werd ie helemaal gek!
tandenbotsen met zoenen?
in de weg zittende neus?
ademnoot?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ciska_sando schreef:aagh rotblaag! en dan maar je geduld bewaren omdat het zijn zusje is en niet de jouwe..
Kwanyin schreef:Dat zou een nooit verwerkte trauma worden, mijn zus of enig ander familielid betrappen
![]()
.
Broertje van mijn ex was ook wel zo'n type. Niet dat hij het echt opzocht, maar hij kwam ook gewoon te pas en te onpas de kamer binnen. Iedereen eigenlijk. Gelukkig hoorde je de trap wel heel goed dus we hadden wel tijd om wat dekens op te trekken. Maar ik snap nog steeds niet dat je niet even klopt als je weet dat je zoon/broer in 's avonds in bed ligt met zijn vriendin. WIL je dat nu echt meemaken, zo'n gezellig tafereel zien, of ben je dan echt zo dom dat je denkt dat we alleen monopoly op zijn kamer spelen?. Gelukkig komen mijn ouders niet ongevraagd binnen en bij mijn vriend idem
.
Horsii_mine schreef:hanny_jelke schreef:haha post weer verwijdert
wou er op reageren,
word je toch niet goed van als je zo een schoon zusje hebt,
meschien wou ze het een keer na doen
Haha daarom denk ik dat ze ook op haar 13e al zwanger is als ze niet uitkijkt
Kwanyin schreef:Doet me trouwens denken aan wat ik toch een... "schoonfamilie"blunder vond...welja geen blunder, gewoon iets wat ik zelf héél vreemd vond.
Een keer moesten zijn ouders weg 's avonds, en mijn ex-vriend moèst thuisblijven(ik mocht er wel bij) want hij moest op zijn broertje letten, die mocht in geen geval 's avonds alleen thuisblijven, dat was veel te gevaarlijk...
..."broertje", was bijna 15(en normaal begaafd)...ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik kon op mijn 15de toch wel perfect een avond alleen thuisblijven zonder babysit
Cchanny schreef:DarkDreamer schreef:Haha slechte zoeners heb ik helaas ook gehad.
Zelfs een keer een jongen (geen ex) die op een gegeven moment met zijn tong bij mijn oor zat!!Ik was totaal in shock en deed gelijk een stap naar achteren waarop hij totaal verbaast vroeg: "Houd je niet van likken dan?"
Euh.. Iehllll?*Veegt kwijl van oor/wang/mond/neus..
Als je van likken had gehouden had je wel een hond gehad ?
Miss_Malfoy schreef:Euh ergenst een uur op mij staan wachten. Hij had gesmst om ergenst af te spreken maar ik had niet bevestigd, batterij was dood. Maarja hij was toch gegaan. De schat was niet eens boos.![]()
Verder nog blunders, ehm mijn eerste keer. Gewoon lomp zijn en mij pijn doen. Ik vloog het hele bed over.En dan trots bewerend dat het kwam omdattie groot geschapen was. Welnee man, het is heel simpel, je bakt er gewoon niks van.
![]()
Maar ik zal toegeven dak zelf ook wel blunders heb hoor. Gisteren ofzo een supermooie, en dat was notabene in mijn slaap.
Hij komt terug (midden in de nacht ik sliep) van even eruit zijn voor iets en hij weet dat ik het altijd koud heb en wil eens lekker tegen mij aan komen liggen. Waarop ik me omdraai en heel boos "GA WEG!"grom.
![]()
Gelukkig ging hij er maar vanuit dat ik sliep.Maar het werd nog erger...
![]()
De volgende ochtend vertelde ik dat ik heel maf gedroomd had, dat ik met een superleuk meisje aan het zoenen was. ()
Hij: Ooooooh vandaar dat *bovenstaande verhaal* jij wou gewoon niet delen he!
In mijn slaap komt kennelijk mijn ware aard naar boven.