Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 15:57

Vorige week had ik soort studenten ontgroeningsweek, en ik zat in de organisatie.

Ik heb die week 5 uur totaal geslapen (7 dagen). Donderdagavond hadden we een feest met thema beachparty. Dus heel veel mensen hadden luchtbedjes, surfplanken, etc. mee. Op dinsdagavond kon ik m'n bed en kamer niet meer vinden en belandde op de eerste beste surfplank die ik tegen kwam in de hal van het huis waar de hele organisatie zat. Heel charmant! :')

Valentinow

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 13:39

Deze zaterdag was het weer zo ver (18e verjaardag zegt misschien al genoeg := )
1. IEDEREEN heel de tijd kwijt zijn
2. Versierd worden en eeecht geen zin in hebben, mensen bijna doden met je ogen :=
3. 10000 smsen sturen en er niets van weten
4. Beste vriendin op haar gezicht boxen; en echt perongeluk maar super hard :=
5. Vriendinnen worden et je ergste vijand :=
6. Nadat je heel lang zaagt voor ff je portefeuille te mogen vast houden( zat in tas van een vriendin, en wou hem niet geven omdat ik te zat was en hem zou verliezen := ) die natuurlijk kwijt spelen.. 50euro ID, lidkaart, bonnetjes alles zat erin.
7. Bijna van een balkon naar achter een hoge trap afvallen
8. Om niets te verliezen met jas en sjaal en paraplu op de dansvloer staan tegen het einde
9. Buiten worden gezet omdat ze gaan sluiten
10. Papa komt ons halen: meteeen slapen en als we in m'n straat zijn en een vriendin me wakker maakt: AAH WE ZIJN BIJ HET TANKSTATION roepen.. Hoe ik daarbij kwam geen idee.

Pfft haha ik denk dat ik het even wat rustiger hou := Maar je word maar 1 keer 18 :=

vannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 21:34

@valentinow: idd je word maar 1x 18 en dat moet gevierd worden...

zo werd ik een paar weken geleden 32 en dat moet toch ook wel gevierd worden dacht ik zo ;)
met een mannetje of 11 het huis op stelten gezet en flink wat red label weggewerkt. vond dat ik het er goed vanaf had gebracht want niet ziek oid geweest.
volgende dag heb ik dus filmpjes gezien waarvan ik het hele bestaan niet wist.
wat daarop staat is ongeloofelijk en ik vraag me nog steeds af of ik dat wel echt ben. zal wel want was toch echt mijn nieuwe broek en top die ik steeds voorbij zag springen :+
toppunt is toch wel dat ik een kennis een lapdance heb gegeven midden op mijn salontafel...daar schrok ik wel even van, zo te zien vond hij het wel leuk :o

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 22:52

leuke verhaaltjes ... ben eigenlijk al best een poos niet uitgeweets dus helaas geen wilde verhalen.
enkel met mn zatte hoofd iemand opbellen of tie wijn kwam drinken ... na ja de dag erna werd ik wakker met vent naast me ... uhhhh jah ... ik weet wel pcies wat er is gebeurt en geen spijt oor... maar had t beter niet kunnen doen :P haha geeft weer zo n geroddel

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 22:59

Hmm. Ik krijg nu al een week stalker naar me geroepen omdat ik met mijn telefoon iemand 10x gebelt heb (en 20x gesmst, maar heb ook 20 smsjes terug dus daar heb ik zo van, ja dan moet je niet terug smsen).
Tja, hij nam niet op, en we wilden dat hij ook kwam.
Goed, dan moet je mij niet hebben als ik dronken ben. Dan moet iedereen luisteren naar mij :P

Overigens, de eerste en laatste keer dat ik hem gebelt heb, had niet eens zijn nummer. Dus tja, wat mij betreft valt dat niet echt onder stalken :+

Drunk-Dialing is nooit goed :P

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 23:03

Vriendin van mij liet me laatst smsjes zien die een dronken vriendin via haar telefoon naar iemand had verstuurd, nou ik lag plat _O-
Ik weet ze niet meer uit mn hoofd, maar eentje was iets in de trant van: "nooooi uithuiil, liefde xxxxxxxxxxxxxx lakakakakaka"

:')

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 08:20

Ik werd laatst wakker met het liedje wat ging er mis, wat ging er mis vannacht in mijn hoofd :)) ik werd wakker en zag twee collega's in mijn kamer liggen, de een in mijn bed en de ander op de bank. Bedacht me ineens weer waarom die ene collega in mijn bed lag en vervolgens wist ik ook direct dat er een heleboel geroddel van zou komen op het werk :').

Toen ik na dat alles mijn ogen goed open deed en mijn kamer en balkon bekeek zag ik dus echt overal pepernoten, borrelnootjes, drank en chipjes op de grond, op het balkon, in mijn bed, op de tv, echt overal. Probeer dat maar eens op te ruimen met een knalkater :')...

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 15:21

Hihi, zo ben ik ook wel eens op de bank beland met een jongen, op een campus gebouw in dronten (heb daar ook op school gezeten piccasox :P ) en in slaap gevallen. hebben mensen pepernoten naar ons hoofd gegooid, niets van gemerkt...
volgende dag vroeg ik me wel af waarom er overal pepernoten lagen :')
Verder diezelfde avond nog naar de wc willen lopen en me staande houdend aan de muur doorschuivelen richting wc. vervolgens kwam ik een deur tegen en wil dr ook tegen aan leunen om vooruit te komen, is de deur open en val ik zo iemands kamer binnen...
uhmw hallow... sorry... zocht de wc...

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 15:32

Hahaha, maar de wc zoeken op de campus in Dronten is ook best lastig soms :))

Die pepernoten zijn echt gevaarlijke instrumenten in de wereld van dronken mensen :')...

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 19:15

Ik ben zelf gelukkig niet vaak heel dronken, maar ik heb wel een leuke blunder van iemand anders...

Ik had een poosje geleden een paar vriendinnen thuis te logeren en één van de dames was op een gegeven moment toch wel erg dronken...

Ze gooide de deur naar de gang met een klap tegen de muur, wierp zich daarna heel dramatisch voor de muur op de grond en bleef steeds maar "Sorry, muur!" roepen. Ze wilde niet opstaan voor de muur het haar vergeven had... :+

De volgende dag wist ze er helemaal niets meer van, dus toen heb ik het even voor haar nagespeeld. Dat zal ze vast nooit meer vergeten :')

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 19:16

Ik heb mijn huidige vriend leren kennen :')

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 19:18

Zo`n gozer vroeg aan mij of ik zwanger was, ik zeg ja 4 maanden en moet er nog zeven, onee een mens is 9 maanden zwanger :P

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 19:21

Konstantine schreef:
Ik ben zelf gelukkig niet vaak heel dronken, maar ik heb wel een leuke blunder van iemand anders...

Ik had een poosje geleden een paar vriendinnen thuis te logeren en één van de dames was op een gegeven moment toch wel erg dronken...

Ze gooide de deur naar de gang met een klap tegen de muur, wierp zich daarna heel dramatisch voor de muur op de grond en bleef steeds maar "Sorry, muur!" roepen. Ze wilde niet opstaan voor de muur het haar vergeven had... :+

De volgende dag wist ze er helemaal niets meer van, dus toen heb ik het even voor haar nagespeeld. Dat zal ze vast nooit meer vergeten :')

Haha :')

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:00

Susyb schreef:

En dat is een blooper? :')

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 17:51

Marrjjollein schreef:
Susyb schreef:

En dat is een blooper? :')

Jaaa als je het verhaal wel kent ja...
Verhaal:

Mijn nichtje studeerd in engeland aan Harvard... zij zou voor een jaar naar nederland komen. Hier woont haar vriend en dus mooi een bedrijf gevonden in nederland waar ze stage kon lopen.
Nu was er een klasgenoot van haar die ook wel mee wou stagelopen in 'Holland'.

Dus kwam ze aan en gingen we dat weekeind natuurlijk gelijk uit om het te vieren.. na lang te hebben doorgefeest in de 'pub'
Zijn we thuis gekomen..
Ik ben gelijk naar bed toe gegaan met mijn dronken harse (op de 2de)...
En wat blijkt.. die vriend van mijn nicht wou persee bij mij slapen.. mijn nicht had geen zin in ruzie met een dronken iemand en geschreeuw door het huis (omdat mijn ouders dan wakker werden).
En zo doende werd ik s'ochtends wakker.. schrok me rot ( ik dacht echt: OMG wat heb ik gedaan)..
En toen dacht ik "ik word altijd wakker om 7 uur sochtends... zal dat het nu ook wel zijn.. ga ik beneden op de bank liggen en doe ik net of ik daar geslapen heb *\o/* "

Kwam ik beneden in mijn pyjama's en met mijn kussen..
Bleek dat mijn nicht met haar vriend en mijn ouders daar aan het ontbijten waren en het was dus 10 uur..
Hun lachen en ik stond met een bek vol tanden en een rode boei

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 17:52

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 17:54

Marrjjollein schreef:

Nou dat is dan toch een blooper of niet? :')

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 18:21

Ja dat wel :') Maar wel een hele leuke blooper! :)) En met leuke gevolgen.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 18:53

Omg, wat een blooper is dat indd :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 09:54

Ik had gister ook een strakke actie :') Of eigenlijk actie..? het was gewoon grappig.

Ik kwam een vriend van mij met een (dove) vriend van hem tegen in de kroeg. Ik was direct nadat het me verteld was alweer helemaal vergeten dat de dove doof was dus ik begon al direct een heel verhaal te banketstaaf wat hij natuurlijk niet verstond. Alsof het nog niet lastig genoeg was dat hij 70 cm langer was :') Nou was die jongen behoorlijk ver weg. Echt straalbezopen.. En communicatie was gewoon niet mogelijk.. Ik verstond hem echt niet als hij iets zij en als ik hem iets probeerde te zeggen moest ik hem aankijken van hem, zodat hij kon liplezen. Maar ik schoot continue keihard in de lach waardoor hij er niks meer van snapte.

Vervolgens probeerde hij mij mee te krijgen naar de wc. Klonkt zo stom: Wc! *word aan arm getrokken* Kom! En ik probeerde nog mijn lach in te houden maar het kreeg allemaal een nogal hoog holbewoner-gehalte. Dus dat lukte uiteraard niet.. Waarna hij het geloof ik op gaf, me los liet en ineens weg liep terwijl hij riep; Scheiten! 20 minuten later kwam hij terug om ik weet niet wat te doen. Volgens mij was het een poging tot een kus op mn wang.. Maar ik dacht continue dat ie wat wou gaan zeggen.. En die vriend van vond het geloof ik allemaal wel vermakelijk om te zien :')

Wou dat ik het had kunnen zien in plaats van dat ik er middenin zat.. :') Dove kerel van 2,20 die op holbewoner style probeert een meisje van 1,55 mee te krijgen naar de wc... _O-

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:13

Ik heb beeld bij bovenstaand verhaal! Geniaal zeg! Kan me voorstellen dat dat er érg raar uit heeft gezien! :))

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:31

Horsii_mine schreef:
Ik had gister ook een strakke actie :') Of eigenlijk actie..? het was gewoon grappig.

Ik kwam een vriend van mij met een (dove) vriend van hem tegen in de kroeg. Ik was direct nadat het me verteld was alweer helemaal vergeten dat de dove doof was dus ik begon al direct een heel verhaal te banketstaaf wat hij natuurlijk niet verstond. Alsof het nog niet lastig genoeg was dat hij 70 cm langer was :') Nou was die jongen behoorlijk ver weg. Echt straalbezopen.. En communicatie was gewoon niet mogelijk.. Ik verstond hem echt niet als hij iets zij en als ik hem iets probeerde te zeggen moest ik hem aankijken van hem, zodat hij kon liplezen. Maar ik schoot continue keihard in de lach waardoor hij er niks meer van snapte.

Vervolgens probeerde hij mij mee te krijgen naar de wc. Klonkt zo stom: Wc! *word aan arm getrokken* Kom! En ik probeerde nog mijn lach in te houden maar het kreeg allemaal een nogal hoog holbewoner-gehalte. Dus dat lukte uiteraard niet.. Waarna hij het geloof ik op gaf, me los liet en ineens weg liep terwijl hij riep; Scheiten! 20 minuten later kwam hij terug om ik weet niet wat te doen. Volgens mij was het een poging tot een kus op mn wang.. Maar ik dacht continue dat ie wat wou gaan zeggen.. En die vriend van vond het geloof ik allemaal wel vermakelijk om te zien :')

Wou dat ik het had kunnen zien in plaats van dat ik er middenin zat.. :') Dove kerel van 2,20 die op holbewoner style probeert een meisje van 1,55 mee te krijgen naar de wc... _O-

Dat zal er indd erg raar hebben uit gezien. :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 17:43

Ik heb een beeld van je verhaal.. En ik lig strike :D

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 21:50

Na gister een hoedjes-afterparty te hebben gehad := moest ik weer denken aan dit topic en dacht wat is het hier stil! Inmiddels zijn er vast al wel weer nieuwe blunders gemaakt :P Dus hierbij..!

Ohen om te beginnen. Ik had een paar weken terug wel een charmante := Ik was bij een vriendin thuis een afterparty doen. Was best een beetje aangeschoten. Sta op om even te gaan plassen, zie ik niet dat er een sjaal op de grond ligt.. Lag ik daar in een superhero-houding. :') Echt zo stom, op 1 knie met mn armen in de lucht alsof ik ieder moment kon opstijgen en ik had nog een minuut nodig ofzo voor ik me besefte dat ik toch echt onderuit gegaan was en al die tijd heb ik daar in die belachelijke houding gezeten :')

Nu jullie weer.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 21:55

Achterop de fiets van m'n scharrel kruipen met de skinny jeans en hakjes aan, very sexy.
M'n schouders buigen en tegen hem aankruipen met de wind in, waardoor m'n hemd scheurde... om dan zo hard de slappe lach te hebben dat mijn voet in zijn wiel gedraaid is.
Voet blauw, wiel kapot, hak afgeschilferd.

Maar de nacht was leuk :D