debsoleino schreef:Even een vraagje!
Kan je in Hoofddorp gratis parkeren?
Als je de weg weet wel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
danielle_x schreef:@miss_kell Ik vind het juist wel fijn dat je zo af en toe hier reageert!En dat ze je niet willen geloven ach ze komen er dan snel genoeg achter toch.
Maar dus wat ik eruit begrijp is dat er eigenlijk nog nergens echt al vast staat om no een primark te openen
Evelli schreef:Ik weet met bijna 100% zekerheid dat in november in Zaandam een filliaal opent. Waarom zouden ze anders bouwvergunningen aanvragen op de naam van het bedrijf?
Miss_kell schreef:Evelli schreef:Ik weet met bijna 100% zekerheid dat in november in Zaandam een filliaal opent. Waarom zouden ze anders bouwvergunningen aanvragen op de naam van het bedrijf?
Aanvragen is iets anders dan doenPrimark bouwt zelf geen filialen maar koopt gebouwen op... Vandaar de filialen in Rotterdam en Hoofddorp zo klein zijn in vergelijking met UK en Ierland.
En met de onzekerheid die er nu nog is verwacht ik niet dat er zo snel al een filiaal opent in November.
bo0tjeee schreef:Courses, waarom zo eigenwijs?!?!?!?
Miss_kell werkt bij Primark, dus die zal waarschijnlijk net wat meer weten over de waarheid over het openen van winkels, dan alle roddels op internet.
Evelli schreef:Roddels op internetdie is grappig. Stond hier gewoon de aanvraag voor de verbouwvergunning onder de naam Primark in de krant hoor
ligt ook ter inzage in het gemeentehuis
![]()
Denk dat de directie van de Primark wel iets beters te doen heeft als al hun personeel op de hoogte te houden van allesDan kan je er werken, je weet nooit wat er allemaal in een organisatie omgaat ver boven de pet van een verkoopstertje in een van de winkels
Jorienn schreef:Vind je nogal neerbuigend over haar praten, beetje respectloos. Bij ons is een supervisor in ieder geval níet een verkoopster die een maand langer werkt dan de rest, dus dat kan nog best wel eens verschillen.
Maargoed, misschien wil je gewoon heel graag dat daar een primark komt, en misschien reageer je daarom dus zo.
knaasje schreef:zou grappig zijn als hij er dalijk wel komt, sta je ook voor banketstaafwel heel vreemd als het allemaal onder de naam van primark staat
xDramaQueen schreef:knaasje schreef:zou grappig zijn als hij er dalijk wel komt, sta je ook voor banketstaafwel heel vreemd als het allemaal onder de naam van primark staat
dan staat ze niet voor l*l want ze zegt nergens dat hij absoluut niet komt, ze zei alleen dat het niet zeker was, en wat zijn sommige mensen hier ontzettend neerbuigend en respectloos zeg, bah!