Hier ook hoor "aerdenhout1" heel veel regen,weide is behoorlijk nat. Maar de paarden staan toch op de droge stukken en die zijn er meer dan de natte stukken. Maar weet je,veronderstel nou dat al deze regen sneeuw zou zijn? Dan lag er nu al zeker een halve meter sneeuw! Al die sneeuw gaat later smelten,kan niet weg in de grond,dán heb je pas water overlast. Nu is de grond best zacht en kan het water redelijk goed weg. Na morgen word het beter,kan zelfs tot 13 graden worden weer!volgende week vorst aan de grond,maar dat mag wel.
Geen vorst na zulke regen please. Dat word een rommeltje.
Onze zandpaddocks beginnen onderhand ook verzadigd te raken en her en der te drassen. Me laarzen was ik kwijt na bij een klant 2 paarden door een verziekte bak naar het land er achter te brengen.
Betuwe ook ernstig nat. Ik durf al niet eens meer te kijken naar de weilanden. En die arme geitjes, die lopen nog best veel buiten: ben bang dat de zwemvliezen al aan het groeien zijn .
Nu is het droog bij ons Weet alleen niet hoelang dat zo gaat blijven. Ik heb me laten vertellen dat mijn pony als een varken in de modder heeft liggen baden, ga zometeen maar eens polshoogte nemen
po..okkewee, bah. Peerd kan wel een baantje zwemmen in de wei. En nou zach ik dat de mok ook al weer begint. De lucht word hier al weer errrrug donker......
Viel wel mee? Ik kwam niet eens vooruit toen ik rond 5 uur naar huis ging van mijn werk. Maar ik woon aan het IJsselmeer, misschien dat dat er mee te maken heeft.