Hebbie nog voetbalplaatjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Raja

Re: Hebbie nog voetbalplaatjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:40

Ik heb al een hele stapel!

Kreeg er ook weet ik niet hoeveel in mn handen geduwd bij de ArenA, na Ajax-Feyenoord...

@Stef, ik ben het helemaal met je eens!!!

Saaarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:42

weet iemand tot wanneer deze actie geld ? :P

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:49

Ik werk bij ah en ik vind het zo verschrikking, elke keer die voetbal plaatjes. vragende, naja zeurende kinderen de winkel uitzetten en die grote mond van ze, verschrikkelijk!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 12:57

Ik heb ook een hekel aan jengelende. brutale kinderen, hoor, ook al ben ik moeder. ;)
Ik heb overigens ook een gruwelijke hekel aan vervelende volwassenen. ;)

Ik ben eerlijk gezegd nog steeds geen brutaal kind tegen gekomen m.b.t. de voetbalplaatjes. Wel kinderen die het gewoon vragen en tja, vragen staat vrij. Ze zijn absoluut teleurgesteld dat ik mijn plaatjes alleen maar geef aan mijn eigen dochter, dat zie ik wel aan die koppies, maar ik heb nog geen naar woord of zinnetje naar mijn hoofd gekregen van die kids verder. :n
Kan me er dus ook totaal niet druk over maken.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:46

kensha schreef:
Enne hoeveel voetbal plaatjes hebeen jullie al ouwere dames al:P

Ik voel me niet aangesproken, misschien Betteke of Mambobeach?

@Steff,
Moet je het dan serieus nemen?

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:56

stef schreef:
Maar jongens kom op.... Mensen die zich aan jengelende kids ergeren worden hier in dit topic IMO compleet te kakken gezet., Dat jij je daar niet aan ergert prima, dat er mensen zijn die zich er wel aan ergeren ook prima, niet jou probleem toch?

Tuurlijk zijn er K-kinderen en onopgevoedde mormels, die kom ik ook heus wel eens tegen. Maar om daar nou een topic over te openen of te gaan klagen bij supermarktmanager vind ik dan weer een stap verder :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 14:00

IKbenEllen schreef:
stef schreef:
Maar jongens kom op.... Mensen die zich aan jengelende kids ergeren worden hier in dit topic IMO compleet te kakken gezet., Dat jij je daar niet aan ergert prima, dat er mensen zijn die zich er wel aan ergeren ook prima, niet jou probleem toch?

Tuurlijk zijn er K-kinderen en onopgevoedde mormels, die kom ik ook heus wel eens tegen. Maar om daar nou een topic over te openen of te gaan klagen bij supermarktmanager vind ik dan weer een stap verder :D

Ik heb niet geklaagd bij de manager. Ik heb een mailtje naar het hoodkantoor gestuurd, en die hebben besloten dat de manager het af moest handelen. Ik heb ook nog getwijfeld of ik mijn telefoonnummer wel zou geven, omdat ik het wat ver vond gaan, maar hee, als dat de manier is waarop de AH zijn klachten behandeld: prima.

Er zijn andere dingen waar ik me totaal niet aan kan storen die andere mensen belangrijk genoeg vinden om topics over te openen.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:01

Electra63 schreef:
kensha schreef:
Enne hoeveel voetbal plaatjes hebeen jullie al ouwere dames al:P

Ik voel me niet aangesproken, misschien Betteke of Mambobeach?

@Steff,
Moet je het dan serieus nemen?

Ik ben jooohooong! :D

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:03

IKbenEllen schreef:
stef schreef:

Joh, heb je gezien waar er verder nog topics over geopend worden hier op bokt???

Dan vind ik dit echt nog niet een erg zinloos topic.
En velen met mij ook niet, want er wordt toch aardig in gereageerd!
Er zijn dus blijkbaar een hoop mensen die zich ergeren...
;)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:07

Ik ga nu ff boodschappen doen.
Ik hoop dat ik over een uurtje weer veilig thuis ben :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:27

Moet je het dan serieus nemen?/ Wat is dat nou voor vraag? Er wordt voor wel minder een topic geopend, en het is ieders recht om een topic waar dan ook over te openen. Als dat op dat moment bij die persoon dwars zit.... Wie ben jij om te oordelen of iemand wel of niet ergens een topic over mag openen?

Maar je mag je niet ergeren kennelijk gezien de lacherige ondertoon van mensen die roepen dat het allemaal wel mee valt.
overigens heb ik zelf helemaal geen last van om voetbalplaatjes jengelende kids aangezien ik niet bij de AH en niet bij de C1000 kom. Maar als ik daar wel zou komen en ik irriteer me daar aan, dan is dat mijn goed recht. En dan is het ook mijn goed recht, als ik dat wil, om contact op te nemen met de manager of wie dan ook.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:36

Ik had wel verwacht dat hier een topic over geopend werd hoor! Het is toch iets wat heel Nederland bezig houd? En af en toe even lekker met zijn allen klagen is iets waar wij Hollanders heel goed in zijn toch? :D Ik kom sowieso niet naar een forum om alleen maar serieuze gesprekken te voeren dat doe ik in real life wel.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:48

Lacherige ondertoon? Hmmm, ik ben eerlijk gezegd bloedserieus, ik heb er ook echt geen last van. En ik kom een paar keer per week bij zowel de C1000 als de AH. Dus ik ervaar dat voetbalplaatjesgedoe regelmatig, zie de kinderen ook staan, maar ik schenk er amper aandacht aan. ;)
Ik kan me er gewoon niet echt druk over maken, laat staan dat ik naar de manager hol, als een kind me wel brutaal aanspreekt. Er zijn zaken die veel belangrijker zijn, naast het feit dat zo'n manager daar ook niets aan kan doen, maar dat je beter het desbetreffend kind aan kunt spreken, als zoiets je wel overkomt. ;)
Lijkt mij nuttiger in een dergelijk geval. Al heb ik het nog niet aan de hand gehad, want ik vind dat ze het best aan me mogen vragen en dan krijgen ze gewoon op een normale manier antwoord terug. En daar mogen ze het mee doen. ;)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:50

Precies Twiggy, jij hebt het niet aan de hand gehad, maar er zijn in dit topic duidelijk mensen die het wel aan de hand hebben gehad. En ja, als dat een keertje gebeurt naja, vooruit. Maar als het dagelijks is kan ik me voorstellen dat het écht gaat irriteren :j
Maar dan nog. Dat jij er geen last van hebt zegt niks over hoe een ander het ervaart

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:53

Het ligt er ook aan waar ze de kinderen parkeren in de betreffende supermarkten.

Als dat 1 meter naast de deur is, dan kun je er niet omheen. Dan wordt je zowiezo aangesproken.
En als je dan de goede bedoeling hebt om ze de voetbalplaatjes te geven, dan wordt het helemaal een drama!
Want dan staan ze elkaar dus letterlijk opzij te meppen om die kaartjes maar te krijgen en een dank je wel kan er ook niet vanaf!!
Laatst bijgewerkt door Raja op 07-02-11 14:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:53

Ik vind klagen bij de supermarktmanager ook een beetje kinderachtig hoor..
Ik heb wel een keer iemand van de supermarkt aangesproken die op een schofterige manier die kinderen wegjaagde. Kom op zeg, zelf die plaatjes uit gaan delen, dus ouders via hun kinderen de winkel lokken en vervolgens die kinderen het weer kwalijk nemen als ze om die dingen staan te bedelen. Dat vind ik dus echt de omgekeerde wereld. Toen zei die madam dus ook nog tegen mij dat ik ze niet mocht geven aan die kinderen buiten! Ja, dat maak ik dus zelf wel uit! Ik betaal er tenslotte ook voor. Ik heb toen met een grote glimlach pontificaal al die plaatjes aan mijn buurjongetje gegeven die buitenstond. Kwaad kijken die muts joh!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:55

Tja, het is maar waar je je druk over maakt, Stef..... ik bedoel, een groepje kinderen die al dan niet fanatiek voetbalplaatjes sparen.... Ik weet wel ergere problemen.
Maar goed, relativeren is ook wel iets wat ik aardig geleerd heb inmiddels. ;)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:58

Ja, dat weet jij, en ik weet ook wel ergere dingen, maar dat neemt niet weg dat het ronduit irritant kan zijn en dat er mensen zijn die zich wel degelijk aan niet opgevoede hummels irriteren. Dat is nu eenmaal zo, en die mensen hoef je IMO niet belachelijk te maken, wat hier wel gebeurt.
Gut, er zijn ook mensen zich irriteren als de melk op is in de supermarkt en vervolgens de manager bellen. Ik zou dan gewoon naar een andere supermarkt gaan, maar ga niet de persoon die zich irriteert belachelijk maken. En dat laatste gebeurt hier dus wel. Jammer hoor :j

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 15:02

Wel grappig dat meestal het advies is: zoek zelf naar een oplossing. En als je dat dan doet ben je een kinderachtige zeikerd...

Ik heb alleen maar de raad van Bert en Ernie opgevolg:

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 15:32

stef schreef:
Moet je het dan serieus nemen?/ Wat is dat nou voor vraag? Er wordt voor wel minder een topic geopend, en het is ieders recht om een topic waar dan ook over te openen. Als dat op dat moment bij die persoon dwars zit.... Wie ben jij om te oordelen of iemand wel of niet ergens een topic over mag openen?

Maar je mag je niet ergeren kennelijk gezien de lacherige ondertoon van mensen die roepen dat het allemaal wel mee valt.
overigens heb ik zelf helemaal geen last van om voetbalplaatjes jengelende kids aangezien ik niet bij de AH en niet bij de C1000 kom. Maar als ik daar wel zou komen en ik irriteer me daar aan, dan is dat mijn goed recht. En dan is het ook mijn goed recht, als ik dat wil, om contact op te nemen met de manager of wie dan ook.

Goh, voel jij je aangesproken?
IK vind het overdreven, dat je voor zoiets een manager mailt, maar als iemand dat wel doet, ook prima hoor.
Moet iedereen zelf weten.
Maar als ik hier reakties lees, dat "volwassenen" plaatjes verscheuren of anderen kinderachtige reakties geven, dan reageer ik daarop.
En na 20 blz. ofzo kan ik het niet allemaal meer serieus nemen.
Sterker nog, als ik sommige reakties van cassieres hier lees, dan denk ik, zoek een andere baan, ipv je zo te ergeren op je werk.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 15:35

Jij vind het overdreven, en dat mag ook, maar er zijn dus duidelijk mensen die er wel problemen mee hebben. En dan kan je het er niet mee eens zijn, maar wel respecteren IMO. En van respect is in dit topic weinig te vinden.
Plaatjes verscheuren etc vind ik ook overdreven en kinderachtig, maar er wordt zowiezo lacherig gedaan over mensen die een probleem met jengelende kinderen hebben, en daar stoor ik mij dan weer aan (en is het klokje weer rond ;) )

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 15:42

stef schreef:
Jij vind het overdreven, en dat mag ook, maar er zijn dus duidelijk mensen die er wel problemen mee hebben. En dan kan je het er niet mee eens zijn, maar wel respecteren IMO. En van respect is in dit topic weinig te vinden.
Plaatjes verscheuren etc vind ik ook overdreven en kinderachtig, maar er wordt zowiezo lacherig gedaan over mensen die een probleem met jengelende kinderen hebben, en daar stoor ik mij dan weer aan (en is het klokje weer rond ;) )

En ik stoor me niet zo snel.
Misschien is dat het verschil.

Het begint vaak al met het bericht.
Je zegt hierboven al weer jengelende kinderen, daaruit blijkt al weer de negatieve toon.
Maar ik vind het best hoor, ik heb geen kleine jengelende kinderen, dus ik voel me niet aangesproken.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 15:48

Goh... Je doet het ook niet snel goed he? :n
Dat zet ik er bewust bij, want anders heb ik weer een hekel aan álle kinderen, wat niet zo is.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 15:52

Ik ben het helemaal met Stef eens , vind het enorm respectloos dat een stuk of 3 dames hier het nodig vinden om deze (terechte !) ergernis in het belachelijke te trekken.

Mensen worden lastig gevallen door schooierende en brutale kinderen , dat is een hele legitieme ergernis.

Iedereen ergert zich wel eens ergens aan , of dat nu een vaak blaffende hond is , een buurman die steeds hard Frans Bauer draait of vervelende kinderen.... men mag het gerust even van zich af schrijven als die ergernis er is :j

Erg jammer dat er dan altijd mensen zijn die gaan lopen miepen dat je over kinderen niks mag zeggen en je daar "alles" maar van goed moet vinden omdat je anders een zeikerd bent , dat maakt de ergernis alleen maar groter :P

En als je zelf geen last ervaart van vervelende kinderen , hoef je nog niet te doen alsof het bij een ander net zo is. Je kunt het ook gewoon aannemen en respecteren dat er elders blijkbaar wel ronduit ettertjes rondlopen , ook al is dat bij jou niet zo ;)

Ik vind het eigenlijk wel goed dat iemand ingrijpt en van zich laat horen als er zulke dingen gebeuren warbij mensen lastig gevallen worden , we kunnen met zijn allen wel ons hoofd omdraaien en er niks van zeggen , maar daar wordt de wereld uiteindelijk ook niet beter van , je hoort NIET mensen lastig te vallen / uit te schelden !

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 15:55

Nou gek word ik er van...
Staat duidelijk een bord: vraag alleen buiten bij de vlag om voetbalplaatjes...hangt bij beide ingangen een megavoetbalplaatjesvraagvlag...en dan nog he...die snotjong zonder ouderlijk toezicht staan bij de kassa al de voetbalplaatjes zo ongeveer uit je handen te trekken...soms krijsend en gillend in groepen.....
Pfff neeee ga weg........
De kindjes die wel braaf buiten er om vragen krijgen dan van mij de voetbalplaatjes...kunnen de andere kindjes mooi leren over oorzaak en gevolg enz enz....