Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

stef schreef:Maar jongens kom op.... Mensen die zich aan jengelende kids ergeren worden hier in dit topic IMO compleet te kakken gezet., Dat jij je daar niet aan ergert prima, dat er mensen zijn die zich er wel aan ergeren ook prima, niet jou probleem toch?
IKbenEllen schreef:stef schreef:Maar jongens kom op.... Mensen die zich aan jengelende kids ergeren worden hier in dit topic IMO compleet te kakken gezet., Dat jij je daar niet aan ergert prima, dat er mensen zijn die zich er wel aan ergeren ook prima, niet jou probleem toch?
Tuurlijk zijn er K-kinderen en onopgevoedde mormels, die kom ik ook heus wel eens tegen. Maar om daar nou een topic over te openen of te gaan klagen bij supermarktmanager vind ik dan weer een stap verder

IKbenEllen schreef:stef schreef:Maar jongens kom op.... Mensen die zich aan jengelende kids ergeren worden hier in dit topic IMO compleet te kakken gezet., Dat jij je daar niet aan ergert prima, dat er mensen zijn die zich er wel aan ergeren ook prima, niet jou probleem toch?
Tuurlijk zijn er K-kinderen en onopgevoedde mormels, die kom ik ook heus wel eens tegen. Maar om daar nou een topic over te openen of te gaan klagen bij supermarktmanager vind ik dan weer een stap verder
Ik kom sowieso niet naar een forum om alleen maar serieuze gesprekken te voeren dat doe ik in real life wel.

stef schreef:Moet je het dan serieus nemen?/ Wat is dat nou voor vraag? Er wordt voor wel minder een topic geopend, en het is ieders recht om een topic waar dan ook over te openen. Als dat op dat moment bij die persoon dwars zit.... Wie ben jij om te oordelen of iemand wel of niet ergens een topic over mag openen?
Maar je mag je niet ergeren kennelijk gezien de lacherige ondertoon van mensen die roepen dat het allemaal wel mee valt.
overigens heb ik zelf helemaal geen last van om voetbalplaatjes jengelende kids aangezien ik niet bij de AH en niet bij de C1000 kom. Maar als ik daar wel zou komen en ik irriteer me daar aan, dan is dat mijn goed recht. En dan is het ook mijn goed recht, als ik dat wil, om contact op te nemen met de manager of wie dan ook.
) stef schreef:Jij vind het overdreven, en dat mag ook, maar er zijn dus duidelijk mensen die er wel problemen mee hebben. En dan kan je het er niet mee eens zijn, maar wel respecteren IMO. En van respect is in dit topic weinig te vinden.
Plaatjes verscheuren etc vind ik ook overdreven en kinderachtig, maar er wordt zowiezo lacherig gedaan over mensen die een probleem met jengelende kinderen hebben, en daar stoor ik mij dan weer aan (en is het klokje weer rond)