Lieve lieve Chev, Mijn hoofd zit vol maar mijn vingers willen niet. Ik heb echt niet het besef dat er ook maar wat waar kan zijn van deze 26 pagina's die ik allemaal MOEST doorlezen van mezelf. Wat zal ik jou missen. De lieve woorden, de bemoedigende woorden en de komische noot die in ons CB-topic regelmatig liet zien. De geweldige foto's van je mooie Bommetje zal ik ontzettend gaan missen. Voor Mark en alle familie en vrienden kan ik alleen maar heel veel kracht wensen, laten alle mooie herinneringen aan deze geweldige vrouw jullie kracht geven om het verlies een plekje te kunnen geven.
Nicole, ik ga je ontzettend missen! Liefs, Jolien
celticpony
Geplaatst: 18-11-10 23:42
heel veel sterkte voor alle mensen voor wie zij zo belangrijk was. ik hoop dat alle fijne herinneringen jullie een klein beetje troost kunnen geven.
zwanepol
Geplaatst: 18-11-10 23:42
Wat vreselijk om dit bericht te lezen.....
Heel veel sterkte toegewenst aan alle dierbaren van Nicole in deze zware tijd.
Annette
daffene
Geplaatst: 18-11-10 23:46
Ontzettend veel sterkte voor alle nabestaanden met dit grote verlies!
niet te geloven ,dat het zo kan gaan. veel sterkte toegewenst aan de na bestaanden. veel recpect voor de vrienden die zich uiten hier op dit forum veel sterkte ook aan jullie.
Nicole of beter bekend op bokt als Cheveyo, wat een schokkend bericht.... Je was 1 van de bokkers van de "oude" garde. Nu ben je voorgoed vertrokken naar het einde van de regenboog. Hopelijk heb je mooi zicht op de groene weides, want dat is is de droom van elke bokker!!
Rust zacht.....
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden en vrienden met name voor haar grote liefde Mark.
cellibelli
Geplaatst: 19-11-10 00:15
Geen woorden voor!!! Ik wilde alle nabestaanden heel veel sterkte toewensen in deze zware tijdY;(
BlackWych
Geplaatst: 19-11-10 00:22
Teveel mensen moeten dit leven te vroeg verlaten. Heel veel sterkte voor iedereen die haar moet missen.
Heel veel sterkte voor iedereen die haar kent en heel veel sterkte voor haar familie 36 is veelste jong.
superpony
Geplaatst: 19-11-10 00:34
Ik kende haar niet persoonlijk, maar we hebben weleens een pb uitgewisseld en je kwam haar regelmatig tegen hier. Ik wist niks van haar gezondheid, maar het blijft onwerkelijk dat zo een jong iemand ''zomaar'' overlijdt. Ik ben zelf 36 en dat zet je weer eens goed aan het denken. Het leven is soms oneerlijk. Ik wens haar man, familie en vrienden heel veel sterkte. Hopelijk kunnen jullie terugdenken aan hele mooie herinneringen.
Samm
Geplaatst: 19-11-10 00:40
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden en anderen die haar lief hadden.
SanderD
Geplaatst: 19-11-10 00:46
Ik lees dit bericht nu pas, en word er ongelooflijk droevig van. Wat een helaas veel te jonge leeftijd om al te moeten gaan.
Ik wil haar nabestaanden & vrienden heel veel sterkte en kracht toewensen om dit te verwerken.
Voor alle nabestaanden en bekenden gecondoleerd en heel veel sterkte.
Rosa__
Geplaatst: 19-11-10 01:29
Wat afschuwelijk zeg. Zo oneerlijk en onbegrijpelijk... Zo'n jong iemand, vol met passie. Het was haar gegund om oud te worden!! Heel veel sterkte voor de nabestaanden...
Nic
Geplaatst: 19-11-10 02:15
Sterkte voor iedereen. Ze is gewoon mijn leeftijd (en mijn naamgenote) Het is niet eerlijk, het leven