsof het nog niet lastig genoeg was dat hij 70 cm langer was

Nou was die jongen behoorlijk ver weg. Echt straalbezopen.. En communicatie was gewoon niet mogelijk.. Ik verstond hem echt niet als hij iets zij en als ik hem iets probeerde te zeggen moest ik hem aankijken van hem, zodat hij kon liplezen. Maar ik schoot continue keihard in de lach waardoor hij er niks meer van snapte.
Vervolgens probeerde hij mij mee te krijgen naar de wc. Klonkt zo stom: Wc! *word aan arm getrokken* Kom! En ik probeerde nog mijn lach in te houden maar het kreeg allemaal een nogal hoog holbewoner-gehalte. Dus dat lukte uiteraard niet.. Waarna hij het geloof ik op gaf, me los liet en ineens weg liep terwijl hij riep; Scheiten! 20 minuten later kwam hij terug om ik weet niet wat te doen. Volgens mij was het een poging tot een kus op mn wang.. Maar ik dacht continue dat ie wat wou gaan zeggen.. En die vriend van vond het geloof ik allemaal wel vermakelijk om te zien
Wou dat ik het had kunnen zien in plaats van dat ik er middenin zat..

Dove kerel van 2,20 die op holbewoner style probeert een meisje van 1,55 mee te krijgen naar de wc...