Hoewel seks dus een goede training is voor je lichaam, moet je wel heel wat in je mars hebben om een vrijpartij te gebruiken als body-workout. Seks mag dan goed zijn voor je conditie, je hebt minstens 140 orgasmes per week nodig om 3500 calorieën te verbranden – de aanbevolen hoeveelheid die nodig is om het lichaam fit te houden. hahaahahahahhahahaah
Nope; mijn badkamer bestaat uit 1 douchecel (staat in mn slaapkamer, bij gebrek aan badkamer), Moet ik met een tandenborstel héél hard iedere centimeter poetsen
Mijn stijdplan bestaat uit; meer water minder suikers nog meer beweging (werk op een kinderboerderij, scheelt al wat) Meer eetmomenten op de dag (ik sla ontbijt standaart over, en aan tussendoortjes doe ik niet tenzij ik verga van de honger)
Nog niet officiëel begonnen, maar vandaag toch goed mn best gedaan. Met bruch iedere keer minibeetjes op mn bord, zodat ik vaker moest lopen
Ik heb niet hete hele topic gelezen... maar helaas wil ik me aanmelden.. vorig jaar november heb ik een herseninfarct gehad en sinsdien ben ik zeker 15 kg aangekomen. nu ruim een jaar later lijk het me tijd om daar vanaf te komen!! M'n herstel gaat erg goed. Ik ge ervan uit dat ik hier wel klaaebvoor ben!!
rozahorse
Geplaatst: 25-12-10 23:55
Jammer ben net 10 kilo kwijt en dat in 8 weken en zonder moeite. meer hoeft er van mij niet af anders had ik meegedaan.
Yeaahhh meld zich ik wil afvallen, woog altijd een nette 58 en nu zo'n 63 geen overgewicht maar toch, ik vond m'n 58 al veel zou graag naar de 55 willen alleen ik begin gelijk 1 januari al