Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 00:21

ik mocht bij mijn ex trouwens ook niks in zijn nek niet eens vast houden of aanraken ofzo :')
werd ie helemaal gek!

tandenbotsen met zoenen?
in de weg zittende neus?
ademnoot?

MJ__

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 00:37

Dat heb ik wel eens gehad toen ik ziek was,
Mijn ex maar uitgebreid zoenen,en ik duuwde hem steedsvan me af,
Hij werd superkwaad,en riep 'WAT IS ER NOU'
Maar ik stikte gewoon echt omdat mijn neus verstopt zat _O-

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 00:38

uhm.. mij proberen wijs te maken dat ie was aangerand door 2 vrouwen.. Zeg dan gewoon sorry schat, ik ben vreemdgegaan.. zoiets doms had ik nog nooit gehoord! whahaha

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 00:38

desty schreef:
tandenbotsen met zoenen?

Ik mis een stukje van mijn rechtervoortand met dank aan een ware zoenkunstenaar. :+

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 00:41

Oh ieeeehhh ik heb een hele vieze :')

Ik was een sneeuwwandeling aan het maken met mijn schatje :P Nouja, heel leuk en gezellig dus wij gingen even zoenen maar hij had niet in de gaten dat hij een giga loopneus had en ik had het ook niet gezien dus alles liep mijn mond in. BAAAHHH _O- Vervolgens uiteraard 3 kwartier lang nog geprobeert alles uit te spugen hahaha.

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 00:42

Oh gatver hahah :')

Vind ik ook altijd echt een afknapper,
als een kerel een loopneus heeft en het zelf niet doorheeft :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 01:01

Laat ik het er maar op houden dat het niet onze 1e date had moeten zijn :Y) Ik kon er wel om lachen.

Mijn broer is trouwens ook niet al te snugger haha. Twee jaar geleden met kerst ging hij de hele familie een handje geven dat hij en zijn vriendin gingen slapen. Om 8 uur 's avonds :') Uhuh!

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 01:05

Waha,dat is idd wel heel subtiel ja :')

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 01:14

aagh rotblaag! en dan maar je geduld bewaren omdat het zijn zusje is en niet de jouwe..

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 01:15

ciska_sando schreef:
aagh rotblaag! en dan maar je geduld bewaren omdat het zijn zusje is en niet de jouwe..

Had mn post toch maar even verwijderd was wel heel erg voor op bokt hihi. Maar erg he? :oo En toen ik het uit maakte ging ze me staan uitschelden met weet ik veel wat allemaal :Y) Die is op d'r 13e zwanger schat ik zo :=
Laatst bijgewerkt door Cubone op 11-01-11 01:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 01:17

_O- Dat zou een nooit verwerkte trauma worden, mijn zus of enig ander familielid betrappen _O- _O- .

Broertje van mijn ex was ook wel zo'n type. Niet dat hij het echt opzocht, maar hij kwam ook gewoon te pas en te onpas de kamer binnen. Iedereen eigenlijk. Gelukkig hoorde je de trap wel heel goed dus we hadden wel tijd om wat dekens op te trekken. Maar ik snap nog steeds niet dat je niet even klopt als je weet dat je zoon/broer in 's avonds in bed ligt met zijn vriendin. WIL je dat nu echt meemaken, zo'n gezellig tafereel zien, of ben je dan echt zo dom dat je denkt dat we alleen monopoly op zijn kamer spelen? := . Gelukkig komen mijn ouders niet ongevraagd binnen en bij mijn vriend idem :D .

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 01:17

haha post weer verwijdert
wou er op reageren,

word je toch niet goed van als je zo een schoon zusje hebt,
meschien wou ze het een keer na doen :P

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 01:18

Kwanyin schreef:
_O- Dat zou een nooit verwerkte trauma worden, mijn zus of enig ander familielid betrappen _O- _O- .

Broertje van mijn ex was ook wel zo'n type. Niet dat hij het echt opzocht, maar hij kwam ook gewoon te pas en te onpas de kamer binnen. Iedereen eigenlijk. Gelukkig hoorde je de trap wel heel goed dus we hadden wel tijd om wat dekens op te trekken. Maar ik snap nog steeds niet dat je niet even klopt als je weet dat je zoon/broer in 's avonds in bed ligt met zijn vriendin. WIL je dat nu echt meemaken, zo'n gezellig tafereel zien, of ben je dan echt zo dom dat je denkt dat we alleen monopoly op zijn kamer spelen? := . Gelukkig komen mijn ouders niet ongevraagd binnen en bij mijn vriend idem :D .

Mijn broer heeft dat ook geflikt 3 keer achter elkaar!! :( Hij deed het echt expres ofzo :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 01:18

hanny_jelke schreef:
wou er op reageren,

Haha daarom denk ik dat ze ook op haar 13e al zwanger is als ze niet uitkijkt :Y)

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 01:20

Horsii_mine schreef:
hanny_jelke schreef:
wou er op reageren,

Haha daarom denk ik dat ze ook op haar 13e al zwanger is als ze niet uitkijkt :Y)

haha ja snap ik,
achja de 1 is laat de ander is vroeg,
laten we het daar op houden }>

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 01:22

Doet me trouwens denken aan wat ik toch een... "schoonfamilie"blunder vond...welja geen blunder, gewoon iets wat ik zelf héél vreemd vond.

Een keer moesten zijn ouders weg 's avonds, en mijn ex-vriend moèst thuisblijven(ik mocht er wel bij) want hij moest op zijn broertje letten, die mocht in geen geval 's avonds alleen thuisblijven, dat was veel te gevaarlijk...
..."broertje", was bijna 15(en normaal begaafd)...ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik kon op mijn 15de toch wel perfect een avond alleen thuisblijven zonder babysit :=

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 01:25

Kwanyin schreef:
Doet me trouwens denken aan wat ik toch een... "schoonfamilie"blunder vond...welja geen blunder, gewoon iets wat ik zelf héél vreemd vond.

Een keer moesten zijn ouders weg 's avonds, en mijn ex-vriend moèst thuisblijven(ik mocht er wel bij) want hij moest op zijn broertje letten, die mocht in geen geval 's avonds alleen thuisblijven, dat was veel te gevaarlijk...
..."broertje", was bijna 15(en normaal begaafd)...ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik kon op mijn 15de toch wel perfect een avond alleen thuisblijven zonder babysit :=

meschien heeft hij wel iets naars mee gemaakt,
ik weigerde tot me 16de een avond alleen thuis te blijven,
meschien wouden ze dat niet blood geven

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 01:27

Nee, dat denk ik niet, want die jongen vond dat zelf ook vervelend. De reden van zijn ouders was letterlijk dat hij gewoon 'te jong' was om 's avonds alleen thuis te blijven.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 01:29

Kwanyin schreef:
Nee, dat denk ik niet, want die jongen vond dat zelf ook vervelend. De reden van zijn ouders was letterlijk dat hij gewoon 'te jong' was om 's avonds alleen thuis te blijven.

:') oke dan is het wel triest inderdaat

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 01:30

Ik ben nu 17 en wil niet alleen thuisblijven,
maar dat ligt ook wel aan de locatie en omgeving van het huis :')

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 01:34

Fien__ schreef:
Ik ben nu 17 en wil niet alleen thuisblijven,
maar dat ligt ook wel aan de locatie en omgeving van het huis :')

snap het helemaal
ik woonde gewoon in een rijtjes huis maar ivm mij verleden durfde ik ook nooit alleen thuis te blijven,
nu lach ik er om :P

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 01:37

Haha ja,zet mij in het huis van een van mijn vriendinnen,en ik heb er echt geen problemen mee :')

Maar we wonen al in het midden van een bos,dan nog eens helemaal uit het centrum,
en dit huis maakt echt de gekste geluiden,ben er ook ondanks mijn neutraalheid helemaal van overtuigd dat het hier spookt :')

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 01:39

Cchanny schreef:
DarkDreamer schreef:
Haha slechte zoeners heb ik helaas ook gehad.

Zelfs een keer een jongen (geen ex) die op een gegeven moment met zijn tong bij mijn oor zat!! :oo Ik was totaal in shock en deed gelijk een stap naar achteren waarop hij totaal verbaast vroeg: "Houd je niet van likken dan?"

Euh.. Iehllll? := *Veegt kwijl van oor/wang/mond/neus.. -O-

Als je van likken had gehouden had je wel een hond gehad ? :+

Nee dan had ie z'n tong ergens anders in moeten steken... :')

Beetje late quote, maar dit topic gaat ook zo snel :Y)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 01:40

Euh ergenst een uur op mij staan wachten. Hij had gesmst om ergenst af te spreken maar ik had niet bevestigd, batterij was dood. Maarja hij was toch gegaan. De schat was niet eens boos. :(:)

Verder nog blunders, ehm mijn eerste keer. Gewoon lomp zijn en mij pijn doen. Ik vloog het hele bed over. :o En dan trots bewerend dat het kwam omdattie groot geschapen was. Welnee man, het is heel simpel, je bakt er gewoon niks van. _-:(

Maar ik zal toegeven dak zelf ook wel blunders heb hoor. Gisteren ofzo een supermooie, en dat was notabene in mijn slaap.
Hij komt terug (midden in de nacht ik sliep) van even eruit zijn voor iets en hij weet dat ik het altijd koud heb en wil eens lekker tegen mij aan komen liggen. Waarop ik me omdraai en heel boos "GA WEG!" :( grom. ~~}>
Gelukkig ging hij er maar vanuit dat ik sliep. :Y) Maar het werd nog erger... :o
De volgende ochtend vertelde ik dat ik heel maf gedroomd had, dat ik met een superleuk meisje aan het zoenen was. ( :') )
Hij: Ooooooh vandaar dat *bovenstaande verhaal* jij wou gewoon niet delen he!

In mijn slaap komt kennelijk mijn ware aard naar boven. :+

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 01:47

Miss_Malfoy schreef:
Euh ergenst een uur op mij staan wachten. Hij had gesmst om ergenst af te spreken maar ik had niet bevestigd, batterij was dood. Maarja hij was toch gegaan. De schat was niet eens boos. :(:)

Verder nog blunders, ehm mijn eerste keer. Gewoon lomp zijn en mij pijn doen. Ik vloog het hele bed over. :o En dan trots bewerend dat het kwam omdattie groot geschapen was. Welnee man, het is heel simpel, je bakt er gewoon niks van. _-:(

Maar ik zal toegeven dak zelf ook wel blunders heb hoor. Gisteren ofzo een supermooie, en dat was notabene in mijn slaap.
Hij komt terug (midden in de nacht ik sliep) van even eruit zijn voor iets en hij weet dat ik het altijd koud heb en wil eens lekker tegen mij aan komen liggen. Waarop ik me omdraai en heel boos "GA WEG!" :( grom. ~~}>
Gelukkig ging hij er maar vanuit dat ik sliep. :Y) Maar het werd nog erger... :o
De volgende ochtend vertelde ik dat ik heel maf gedroomd had, dat ik met een superleuk meisje aan het zoenen was. ( :') )
Hij: Ooooooh vandaar dat *bovenstaande verhaal* jij wou gewoon niet delen he!

In mijn slaap komt kennelijk mijn ware aard naar boven. :+

*raapt zich zelf weer op*

arme kerel