Konstantine schreef:Red_Savage schreef:Ohnee, ik ben anti-geluid
Ik ook, mijn betere helft alleen niet...*schaam*
dan kan je net zo goed hard meedoen, geluid heb je dan toch al

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lowara schreef:de onderburen bij mijn vriend zijn islamitisch, en die horen we dus ook
en dat gaat het echt letterlijk van 'Djala djala djala jipjipjipjip" megahoog van de vrouw in kwestie
echt.. we komen nooit bij als die lui weer eens beginnen
orienta schreef:Biancaa schreef:wij zijn zelf degene die heel luidruchtig zijnOnze onderburen destijds zeiden gewoon "goh jullie hadden het wel gezellig he gister" en "dat bed he, zijn jullie er al doorheen gezakt"... Ach dan hou je jezelf weer ff in
![]()
Nu slapen we op zolder en het bed staat aan de kant van de buurjongen die alleen het in weekend thuis is, nu slapen mn kids onder ons, hm gelukkig slapen die door
Dat mag ik wel hopen voor je kids want dat is toch wel je worst nightmare om je ouders bezig horen te zijn
Konstantine schreef:Zal ik dat de volgende keer eens proberen, Varekaj?
paddington schreef:Ik heb een buurvrouwtje van 76..
Toen onze huizen vorig jaar gerenoveerd werden zat ze met een knaap van 20 te sjansen..
Ik hoor haar nog zeggen .. ik ben misschien wel 75 maar van onderen ben ik een jaar of 25
Sence schreef:Oma en seks. Hou op.
Mijn opa en oma hebben intotaal 13 kinderen. Achternaam Beer, kon beter konijn heten...
Maar ik hoef er echt niet aan te denken hoe die 13 kinderen ter wereld zijn gekomen, jak jak. Ik zie mijn lieve kleine rimpel oma voor me zitten in haar stoeltje... Niet in bed
tante_trien schreef:Sence schreef:Oma en seks. Hou op.
Mijn opa en oma hebben intotaal 13 kinderen. Achternaam Beer, kon beter konijn heten...
Maar ik hoef er echt niet aan te denken hoe die 13 kinderen ter wereld zijn gekomen, jak jak. Ik zie mijn lieve kleine rimpel oma voor me zitten in haar stoeltje... Niet in bed
Eén van de eerste dingen die mijn leraar ontwikkelings psychologie tegen ons zei was:"Ik zal jullie maar gelijk uit de illusie helpen, ouderen hebben ook seks. Wie weet zijn jullie opa & oma wel actiever als jullie zelf!"
Dus bij deze.