Primark deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 18:25

debsoleino schreef:
Even een vraagje! :D
Kan je in Hoofddorp gratis parkeren?

Als je de weg weet wel ;) maar het parkeren is er niet zo duur

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 19:22

tjonge.. nog nooit van een primark gehoord..

weer wat geleerd dus *\o/*

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 08:43

danielle_x schreef:
@miss_kell Ik vind het juist wel fijn dat je zo af en toe hier reageert! :) En dat ze je niet willen geloven ach ze komen er dan snel genoeg achter toch.
Maar dus wat ik eruit begrijp is dat er eigenlijk nog nergens echt al vast staat om no een primark te openen

Klopt, er staat nog niets vast. Ze zijn wel bezig met andere filialen maar zo lang er niets getekend is, is er geen zekerheid. Er komen dus wel meer filialen het is alleen wachten op het vinden van de juiste gebouwen die vrij zijn...

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 08:46

Evelli schreef:
Ik weet met bijna 100% zekerheid dat in november in Zaandam een filliaal opent. Waarom zouden ze anders bouwvergunningen aanvragen op de naam van het bedrijf?

Aanvragen is iets anders dan doen ;) Primark bouwt zelf geen filialen maar koopt gebouwen op... Vandaar de filialen in Rotterdam en Hoofddorp zo klein zijn in vergelijking met UK en Ierland.

En met de onzekerheid die er nu nog is verwacht ik niet dat er zo snel al een filiaal opent in November.

Courses

Re: Primark deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 11:47

Het is al op meerdere site's aangekondigd? :+

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 13:00

Courses, waarom zo eigenwijs?!?!?!?

Miss_kell werkt bij Primark, dus die zal waarschijnlijk net wat meer weten over de waarheid over het openen van winkels, dan alle roddels op internet.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:14

bo0tjeee schreef:
Vind die tas wel errug leuk!!!!

Kopen? :+ :))

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 08:55

Miss_kell schreef:
Evelli schreef:
Ik weet met bijna 100% zekerheid dat in november in Zaandam een filliaal opent. Waarom zouden ze anders bouwvergunningen aanvragen op de naam van het bedrijf?

Aanvragen is iets anders dan doen ;) Primark bouwt zelf geen filialen maar koopt gebouwen op... Vandaar de filialen in Rotterdam en Hoofddorp zo klein zijn in vergelijking met UK en Ierland.

En met de onzekerheid die er nu nog is verwacht ik niet dat er zo snel al een filiaal opent in November.

Een BOUWvergunning moet je ook aanvragen als je iets aan een aangekocht gebouw gaat verBOUWen ;) en de vergunning staat gewoon op de naam Primark, hoef je niet geheimzinning over te doen.
In dit pand komt de Primark Zaandam vanaf november (volgens de aabngevraagde vergunning op de naam Primark voor een grote kledingwinkel)
Afbeelding

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 10:17

bo0tjeee schreef:
Courses, waarom zo eigenwijs?!?!?!?

Miss_kell werkt bij Primark, dus die zal waarschijnlijk net wat meer weten over de waarheid over het openen van winkels, dan alle roddels op internet.

Hohoho, pardon? Eigenwijs?
Ik zeg het meer als een soort vraag, niks eigenwijs aan. Even dimmen hoor :+

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 10:25

Roddels op internet :+ die is grappig. Stond hier gewoon de aanvraag voor de verbouwvergunning onder de naam Primark in de krant hoor :+ ligt ook ter inzage in het gemeentehuis :+
Denk dat de directie van de Primark wel iets beters te doen heeft als al hun personeel op de hoogte te houden van alles :+ Dan kan je er werken, je weet nooit wat er allemaal in een organisatie omgaat ver boven de pet van een verkoopstertje in een van de winkels :+

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 11:20

Nou, sorry hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 11:28

Evelli schreef:
Roddels op internet :+ die is grappig. Stond hier gewoon de aanvraag voor de verbouwvergunning onder de naam Primark in de krant hoor :+ ligt ook ter inzage in het gemeentehuis :+
Denk dat de directie van de Primark wel iets beters te doen heeft als al hun personeel op de hoogte te houden van alles :+ Dan kan je er werken, je weet nooit wat er allemaal in een organisatie omgaat ver boven de pet van een verkoopstertje in een van de winkels :+

Volgens mij is ze geen verkoopstertje ;)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 11:31

In een grote internationale organisatie is zelfs een "supervisor" een verkoopster ;) bij ons is de term "supervisor" trouwens een iets duurdere term voor verkoopster die net een maand langer bij het bedrijf werkt als de rest :+ niet veel belangrijker als alle andere verkoopsters :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 11:43

Vind je nogal neerbuigend over haar praten, beetje respectloos. Bij ons is een supervisor in ieder geval níet een verkoopster die een maand langer werkt dan de rest, dus dat kan nog best wel eens verschillen.
Maargoed, misschien wil je gewoon heel graag dat daar een primark komt, en misschien reageer je daarom dus zo. :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 11:52

Jorienn schreef:
Vind je nogal neerbuigend over haar praten, beetje respectloos. Bij ons is een supervisor in ieder geval níet een verkoopster die een maand langer werkt dan de rest, dus dat kan nog best wel eens verschillen.
Maargoed, misschien wil je gewoon heel graag dat daar een primark komt, en misschien reageer je daarom dus zo. :)

Nee, want ik kom nooit bij de Primark.
Maar weet wél zeker dat daar een Primark komt, aanvraag vergunningen gezien, aankondiging in de krant gezien, vergunning ter inzage bij de gemeente gezien én het pand al bezocht waar het gaat komen, zie mijn eerder geplaatste foto :)
Kan de medewerkster bij een andere Primarkvestiging wel zeggen dat het niet zeker is, al het papierwerk en onderhandelingen met de makelaar en de contracten zeggen dat het wél zo is.

Maar goed, aangezien ik er toch niets zal kopen zal ik mij stilhouden in het topic en de medewerkster onzin laten verkondigen hier :D altijd leuk om te lezen :D

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:11

_O- _O- _O- Whatever! Ik ga mezelf hier nieteens verdedigen joh...Trieste mensen...

Geloof maar lekker het internet, ik ben er klaar mee. Zoek het uit!
*\o/*

*edit: Ik kan het toch niet laten...ik geloof dat ik toch wel iets meer contacten binnen de Primark heb dan maar een verkoopstertje te zijn... over mijn functie supervisor ga ik het nieteens hebben...
Laatst bijgewerkt door Miss_kell op 05-09-11 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:14

Nee, ik geloof de gemeente en de makelaar die het pand aan de primark verhuurt :+
Niet een of ander personeelslid :+

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:25

Gaat lekker hier..
Wel of geen Primark. Laten we het gezellig houden (Y)

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:34

Hebben ze al wat najaarscollectie hangen? Ik ben deze week vrij en wil ff een ritje naar Gelsenkirchen doen. Wil ook kijken of ik nog een paar leuke laarsjes kan scoren :)

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:40

oehhh leuk een primark in Zaandam! Dat is lekker dichtbij voor mij! *\o/*

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:05

Concorde schreef:
Hebben ze al wat najaarscollectie hangen? Ik ben deze week vrij en wil ff een ritje naar Gelsenkirchen doen. Wil ook kijken of ik nog een paar leuke laarsjes kan scoren :)

jaa :j

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:11

zou grappig zijn als hij er dalijk wel komt, sta je ook voor banketstaaf :') wel heel vreemd als het allemaal onder de naam van primark staat

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:32

knaasje schreef:
zou grappig zijn als hij er dalijk wel komt, sta je ook voor banketstaaf :') wel heel vreemd als het allemaal onder de naam van primark staat

dan staat ze niet voor l*l want ze zegt nergens dat hij absoluut niet komt, ze zei alleen dat het niet zeker was, en wat zijn sommige mensen hier ontzettend neerbuigend en respectloos zeg, bah!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:56

Maarja, ik snap ook niet hoe moeilijk het is om toe te geven.... Dat de kans gewoon best wel groot is dat hij daar ook komt als de vergunningen al aangevraagd zijn op hun naam!. En dat ze in deze staat van het proces nog niet ieder personeelslid (wat er ongetwijfeld veeeeel(!) zijn!) op de hoogte van gaan brengen :P
Maarja, who cares eigenlijk :') We zien het vanzelf wel :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 09:11

xDramaQueen schreef:
knaasje schreef:

dan staat ze niet voor l*l want ze zegt nergens dat hij absoluut niet komt, ze zei alleen dat het niet zeker was, en wat zijn sommige mensen hier ontzettend neerbuigend en respectloos zeg, bah!

Ben het hier helemaal mee eens. Dat neerbuigende is inderdaad verschrikkelijk, wordt er gewoon kwaad om dat mensen zo kunnen praten.